Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 18:30
  #1465
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossmann
Nu undrar jag därför om det helt enkelt var så att jag drog för lite av det goda, eller är det vanligt att man inte känner någonting alls de första gångerna?

Det är väl inte så att du äter någon cox-hämmare?
Citera
2014-04-15, 20:06
  #1466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det är väl inte så att du äter någon cox-hämmare?

Nej, inga mediciner här inte.

Drog ~70mg för en liten stund sedan och mår rätt bra just nu... sparar resten till ett mer passande tillfälle.
Citera
2014-04-15, 20:34
  #1467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossmann
Nej, inga mediciner här inte.

Drog ~70mg för en liten stund sedan och mår rätt bra just nu... sparar resten till ett mer passande tillfälle.

Är coket köpt i sverige så är 70mg en riktig jävla pissmängd. Sedan vet du väl att du bör dra coke ihop med alkohol för att få ett riktigt göttigt rus?

Edit: Läste i efterhand att det skulle varit 80%. Är det verkligen 80% så ska du få en jävla kick av det, även om det bara rör sig om 70mg, annars är det inte 80%. Jag är rätt erfaren med hög tolerans och drar jag i mig en 0,1a 80% så vissst fan får jag en ordentligt jävla kick av det!
__________________
Senast redigerad av dr.Van-Imo 2014-04-15 kl. 20:37.
Citera
2014-04-15, 20:38
  #1468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Tråkigaste drogen jag testat någonsin. Drog tre feta lines och snortade på olika metoder, hände inte ett skit. Medans mina polare fick bra effekt.

Hade du druckit till? Hur mycket anser du det vara i en fet line? Hur vet du att dina polare inte bara blev placebohöga?

Dåligt coke är sällan roligt men jag har ingen hört någon som testat bra coke och inte älskat skiten.
Citera
2014-04-16, 01:23
  #1469
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Hade du druckit till? Hur mycket anser du det vara i en fet line? Hur vet du att dina polare inte bara blev placebohöga?

Dåligt coke är sällan roligt men jag har ingen hört någon som testat bra coke och inte älskat skiten.
Då har du inte lyssnat. Missförstå mig rätt här; jag tycker att kokain är trevligt och jag tackar sällan nej om det bjuds men för mig så krävs det så mycket för att koks ska vara värt. Det är helt enkelt inte särskilt roligt eller nice om det inte är bra drag, bra sprit, bra polare och bra brudar. Dom flesta andra droger jag har testat sätter liksom en guldkant på vilken situation som helst medans koks gör en vanliga situation till en desperat längtan efter ett bra jävla party.
Citera
2014-04-16, 14:20
  #1470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då har du inte lyssnat. Missförstå mig rätt här; jag tycker att kokain är trevligt och jag tackar sällan nej om det bjuds men för mig så krävs det så mycket för att koks ska vara värt. Det är helt enkelt inte särskilt roligt eller nice om det inte är bra drag, bra sprit, bra polare och bra brudar. Dom flesta andra droger jag har testat sätter liksom en guldkant på vilken situation som helst medans koks gör en vanliga situation till en desperat längtan efter ett bra jävla party.

Givetvis har du än en gång rätt. Det var en hård generalisering och vid närmare eftertanke så har jag såklart bekanta som inte "älskar" coke. Vissa föredrar andra droger och vissa gillar inte denna typ av droger alls.

Däremot om det inte "hände ett skit" för den kvadrata negerbollen så har denne såklart konsumerat för lite/dåligt coke, eventuellt med för lite alkohol under västen i ett dåligt sammanhang, och eftersom han då inte upplevt ett riktigt rus bör han inte benämna den som "tråkigaste drogen nånsin". Däremot är detta kanske sunt, kokain är en lömsk jävla drog. Kanske den lömskaste av den dem alla... Även kokain är min akilleshäl när det kommer till stimulanter så håller jag med om det inte är den roligaste, inte när det kommer till ruset. Däremot gör den desperata längtan efter ett party du talar om att man ofta hamnar i jävligt roliga och sjuka situationer vilket i sin tur medför att cokesessions tenderar att bli de "roligaste kvällarna någonsin".
Citera
2014-04-19, 08:33
  #1471
Medlem
Mattsson69s avatar
Här sitter man,med en jävla snuva morgondagen efter och är redan sugen på nästa lina/linor.

Från att gå från partydrog till att vilja ha en morgonlina. Seriöst jag trodde aldrig någonsin att det skulle bli såhär.

Alla fester är så tråkiga utan kokain, alla brudar är så ointressanta, alla dansgolv och alla tillställningar är så lama utan fru kokain.

Till dig som är sugen på att testa kan jag bara berätta för dig hur mycket pengar du kommer förlora i jakten på dom perfekta kristalstenarna.

Från nyår till april och visst går det att bli beroende, iallafall psykiskt.

Kommer jag någonsin kunna njuta en helg utan mitt kokain?
Citera
2014-04-19, 10:07
  #1472
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Här sitter man,med en jävla snuva morgondagen efter och är redan sugen på nästa lina/linor.

Från att gå från partydrog till att vilja ha en morgonlina. Seriöst jag trodde aldrig någonsin att det skulle bli såhär.

Alla fester är så tråkiga utan kokain, alla brudar är så ointressanta, alla dansgolv och alla tillställningar är så lama utan fru kokain.

Till dig som är sugen på att testa kan jag bara berätta för dig hur mycket pengar du kommer förlora i jakten på dom perfekta kristalstenarna.

Från nyår till april och visst går det att bli beroende, iallafall psykiskt.

Kommer jag någonsin kunna njuta en helg utan mitt kokain?

Du låter som min kompis. Han är i samma sits som dig. Försök verkligen lägga ner medans du kan, kan garantera att ditt liv kommer bli bättre. Men det är ditt liv, jag vet inte det blekaste om dig som person eller något. Men ett starkt tips.

Edit: Lite läskigt när man är runt honom och han frågar iprincip alla flera ggr om nån har kola och kritar pengar av alla för att komma upp i 1000kr för att lösa mer. Känner du igen dig?
Citera
2014-04-19, 10:36
  #1473
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
Du låter som min kompis. Han är i samma sits som dig. Försök verkligen lägga ner medans du kan, kan garantera att ditt liv kommer bli bättre. Men det är ditt liv, jag vet inte det blekaste om dig som person eller något. Men ett starkt tips.

Edit: Lite läskigt när man är runt honom och han frågar iprincip alla flera ggr om nån har kola och kritar pengar av alla för att komma upp i 1000kr för att lösa mer. Känner du igen dig?

Tjenare!

Nej som tur är så är jag inte lika extremt desperat som din polare, det är mer som att det känns som något fattas när jag väl inte har kola när man väl kommer ut på helgerna.

Det känns som kola får en till att bli den du är inombords. DVS att du slipper vissa hinder och kan prata och ta för dig så mycket mer, och för att inte glömma den lycka som den skänker när man som nykter knappt blir glad över någonting.

Så likgiltlig och passiv till precis tvärtom är mitt lilla problem här. Jag har kul på kokain, annars är jag nog lite tråkig och har tråkigt.

Så lite självmedcinering är det alltid, men det är som dom säger: På Kola kommer du ha en superkväll, och det är just därför.

Tack för din tid. Och ja, jag tänker sluta, när det nu blir.
Citera
2014-04-19, 12:03
  #1474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Och ja, jag tänker sluta, när det nu blir.

Jag skippar det här med att sluta men att ta en paus på någon månad (eller flera) är riktigt skönt. Ger mer känsla till när du brukar drogen samt gör att man även lär sig klara sig utan den.
Citera
2014-04-19, 16:37
  #1475
Avstängd
storevargens avatar
Hur trevligt är bra kokain IV jämfört med att skjuta exempelvis (rent) amfetamin eller mephedrone?
Citera
2014-04-26, 10:33
  #1476
Medlem
Kletigt/Wax Kokain?

Köpte nyss en batch från en vendor på Agora och det är hyffsat kletigt/wax aktigt, någon som vet vad det kan bero på? Det är inte blött eller så, men det har i princip samma textur som hårvax när man delar upp det. Jag drog några linor och det verkar inte vara något problem med kvaliten, jag skulle gissa på att det är minst 70%.

Så är det någon som vet varför det är så? Kan tillägga att det inte har annan färg, det är alltså vitt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback