Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-17, 02:28
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glanna
Tja!
Vilket land i europa har bäst kola? Vart bör jag resa för att få den bästa laddupplevelsen? Vad är det aktuella priset per gubbe?

Tack på förhand // Glanna
spanien eller portugal skulle jag tippa på. är i barca just nu och det är bra mycket bättre än i sverige
Citera
2012-08-25, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDurden
Ursäkta ordvalet ....... Inte meningen att trampa dig på tårna ..... Måste bara .... Kola är alltid i form av mycket hårda stenar, knappt krossbara .... helt färskt är det något mjukare och formbart, men efter kontakt med luft ett tag så stelnar det och blir hårt ....och det är fakta, allt annat är utblandat eller misshandlat .....

Har varit i Sydamerika och köpt kola av originalodlarna. Då pratar
vi 85-95% rent. Det är hårda kristaller som enklast krossens till
pulver med ett kreditkort eller liknande...
Citera
2012-08-25, 03:21
Bannlyst
Kan någon bekräfta "talet" om att kokain som är i stenform av hårdare kvalitet är "BRA" vara och bättre än gatu/krog ladd är i snitt i Sverige ?

Fått höra detta flera ggr nu, har nämligen en sten på 2gram som är vit med små kristaller i och väldigt hård! Snok/Mungipa etc domnar av direkt vid närkontakt dock inte testat det ännu.. Sist vi testade sånt här skit ladd som man domnade bort av totalt vid närkontakt förstörde allt för oss!

Domnade av i hela näsan och munnen och halsen dessutom så det gick inte snorta mera efter en knappa timme och då hade man dragit max 6 linor.. Bra ladd ska väll inte vara sådär jävla domnade eller ?
Citera
2012-08-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctuz

Domnade av i hela näsan och munnen och halsen dessutom så det gick inte snorta mera efter en knappa timme och då hade man dragit max 6 linor.. Bra ladd ska väll inte vara sådär jävla domnade eller ?
Låter som att du fått utbankat med något bedövningsnedel. Luktar det skumt?
Annars brukar det vara ett gott tecken när man domnar av lätt.
Citera
2012-08-25, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noname420
Låter som att du fått utbankat med något bedövningsnedel. Luktar det skumt?
Annars brukar det vara ett gott tecken när man domnar av lätt.

Alltså har påsen framför mig och luktar lite bensin aktikgt men även någon form av kemikale. Har haft den lukten "som känsla" i halsen tidgare när jag snortat sånt här ladd.. och domnade då av överallt.. så får äckliga flashbacks lixom. Stenen i sig är relativt vit och ganska så hård.

Så det kan ju iof vara som du säger att det är bra ladd, df det domnar av. har ju som sagt inte testat varan ännu helt utan bara smakat lite på tungan och sisådär. Så det kan mycket väl vara en bra produkt.

Vad tror du om det jag förklarat ? vit sten stor luktar lite bensin aktigt men även något mera..
Citera
2012-08-25, 21:51
Medlem
-toxic-s avatar
Är kola så värdelöst?

Igår tog jag kola för andra gången i mitt liv.. Jag tänkte att jag ville prova..

Vi drack lite alkohol samtidigt som vi tog kola.. Jag tog en lina.. sen en till, sen mer o mer.. Det enda jag kände av var att jag blev lite bedövad samt att jag bara ville ha mer hela tiden.. Killen som hade det sa att det var det bästa man kunde få tag i sverige.. Jo tjena..

Fick jag bara värdelöst kola eller är det så skit?
Citera
2012-08-25, 21:54
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Antagligen dålig kola men vad vet jag. Och att det skulle vara det bästa man kan få tag på är bs, hur fan skulle han kunna veta det?
Citera
2012-08-25, 21:59
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Antagligen dålig kola men vad vet jag. Och att det skulle vara det bästa man kan få tag på är bs, hur fan skulle han kunna veta det?

Menar det, men han påstår att han provat av de flesta
Citera
2012-08-25, 22:00
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Antagligen dålig kola men vad vet jag.
Det går ju inte att hitta bra kola i Sverige direkt.
Citera
2012-08-25, 22:02
Medlem
Skullheads avatar
Jag personligen känner nästan inte av kola, oavsett kvalité. Det är extremt fåtal gånger jag känt något av dess "kick"

Och då har ändå alla andra runt om mig tyckt det varit skitbra saker, och dom tar det ofta
Citera
2012-08-25, 22:03
Medlem
Tom.Bombadills avatar
btw så kanske det är så att du inte riktigt märkte ruset. När jag körde tjack första gången (som också är dopaminergt som kola) så var det skitsvårt att märka om jag var påverkad eller ej. Men ooh vad påverkad jag var. Det var inte alls som serotonerger där man direkt känner att fan vad hög man är och får tefatspupiller. Men det var ändå mycket mycket bättre än alla serotonerger jag testat. Men tolka inte detta som att man mår skitbra och ba yeah, tvärtom, jag tyckte inte att det blev någon påtvingad eufori alls, bara att allt blev intressantare.

Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Det går ju inte att hitta bra kola i Sverige direkt.
Bara skicka in från utlandet med post.
Citera
2012-08-25, 22:13
Medlem
Mandic!s avatar
Hur såg kolat ut, färg? Vad betalade du per gubbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in