Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-15, 21:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Nu tror jag att du kanske driver med mig, men om det är någon annan som kan intyga sanningshalten i detta så besöker jag givetvis doktor.

Valdiumekangonol biopsi låter som ett påhittat ord och kokain lär väl inte blandas upp med etanol?

Tack på förhand.
Det där är rent skitsnack. Du behöver inte oroa dig för det som påstods i inlägget du citerade.
Citera
2012-10-15, 21:46
Medlem
topsids avatar
Hur torkar man fuktigt ladd smidigast? Går det med frysen precis som med tjack?
Citera
2012-10-20, 17:08
Medlem
Är det lätt att se om folk är koksade? Hur stor är risken att bli tagen när man är på väg hem från en fest (om man bor i en storstad), om man inte har något på sig men man dragit några linor? Vad gör man om polisen vill prata med en i detta tillfälle? Lätt att dölja att man dragit några linor?
Citera
2012-10-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaTree
Haha! Jasså det säger du Men inte bra om det är det man får om man vill ha kola?.. :/

Långt ifrån bra. Man vill ju ha det som man betalar för. Så man har koll på vad man stoppar i sig. Hellre överpris än felaktiga varor.
Citera
2012-10-22, 13:18
Medlem
Shit testade sjukaste abiaken igår! Måste varit över 60% renlighet.. har dragit ladd till och från. Men denna var oslagbar

Fan egentligen ska man bara åka ner till columbia en månad så kmr man aldrig vela ta abiak här i Sverige igen! Fatta 100% renlighet
Citera
2012-10-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitokon
Är det lätt att se om folk är koksade? Hur stor är risken att bli tagen när man är på väg hem från en fest (om man bor i en storstad), om man inte har något på sig men man dragit några linor? Vad gör man om polisen vill prata med en i detta tillfälle? Lätt att dölja att man dragit några linor?

Det är lugnt broshan man ens självförtroende blir på topp och det är inget att vara oro över. Speciellt laddad så har man ingen oro alls haha
Citera
2012-10-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Shit testade sjukaste abiaken igår! Måste varit över 60% renlighet.. har dragit ladd till och från. Men denna var oslagbar

Fan egentligen ska man bara åka ner till columbia en månad så kmr man aldrig vela ta abiak här i Sverige igen! Fatta 100% renlighet
Du menar 84 %, K kan inte bli renare än 84%. Men jag förstår vad du menar
Citera
2012-10-24, 02:55
Medlem
Vad får man för straff om man pissar positivt för kokain?

En annan fråga jag har, säg att man skulle pissa rent vad skulle man få för straff av riksidrottsförbundet om provet skedde under en fotbollsträning?

Mvh
Citera
2012-10-24, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prat-bubblan
Jag har en fundering som jag tänkt på en tid. Om vi bortser från renligheten. Vi jämför med vanligt svenskt ladd. Ang piss/saliv-prov. Gör det nån skillnad om jag drar 100Mg eller 500Mg osv på en kväll ?

Jag menar alltså... spelar mängden nån roll, eller är man lika körd hur mycket man än tar ?

Skulle också vilja veta detta!!
Citera
2012-10-25, 18:53
Medlem
För det första vill jag bara skrika tummen upp för hela tråden.
Tkr det är alldelles för lite trippraporter och trådar om just kokain (och kanske för mkt om psykadeliska istlt enligt mig), som är överlägset den bästa drogen som jag har testar (och blivit lite smått kär i)

Har suttit och skumläst igen hela tråden och blir väldigt ledsen av den dåliga kunskapen som folk har...och då tänker jag inte påstå att jag är ngn expert själv.
Men det faktum att folk tror att de ska dö av laddet, är helt befängt. Du kan dö av att ta för mkt socker, så såklart kan du dö av kokain. men det är väldigt få som dör runt om i världen av en så kallad överdos av kokainet... så noja inte!

Sen så kan jag ha haft det väldigt tur, men för mig kände jag effekten av laddet direkt första gången jag tog det? Så kommentarer om att man har snortat och snortat men typ inte känne ngt alls låter jäääätte skumt enligt mig.

Men ni som tar det och tror att det ska kicka som in i helvete, borde ta något annat, enligt mig är det själva poängen med kokainet och vrf det är dyrare än tjack och annat skit, just för att det ger dig lagom mängd av allt och inge särskilld effekt dagen efter. Inte för att gangsters hare i någon film som vissa påstår. Ruset av laddet är det bästa som finns, du får den där perfekta känslan som man kan annars få när allt går bra, så tänk dig den där känslan du hade när du var på en fest och allt gick din väg: du var perfekt full, du lyckas med att ragga upp en tjej och du med alla nära och kära. DEN KÄNSLAN får du när du e påverkat av kokainet enligt mig.

Sen så är halva grejen med laddet just att ta fram det hacka upp, göra upp i fina linor, ta fram röret eller rulla sedeln och sen snorta upp det. Brukar ofta sätta på musik (även om jag gör det på en toa) för att komma in i stämmningen. Lite som en ritual nu när jag tänker på det hela.

Ska avluta min "bok" med att säga att kokainet är perfekt för dig som inte vill "fly verkligheten" som man gör med andra droger i min menning, och bara vara en bättre variant av dig själv och om du är som jag som hatar att tappa kontrollen (därför jag nästan aldrig dricker särskillt mkt om jag bara krökar då jag hatar att tappa kontrollen) då jag känner att det inte finns någon poäng med att vara helt borta på en fest när du vill umgås med folk.
Ett tips som jag brukar alltid göra nu för tiden, är att ta med dig en spliff och rök den när du ska sova/knulla, har hjälpt mig som fan då jag får lätt tjack balle och alltid svårt att sova, har räddat mig många ggr.

Peace
Citera
2012-10-25, 20:59
Medlem
Prat-bubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaPantern20
Men det faktum att folk tror att de ska dö av laddet, är helt befängt. Du kan dö av att ta för mkt socker, så såklart kan du dö av kokain. men det är väldigt få som dör runt om i världen av en så kallad överdos av kokainet... så noja inte!

Jag vet inte hur det är för andra, men för mig personligen så är jag inte rädd för just överdos. Utan mer för att man kan ha t ex ett medfött hjärtfel och därmed få en attack och droppa. Det höjjer juh trycket i pumpen rejält...
Citera
2012-10-26, 01:24
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Jag såg tidigare i tråden att någon sökte efter spårtider men fick tyvärr inget svar.
Så jag bumpar frågan lite. Hur länge har man ladd i Piss och blod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in