De torrt med bra ladd i stockholm? de flesta man har sett är ju lite smul aktigt av sig. Men stenar ska det ju vara för bra kvalite helst.
Eller är det bara det skitet som finns så är det inte värt att lägga pengar på
Pulver är starkare /mindre utblandat än stenar..fattar inte vart folk får de ifrån att stenar ska vara värsta magic time..pulver är så mycket bättre utan tvekan.
Har testat kola en gång och älskade verkligen effekten, koncentrationen ökade något så fruktansvärt och rastlösheten försvann totalt. Har en liten fråga som säkert redan har ställts, men orkade inte läsa igenom allt. Det jag undrar på är hur man ser skillnad på kola och tjack? Har inte testat tjack förut och vill inte heller för den delen, håller mig till kolan istället Så om jag köper ett gram, hur jag ser skillnad? För båda är väl vitt pulver? (Amatör)
Med tanke på att båda drogerna kan både se ut och lukta helt olika beroende på rester från tillverkningen och allt skit det bankas med så är det omöjligt.
Jag vet att kokain är ganska ordentligt beroendeframkallade men jag skulle gärna vilja veta lite mer om riskerna för att bli "beroende", känna ett ordentligt sug? Drar till Colombia och eventuellt Venezuela om ett tag och vill veta lite vad man ska tänka på.