Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-12, 22:13
Medlem
j0h2ns avatar
Drar du i dig 2-3 gram på en kväll är det dålig kola, det är inget snack om saken. Bankat i alla led helt enkelt. Hämtat "nice" ladd där vi ändå splittat en femma på två pers under nån dag/dygn, men då är det alltid bankat. Får du stenen direkt från kakan, stenhård, blänkande och fin, kan du inte dra i dig 3 gram på en kväll. Det är helt enkelt omöjligt.

Skulle du banka upp den här gubben till pulver och dra i dig hela direkt skulle du nog blöda både ur näsan och öronen.. Och dö.. Hah!
Citera
2010-05-12, 22:59
Medlem
shariqduponts avatar
Brukar er balle bli mindre när ni är påverkade?
Citera
2010-05-12, 23:44
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shariqdupont

Får mer eller mindre "tjack-balle" på alla cs.
Citera
2010-05-13, 11:46
Medlem
Calle.s avatar
Citat:

Ja, det råkar nog de flesta ut för. Det gäller mer eller mindre alla centralstimulanter.
Citera
2010-05-17, 01:35
Medlem
shariqduponts avatar
Men i efterhand är den normalstor eller? Är det bara en myt att dicken krymper, eller gör den det men i så fall efter en tids användande?
Citera
2010-05-17, 01:42
Medlem
bk-MDMAs avatar
Anledningen att den krymper är ju för att blodkärlen drar ihop sig under påverkan av dom flesta CS.
Finns då viss chans att den krymper något "permanent" vid mycket nyttjande av cs...
Citera
2010-05-17, 01:48
Medlem
Modifys avatar
2-3 gram? Hoppas du inte är seriös.
Du hade med största sannolikhet överdoserat och dött om det var av colombiansk standard.

Jag brukar oftast köra 100mg linor x3 på svensk standardkola.
Nu till helgen ska jag och några kompisar styra kola av mycket bättre kvalitet än vad man vanligtvis får tag på så då lär jag köra på ännu mindre doser.
Citera
2010-05-17, 04:10
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Men i efterhand är den normalstor eller? Är det bara en myt att dicken krymper, eller gör den det men i så fall efter en tids användande?

Nej det är ingen myt, snoppen krymper tyvärr permanent efter en tids koksande och tjackande.
En av dom värsta bieffekterna, vissa som kört länge har ingen snopp kvar utan har istället utvecklat en vagina.

Men det är sånt man får ta!
Citera
2010-05-27, 21:02
Medlem
Ska testa kola för första gången, får 1 g imorgon för 1100 som tydligen ska vara riktigt bra. Hur mkt är lagom att dra i sig en kväll? Tänkte dela upp i 15-20 mindre linor och dra men hur ofta och hur mycket är normalt? Tänkte dela upp det innan eftersom jag har en vana att bli övermodig på fyllan
Citera
2010-05-27, 23:51
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Nej det är ingen myt, snoppen krymper tyvärr permanent efter en tids koksande och tjackande.
En av dom värsta bieffekterna, vissa som kört länge har ingen snopp kvar utan har istället utvecklat en vagina.

Men det är sånt man får ta!

Haha jo många filmstjärnor har ju utvecklad vaginor tex 50 cent så passa er
Citera
2010-07-08, 00:32
Medlem
Kukz0rs avatar
Efterfestar lite för mig själv med ett par linor, ganska ovan användare - jag upplever ladd som en efterfestdrog då jag blir extremt soft på det, allt jag tar på är extre,mt mjukt och trevligt att ta på. Fler än jag som upplever det likadant?

Har laddat bå¨de på fest och efterfester så jag har referenspunkter på set and setting ^^

Individuellt eller är jag unik?

Edit: Fuckad frågeställning på sista meningen, men ni förstår nog vad jag menar
Senast redigerad av Kukz0r 2010-07-08 kl. 00:34.
Citera
2010-07-08, 13:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukz0r
Efterfestar lite för mig själv med ett par linor, ganska ovan användare - jag upplever ladd som en efterfestdrog då jag blir extremt soft på det, allt jag tar på är extre,mt mjukt och trevligt att ta på. Fler än jag som upplever det likadant?

Har laddat bå¨de på fest och efterfester så jag har referenspunkter på set and setting ^^

Individuellt eller är jag unik?

Edit: Fuckad frågeställning på sista meningen, men ni förstår nog vad jag menar
Nej, jag upplever precis likadant faktiskt. dock ingen större erfarenhet av koks(2ggr).. Extremt "laidback" och mycket nöjd med tillvaron, inte alls speedad dock lite piggare. Känns som om man blivit krönt till kung.. Dock är detta på 60%:igt spanskt kokain Annars har jag en andra erfarenhet av svenskt koks och det sög balle... slänger aldrig bort 800 spänn på dextropur igen.. Utomlands, iprincip varsomhelst, finns det väl bättre koks?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in