Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-06-24, 11:28
Medlem
hallå där! Nåra frågor jag kanske kan få svar på hoppas jag. jag kom just hem från en vän som tog kokain i går kväll... Han kompis ringde till mig och sa att jag va tvungen att hämta dom för min vän va överspeedad.. Jag gjorde det, och ja, han va uppe i det blå.. Jag vet verkligen ingenting om cola så jag bara fanns där liksom.. Just då va han tvungen att äta och promenera, pratade om att han fick hjärtklappning när han inte tuggade?? Vi åkte hem till mig och ett par timmar landade han och vi sov kanske fyra timmar... Nu har jag precis kört hem honom och är lite livrädd... Eller ganska mycket faktiskt han sa att han mådde dåligt och bara behövde sova och nyktra till. Va jag dum som lämnade honom ensam? Eller oroar jag mig i onödan? Vad är det som händer i honom? Kroppsligt? Mentalt? Hur känns det liksom? Tacksam för alla svar jag kan få men snälla inga skitsvar!!
Citera
2012-06-24, 11:42
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaraz
hallå där! Nåra frågor jag kanske kan få svar på hoppas jag. jag kom just hem från en vän som tog kokain i går kväll... Han kompis ringde till mig och sa att jag va tvungen att hämta dom för min vän va överspeedad.. Jag gjorde det, och ja, han va uppe i det blå.. Jag vet verkligen ingenting om cola så jag bara fanns där liksom.. Just då va han tvungen att äta och promenera, pratade om att han fick hjärtklappning när han inte tuggade?? Vi åkte hem till mig och ett par timmar landade han och vi sov kanske fyra timmar... Nu har jag precis kört hem honom och är lite livrädd... Eller ganska mycket faktiskt han sa att han mådde dåligt och bara behövde sova och nyktra till. Va jag dum som lämnade honom ensam? Eller oroar jag mig i onödan? Vad är det som händer i honom? Kroppsligt? Mentalt? Hur känns det liksom? Tacksam för alla svar jag kan få men snälla inga skitsvar!!

Han behöver bara vila mer och äta mat så är det bra sen. Han får nog en liten avtändning (bakfylla) så it´s cool.
Citera
2012-06-30, 13:08
Medlem
ska till florida, USA snart och funderar på hur utbudet på kokain och droger ser ut där? Några tips på ställen där det finns?
Citera
2012-07-16, 15:33
Medlem
Sjoestedts avatar
Ponera att man har ett hg ladd som är införskaffat i Tyskland - hur många gånger kan man slå det tills det når gatunivå? Kan inte uttala mig om % på kvalitén för det skulle bara kännas dumt.
Citera
2012-07-16, 15:43
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoestedt
Ponera att man har ett hg ladd som är införskaffat i Tyskland - hur många gånger kan man slå det tills det når gatunivå? Kan inte uttala mig om % på kvalitén för det skulle bara kännas dumt.
Hur långt är ett snöre?
Citera
2012-07-23, 05:46
Medlem
Köpte min första och sista gubbe inatt! Drog sista för nån timme sedan.. Tydligen var det dunder min polare sa det och jag såg honom grovt påverkad.

Men Jag kände ruset var nice! men inte så nice jag förväntat mig.. Dem säger att man måste vänja sig vid ruset.. Fuck dat känns onödigt. Kul att testa dock

Fråga kommer jag kunna sova ikväll? Förstår att jag ej kan sova nu haha
Citera
2012-07-28, 08:46
Medlem
Hej kära kolatorskar!

Vill bara göra ett snabbt inlägg för att hjälpa personer som möjligtvis är i samma sits som mig.

Jag har gått på Zoloft 100mg i ca 2½ år nu. Varför är en annan fråga. MEN! Jag tog kokain många gånger när jag inte gick på antidepressiva och tyckte om det. Jag har inte tagit några andra droger förutom Alkohol under denna period som jag har tagit Zoloft, d.v.s endast alkohol (som jag vet påverkar mig annorlunda när jag går på SSRI till skillnad mot förut). På senare tid har jag blivit intresserad av att dra ladd igen men har varit väldigt orolig över hur det skulle påvera Zoloft (och min hjärna). Alla som tar antidepressiva (alltså SSRI så som Zoloft) vet att man ska undvika alla droger (däribland alkohol) för sitt eget psyke, så som E m.m. Det är helt enkelt bättre att man inte tar någonting, även alkohol, för att inte må dåligt och inte hamna i svackor som orsakar dom problem som Zoloft faktiskt hjälper emot. Detta inkluderar även alkohol.

Men jag har som sagt varit sugen på att dra ladd väldigt länge. På senaste tiden har jag då googlat mycket vad gäller SSRI och Zoloft i kombination med ladd (och andra droger). Konsensus har varit att det är inga problem att ta ladd i kombination med SSRI medecin. Så ikväll gick jag all in med mitt psyke. Jag litade helt enkelt på forum-svar on ze interwebz. Så köpte en gubbe och drog en normal liten fucker (detta under ruset av alkohol såklart) och inväntade effekten. Som tur är så kan jag sitta här kl 8:30 på morgonen efter att ha dragit hela gubben under kvällens/nattens gång och fortfarande skriva om det och skriva att det var precis likadant nu med Zoloft, som utan.

Det jag vill säga är detta: ni som är i samma situation som mig där ni går på antidepressiva (SSRI så som Zoloft) och har undrat om ni kan ta ladd. Svaret är JA. Det är precis som det alltid har varit. Inget annorlunda, inga konstigheter. Bara kör. SSRI verkar inte ha någon påverkan (enligt många professionella forumsvarare som nog har mer koll på substansers grund och botten än mig och dig AKA SWIFT) enligt min egna erfarenhet under nattens gång. Men för att understryka (DU ÄR INTE MIG, även om mitt psyke pallar det betyder det inte att ditt gör det. Du känner dig själv bäst). Dock ska ju det inte undgå att jag kan vara ett psykfall imorgon (mer än jag redan är). Men det verkar som att allt är A-OK.

Så ni som letar i forum och är i samma sits som jag: Antidepressiva (SSRI t.ex. Zoloft) verkar inte ha någon påverkan på kokain. Så är du sugen, dra den feta och må bra

Efterladdad tomte signin out at 08:46 AM -.-
Citera
2012-08-02, 20:57
Bannlyst
Hur vet man att det är bra ladd?

Fick 0.33g som ett sample och har en hel del kvar och har sköljt det med handsprit 70%, men känner mig rätt lugn.

Trodde svetten skulle spruta som på Amfetamin, men icket.
Senast redigerad av d-boll 2012-08-02 kl. 21:02.
Citera
2012-08-04, 09:46
Medlem
Jungles avatar
Så trött på all kola utbankat till max här i Sverige, har slutat handla här.
Citera
2012-08-04, 18:50
Medlem
Fasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googlah
ska till florida, USA snart och funderar på hur utbudet på kokain och droger ser ut där? Några tips på ställen där det finns?

När jag var i Miami i höstas fanns det överallt i princip, fast mer koncentrerat kring downtown. Mestadels svarta personer som sålde och endel mexare. Bra priser också, fick en femma för $300, och ha i åtanke då att det är inte lika hårt bankat som de svenska kokset, ganska likt spaniens renhetsgrad generellt sett.

Glöm inte att åka till nattklubben space om du åker till miami, dom öppnar 6 på morgonen och 80% går på något preparat.
Citera
2012-08-09, 21:54
Medlem
galnabullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekeninho88
Är så torsk på laddet to the max, men då på det colombianska rena guldet för 25 kr grammet inte på det svenska skiten, när jag är där borta tar jag varje dag, här går det helt enkelt inte med tanke på det höga priset och dåliga kvalitén, händer ibland att jag tar det här i sverige men köper oftast inte då heller, går på andra billigare droger här o föredrar o spara ihop pengarna för nästa resa till sydamerika och som varje gång blir det kokain maraton to the max då, går helt enkelt inte avstå där borta helt omöjligt..
Samma sak gäller mig, väldigt sällan jag köper kola här, bara om jag vet att det är riktigt bra. Men när jag är i Colombia så blir det nästan dagligen, sitter jämnt med en helvettes AT på planet.
Citera
2012-08-15, 22:31
Medlem
glannas avatar
Tja!
Vilket land i europa har bäst kola? Vart bör jag resa för att få den bästa laddupplevelsen? Vad är det aktuella priset per gubbe?

Tack på förhand // Glanna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in