Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-26, 01:33
Medlem
hej behöver akut hjälp min näsa är helt sönder den rinner ohejdat efter jag tagit kokain i flera dagar hur kan man göra så den inte gör det?
Citera
2012-01-26, 06:53
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbie
hej behöver akut hjälp min näsa är helt sönder den rinner ohejdat efter jag tagit kokain i flera dagar hur kan man göra så den inte gör det?
man slutar ta kokain...

kokain och massa annat bränner sönder hinnorna i näsan så det tillslut kan bli hål i bihålorna.

hade jag varit du hade jag tagit det lugnt med kokset ett antal veckor samt köra mer på bomber. att stoppa blödningen får du stoppa upp samt drick ej alkohol eller liknande som förtunnar blodet. om skiten inte slutar rinna efter 20-40min är det akuten som gäller.

dock har det väll slutat nu eftersom kl är sanrt 7 och du skrev detta kl 1?

https://www.youtube.com/watch?v=_GelY4LBFLY
https://www.youtube.com/watch?v=gZzc6yXXFbU
Citera
2012-01-27, 04:20
Medlem
Spadess avatar
Kan kokain orsaka långvarig bradykardi vid ett enda intag?
Citera
2012-02-02, 20:57
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Är det någon som får någon AT på ladd? Undrar bara

Jag fick en ganska jobbig AT sist jag körde. Men då hade jag dragit mycket, under en hel natt, och dessutom drack jag mycket alkohol samtidigt som jag inte åt någonting. Jag mådde dåligt nästan i ett dygn när jag vaknade morgonen därpå. Men det var första gången jag kände av någon AT.
Citera
2012-02-03, 01:39
Medlem
Hej, kokaindebuten imorrn. Vi är tre stycken som hade tänkt dela på ett gram, räcker det? Givetvis vet jag ju att kvalitén spelar roll, och har ingen aning om hur bra det är, men ungefär hur snabbt går ett gram åt på 3 pers?

Och en annan fråga, hur upplever ni andra människor på kokain när ni själva är nyktra? Blir man jobbig att vara med, eller blir man kanske bara underhållande att snacka med? Ska på en fest imorgon, och vi är bara några få där som ska ta kokain, resten ska supa, kommer det märkas väldigt tydligt att man har tagit kokain, eller kan ruset misstas för en fylla för det otränade ögat? Notera även att resten av folket på festen lär vara rätt fulla.

Tack för svar!
Senast redigerad av trudj 2012-02-03 kl. 01:47.
Citera
2012-02-03, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trudj
Hej, kokaindebuten imorrn. Vi är tre stycken som hade tänkt dela på ett gram, räcker det? Givetvis vet jag ju att kvalitén spelar roll, och har ingen aning om hur bra det är, men ungefär hur snabbt går ett gram åt på 3 pers?

Och en annan fråga, hur upplever ni andra människor på kokain när ni själva är nyktra? Blir man jobbig att vara med, eller blir man kanske bara underhållande att snacka med? Ska på en fest imorgon, och vi är bara några få där som ska ta kokain, resten ska supa, kommer det märkas väldigt tydligt att man har tagit kokain, eller kan ruset misstas för en fylla för det otränade ögat? Notera även att resten av folket på festen lär vara rätt fulla.

Tack för svar!
Ett gram kommer väl räcka till en snort var ungefär.

Nej, koksade människor är inte jobbiga att ha att göra med på samma sätt som fulla, flöddrade eller opiatpåverkade personer. Enda gången det kan bli jobbigt är när någon annan har tagit mer än vad han tål och börjar noja, men det behöver ni inte oroa er för om ni bara ska splitta på ett gram.
Citera
2012-02-03, 12:31
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trudj

Tack för svar!

Om någon på festen själv är van och vet vad det handlar om kommer han/hon definitivt att märka att ni tagit. Försök o inte bli för stirriga bara o slut ögonen lite så ni ser "fulla" ut. Ett gram e lite lite men kommer att funka som första gång för er. Se till o drick som satan och dra en lina var när ni tagit 5-6 öl på förfesten och spara resten till riktiga festen. Forsätt sedan o dricka och dela upp resten utav laddet. Lycka till!
Citera
2012-02-09, 21:10
Medlem
Ann.O.Nymans avatar
Ska ta kola för första gången. Om jag köper 1g, hur mycket av det bör jag snorta? Och hur kan jag ta reda på att det är kokain och inte amfetamin? Jag klarar inte att komma ner från amfetamin.
Citera
2012-02-10, 08:13
Medlem
Beror ju på kvaliten, men en 1a kan vara rätt lagom. Alla tar ju dock mellan olika tidsintervaller, men ta med dig hela iaf.

Sen om det är tjack eller kola, räcker bara du doppar ner fingret och tar under tandköttet. (Kan ju vara tandläkarbedövning men då vet du iaf att det inte är tjack.) Bedövar det, så är det kola ja om det inte är utblandat till max med något. Annars känner man det direkt när man drar en lina, tjack svider och har stark kemikalisk match och kola känns nästa ingenting alls när man drar upp.
Citera
2012-02-10, 10:01
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann.O.Nyman
Ska ta kola för första gången. Om jag köper 1g, hur mycket av det bör jag snorta? Och hur kan jag ta reda på att det är kokain och inte amfetamin? Jag klarar inte att komma ner från amfetamin.
många nya droger du var sugen på då utan några vidare kontakter får du nog affe..
Citera
2012-02-28, 20:47
Medlem
Mackss avatar
Därför kallas Kokain "det vita guldet" http://cdn.anonfiles.com/1330458127798.jpg
Lite amatörporr såhär på tisdagskvällen. Önskar att jag hade något med bilden att göra. Fast det har jag tyvärr inte
Senast redigerad av Macks 2012-02-28 kl. 20:49.
Citera
2012-03-03, 01:59
Medlem
TjackKnapriss avatar
första gången på för länge och jag njuuuuuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in