2007-08-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmekarn
Det är mycket möjligt... fast kanske inte när man har tatt det många gånger, min polare som va nybörjare han hade väll tatt det 1-2 ggr innan tog typ 1.5g cola på en kväll eller något. Han fick överdos dog dock inte men va rätt läskigt

Jag är väll relativt nybörjare, dragit kanske 5-7 gånger (max 0.5g på en kväll). Har precis köpt 2g och tänkte andvända allt på fredag eftermiddag och kväll.

Någon annan som vet?
Citera
2007-09-01, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schmekarn
Det är mycket möjligt... fast kanske inte när man har tatt det många gånger, min polare som va nybörjare han hade väll tatt det 1-2 ggr innan tog typ 1.5g cola på en kväll eller något. Han fick överdos dog dock inte men va rätt läskigt

Oh jäklar, jag tog 3 g på en kväll första ggn och fick inte annat än huvudvärk . Vad händer om man tar en OD på kola?
Citera
2007-09-01, 11:51
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Oh jäklar, jag tog 3 g på en kväll första ggn och fick inte annat än huvudvärk . Vad händer om man tar en OD på kola?

Innan jag klipper in svaret på frågan, vad tror du själv händer?
Citera
2007-10-10, 23:08
Medlem
CrackCrickets avatar
Det måste ju stå här någonstans, men har lite bråttom och hinner inte leta så noga.

Ungefär hur lång tid tar det för kola att sätta in?
Citera
2007-10-10, 23:13
Medlem
10 min max
Citera
2007-10-10, 23:18
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
10 min max

gracias
Citera
2007-10-18, 22:13
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Jag tror jag bli GALEN! Vad gör jag åt näsan? Den är jäkligt torr nu och blöder lite då o då, o det gör inte lite ont. har ni nåt tips?
Kanske lite sent att komma med nu, men det finns något som heter något i stil med "nozoil" Ser ut som en nässpraysburk men det är någon slags olja i den som är till för just torra näsor. Borde kunna hjälpa ifall nån har liknande problem.
Citera
2007-10-18, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Kanske lite sent att komma med nu, men det finns något som heter något i stil med "nozoil" Ser ut som en nässpraysburk men det är någon slags olja i den som är till för just torra näsor. Borde kunna hjälpa ifall nån har liknande problem.
Jepp, köpte det och det hjälpte bra
Citera
2007-10-27, 15:32
Medlem
El Callados avatar
Jag har sökt och läst FAQn men kan inte hitta ett konkret svar på detta.

På Wikipedia kan man läsa följande om kokain:
Citat:
Cocaine abuse also has multiple physical health consequences. It is associated with a lifetime risk of heart attack that is seven times that of non-users. During the hour after cocaine is used, heart attack risk rises 24-fold.
[Källa]

Jag inser att man kan få en hjärtattack om man överdoserar men jag är nyfiken på normalt bruk. Om jag drar en enda liten lina, kommer jag alltså få en sju gånger större risk att få hjärtattack resten av livet? Kan man få en hjärtattack av kokain om man tar en normal eller liten dos? Eller är det där bara skräckpropaganda?
Citera
2007-11-03, 20:48
Medlem
El Callados avatar
Har svårt att tro att det inte finns någon som vet. Trycker ni bara i er vad som helst och hoppas på att det inte leder till att ni dör före ni fyller 50?
Citera
2007-11-04, 13:31
Medlem
thillehs avatar
Bra skrivet=) Har aldrig själv testat kokain men vill gärna prova, nån som kan på ett ungeför säga hur mycket t ex ett g är värt?
Citera
2007-11-10, 13:00
Medlem
Tack!

Tack så mkt fick svar på många frågor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in