Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-26, 04:17
Medlem
Nu har det typ gått en månad sedan jag testade ladd för första gången och nu idag hittade jag "vita rester" som hade kommit upp genom under båda ögonloberna.

Hade även precis så dagen efter, fast mer.

Hur kan det sitta kvar så länge? Kan man göra något för att bli av med det? Vill inte att det ligger massa sån skit i kroppen och skaver.
Citera
2012-10-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prat-bubblan
Jag vet inte hur det är för andra, men för mig personligen så är jag inte rädd för just överdos. Utan mer för att man kan ha t ex ett medfött hjärtfel och därmed få en attack och droppa. Det höjjer juh trycket i pumpen rejärlt...

absolut, men de flesta som har lite kul med laddet, tar det högst någon gång i månaden oftast inte det, så chansen att det händer ä'r nog väldigt liten, enligt mig läskigare med andra droger där du tappar mer kontroll, vilket kan leda till att du försätter dig i livsfarliga situationer....

Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Jag såg tidigare i tråden att någon sökte efter spårtider men fick tyvärr inget svar.
Så jag bumpar frågan lite. Hur länge har man ladd i Piss och blod?

72 timmar om jag inte misstar mig iallfall med pisset!
Citera
2012-10-26, 23:33
Medlem
Turkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Nu har det typ gått en månad sedan jag testade ladd för första gången och nu idag hittade jag "vita rester" som hade kommit upp genom under båda ögonloberna.

Hade även precis så dagen efter, fast mer.

Hur kan det sitta kvar så länge? Kan man göra något för att bli av med det? Vill inte att det ligger massa sån skit i kroppen och skaver.

Ta det lugnt, grabben. Tror knappast att du snortat upp kola i ögonen som ligger där och bara väntar på att döda dig!

Varför tar du sån skit från första början?

Ring sjukvårdsupplysningen?

Fan vad det suger när man vet att man går in på de sista linorna av gottepåsen, och man vet att kranen inte kommer svara. Det är vid de här tidpunkterna som bra råd är dyra. Funderar starkt på att ta tåget över bron och ta en utekväll i Köpenhamn, helt alene, bara för jag behöver mer kola.

Tur att man inte är 22 längre, då man gjorde allt för kokainet. Då hade jag tagit taxi över bron, men nu tror jag det bästa är att krama kudden om någon timme istället.

/ All in!
Citera
2012-10-27, 04:45
Medlem
Prat-bubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
Funderar starkt på att ta tåget över bron och ta en utekväll i Köpenhamn,

/ All in!

Du är inte ensam...
Citera
2012-10-30, 00:48
Medlem
En fråga till er!
Jag har bara prövat kola några gånger och kan inte avgöra hur effekterna blir för andra; de gångerna jag har tagit har jag varit full; och det har, som det så många gånger nämnts tidigare i tråden, gett mig en "tillnyktring", jag blir skarp, minns allt och får en egoboost deluxe.
Min fråga är;
Om en person som är hög på kola säger någonting av betydelse; kan det vara kolan som talar åt denne?
Jag har inte den erfarenheten, då jag dom sagt blir väldigt medveten om vad jag tycker och känner, vad är era erfarenheter kring detta?
Citera
2012-11-01, 01:15
Medlem
Vi förutsätter att du har 30g hårt packat importladd som du efter en lina blir närmast euforisk av. Detta ska du sälja för att dra in så mkt som möjligt med deg på o trots det leverera bra ladd.. hur mkt och med vad blandar du ut det?
Citera
2012-11-01, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
Vi förutsätter att du har 30g hårt packat importladd som du efter en lina blir närmast euforisk av. Detta ska du sälja för att dra in så mkt som möjligt med deg på o trots det leverera bra ladd.. hur mkt och med vad blandar du ut det?

Du gör ett bra jobb om du hittar ladd som inte är import för övrigt.

Sen kan man fundera på om hur mycket du bryr dig om din kundkrets. Men när det är sån liten mängd så antar jag att du inte är någon säljare i regel.
Citera
2012-11-04, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Du gör ett bra jobb om du hittar ladd som inte är import för övrigt.

Sen kan man fundera på om hur mycket du bryr dig om din kundkrets. Men när det är sån liten mängd så antar jag att du inte är någon säljare i regel.

Grattis, du lyckades med tre meningar helt undvika att svara på min enligt mig enkla fråga.
Citera
2012-11-04, 14:04
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
En lina kan ju vara allt ifrån 0,05 mg till 0,3 allt där emellan och allt över ;P
Citera
2012-11-06, 10:44
Medlem
Kokainet på 70-80 talet sägs ju vara kokainets bästa tid.
Om ni inte tror mig så checka in jagger i denna video.

http://www.youtube.com/watch?v=pRQwjceFWZQ&feature=related
Senast redigerad av hypergalaxy 2012-11-06 kl. 10:52.
Citera
2012-11-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Kokainet på 70-80 talet sägs ju vara kokainets bästa tid.
Om ni inte tror mig så checka in jagger i denna video.

http://www.youtube.com/watch?v=pRQwjceFWZQ&feature=related

Nåja, Rolling Stones hade ju merck-kokain vilket var farmaceutiskt. Tror då inte gatukolan var i den klassen.
Citera
2012-11-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Nåja, Rolling Stones hade ju merck-kokain vilket var farmaceutiskt. Tror då inte gatukolan var i den klassen.

Självklart hade alla kända och rika det men generellt var laddet bra mycket bättre på den tiden.
Det har du rätt i men det var garanterat bättre än idag.
Ska man köpa koks på gatan idag kan lika gärna köpa en flaska whiskey och en giftspruta för du vet inte vad idioterna mixat med kokset.
Kolla bara det här glas besprutade weedet som är på gatorna idag,tänk er laddet då
Finns ju superladd att få tag idag men inte på gatorna i alla fall.Pröva kör en aceton tvätt på gatuladd ska ni få se och ni kommer aldrig vilja köpa mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in