Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av he-manhunters
Har en snabb fråga nu bara, orkade inte söka så jag ställer i FAQ tråden

Tänkte haffa mig en gubbe schyst ladd, Och sen på det så ska jag även droppa en 2-3 schysta MDMA puckar. Vad säger ni om det ? Är det för höga doser att blanda tillsammans på en o samma kväll eller? Vill inte stå o dansa så slutar hjärtat pumpa helt plötsligt !!
Bra för hjärtat är det verkligen inte. Gillar du att blanda koks och mdma så kör på det är antagligen inte dödligt har själv gjort det några ggr.

Jag tycker faktiskt att du borde ta drogerna var för sig så du får ut mest effekt av dem.
Citera
2012-01-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Bra för hjärtat är det verkligen inte. Gillar du att blanda koks och mdma så kör på det är antagligen inte dödligt har själv gjort det några ggr.

Jag tycker faktiskt att du borde ta drogerna var för sig så du får ut mest effekt av dem.
Alltså grejjen är ju den att jag vill starta kvällen med lite ladd, och sen när jag har festat klart på laddet ska jag kunna byta över till mdma direkt ( Kanske någon lina extra vid peak ). Första gången jag tänkte blanda båda två
Citera
2012-01-11, 00:41
Medlem
hur mycket brukar man ta dom första gångerna och hur mycket tar man sedan när man har tagit några gånger?
Citera
2012-01-11, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Hur länge brukar ett gram hyffsad kvalite räcka för er?

bästa kvalitet kan räcka 10 timmar vid hemmafest, e den keff kan den räcka 1 timme
Citera
2012-01-13, 12:33
Medlem
Roxanas avatar
Hur vanligt är det att man utvecklar paranoida drag efter längre tids missbruk?
Citera
2012-01-13, 12:40
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Hur vanligt är det att man utvecklar paranoida drag efter längre tids missbruk?
Tror det blir svårt att hitta statistik över nojjiga laddtorskar, men mina egna erfarenheter säger att det är nästan lika vanligt som hos tjackisarna.

Edit:
Nu pratar jag om dom som drar ladd var o varannan dag.
Citera
2012-01-17, 17:00
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Tror det blir svårt att hitta statistik över nojjiga laddtorskar, men mina egna erfarenheter säger att det är nästan lika vanligt som hos tjackisarna.

Edit:
Nu pratar jag om dom som drar ladd var o varannan dag.

Pratar också om "dom".

Men hur bestående är en sådan paranoia? Går det mer eller mindre över efter rehab eller är det en mer permanent skada?
Citera
2012-01-17, 18:48
Medlem
topsids avatar
Citat:
Pratar också om "dom".

Men hur bestående är en sådan paranoia? Går det mer eller mindre över efter rehab eller är det en mer permanent skada?
Jag kan bara spekulera.

Men jag tror att det är såpass kopplat till drogerna att det försvinner i och med att man slutar. Har det gått så långt att det har blivit en del av ens personlighet så tror jag att terapi är lösningen, man kan nästan alltid ändra sitt beteende om man vill.
Citera
2012-01-17, 19:32
Medlem
xstatics avatar
Är det någon som får någon AT på ladd? Undrar bara
Citera
2012-01-18, 07:30
Medlem
Nej, den är väl obefintlig hos dom flesta. Men visst, kör du en 3a och massa sprit från typ 19-05 utan käk så mår du väl ej så ok, men då beror nog det mesta på spriten och man inte käkat något.

Sen är jag förvånad över hur många som skriver "Finns fan bara skitkola i sverige, känner inget blabla" Vad är det för kranar ni har egentligen eller bor ni mitt ute i skogen? Dom gånger jag köpt brukar jag alltid få stenhårda "Gipsstenar" med en klar bensinsmak. Ruset kommer inom ca 5 minuter sen e man fan på topp. Eufori, speedad, blir tom bedövad i tandköttet när jag drar det i snoken, ja rent ut sagt kung för en liten stund.

Hur vill ni beskriva smaken&ruset?
Senast redigerad av Pojken1987 2012-01-18 kl. 07:38.
Citera
2012-01-23, 22:10
Medlem
Hur vanligt är det egentligen med kola i Norrbotten och kanske främst kuststäderna? Tjacket flödar ju men det är sällan man hör talas om nå koks. Är inte något kranfiske utan undrar bara hur vanligt förekommande det är här uppe. Är ju hyfsat sugen på att prova någon gång. Undrar egentligen samma sak med ecstasy även om det kanske är fel tråd.
Citera
2012-01-24, 14:18
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Pratar också om "dom".

Vissa "men" består väl, emedan andra inte. Beroende på hur långt gången psykisk paranoia är så tror jag att cold turkey och ett miljöombyte kan vara tillräckligt. Men fysiska skador? Ibland räcker det nog med att man gör en lite hastig rörelse med huvudet för att tusen vävnader i näsan ska spricka och blodet bara sprutar. Slutkörda leder, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in