priserna står alltid mellan 1400-900kr - grammet, de brukar oftast inte ha någon koll, det handlar om att ha tur och hitta någon med bra priser och bra produkt.
tror inte ens något kokain över 70 procent finns i sverige..
Låt oss säga att en kran kan garantera dig 70%+, vad hade du kunnat tänka dig betala?
Allt under 30% 800kr. Över 30% 1000kr. Lösa gram då, brukar oftast vara mängdrabatt om man klipper 3, 5 eller mer. Kan tillägga att du inte bör lita på vad någon kran påstår om renlighet.
Hittar det ingenstans, men jag äter Lyrica, Stesolid, Olanzapin och Imovane om dagen. Är det lugnt att köra Kola på det? Kan skippa Stesoliden om det är så, men det andra är lite svårt. Men vad tror ni? Är det ok?
Hittar det ingenstans, men jag äter Lyrica, Stesolid, Olanzapin och Imovane om dagen. Är det lugnt att köra Kola på det? Kan skippa Stesoliden om det är så, men det andra är lite svårt. Men vad tror ni? Är det ok?
Har sökt men blir inte klokare för det..
Hur tillverkar man crack? Är sked och bikarbonat att föredra eller någon annan metod?
Och hur mycket av vad ska jag använda mig av?
Har sökt men blir inte klokare för det..
Hur tillverkar man crack? Är sked och bikarbonat att föredra eller någon annan metod?
Och hur mycket av vad ska jag använda mig av?
Din jävla crackhead !
Hahanä men gå in på tube och sök finns bra videos där.
Testade nått som skulle va koks idag men verkade fett skumt. Det är första gången så jag har inget att jämföra med. Men kände inte alls att jag blev någon kung. Näsan domnade bort och kände mig konstig.
Antar att man fått nått annat skit för det är från tor. Eller kan man ha tatt för lite? Några synpunkter?
Dör väl säkert men skriv gärna kanske jag hinner läsa
Testade nått som skulle va koks idag men verkade fett skumt. Det är första gången så jag har inget att jämföra med. Men kände inte alls att jag blev någon kung. Näsan domnade bort och kände mig konstig.
Antar att man fått nått annat skit för det är från tor. Eller kan man ha tatt för lite? Några synpunkter?
Dör väl säkert men skriv gärna kanske jag hinner läsa
Jag har tagit kola 3 gånger och jag har inte blivit " kung " någon av gångerna. Alla människor reagerar olika på olika droger.
Senast jag tog va det enligt min kompis ( som för övrigt är van kola brukare ) Bättre än normal och kan säga, Blev absolut inte kung.. För att beskriva ruset lite mer exakt så blev jag EXTREMT fokoserad på det som precis framför mig och jag kunde prata en jävla massa... Lite senare på kvällen när det gått några linor så började jag mer känna mig väldigt berusad men ändå väldigt nuvarande och med ändå. Började sitta och nynna hela tiden och tugga tuggumi som ett as. Började även med dom klassiska käkrörelsena. Kände eurofi och inga problem. Men det va långt ifrån vad jag förväntat mig. Men det va absolut en bra upplevelse för det.
Allt under 30% 800kr. Över 30% 1000kr. Lösa gram då, brukar oftast vara mängdrabatt om man klipper 3, 5 eller mer. Kan tillägga att du inte bör lita på vad någon kran påstår om renlighet.
Det här blev ett långt inlägg men nu behöver jag inte skriva mer. All info jag vill ha i tråden finns här nu. Detta är ett sista inlägg för idag.
1g 90%+ går för 1600 kronor för mig, det är billigt i Sverige för övrigt för så ren kolae.
Men sen räcker det en vecka också av dagligt intag. Doserna ligger på bra under 0,1g och man behöver bara återdosera en gång i timmen som max och att ta linor av rent kokain finns inte på kartan. 20-30mg är en bra dos av det.
Jag har varit yrkeskriminell tidigare, så jag är inte din vanliga medelknarkare.
Med det sagt menar jag att jag försörjt mig på... Ja, ==> Yrkeskriminell. Snabba para var mitt liv.
jag tänker inte säga mycket om det, och tänker inte svara på frågor om det. Dem som vet vet, och ni som lever livet vet hur det är..
Men jag siktar framåt mot en annan väg nu, men jag har fortfarande mina vänner kvar som fortfarande står kvar där på gatan, eller sitter inne alt. har fotboja. Hehe, poängen är iaf att även om jag lagt det på hyllan med min business så är dem fortfarande vänner för livet och jag har kvar kontakterna till de renaste produkterna.
30%igt får jag loss för 700kr per gubbe, och det är flera gånger bättre än Sveriges standard kan jag lova som är typ 5%... Alltså fortfarandee helt okej kola. Man blir ju maxxad av det men det är mer som gatutjack i sin dosering. 0,2g startlina, sen håller man igång det med mycket mindre smådoser lite då om kanske 100mg varje timme och då tills det roliga är slut för den gången.
30-45%igt som kallas dunder, obankat, whatever, här i Sverige och mytas om att det är rent blablabla när det egentligen bara är lite dextroenergy dem bankat med kokset och sedan tillsatt någon droppe vatten och tryckt ihop det och låtit torka så det blir en sten, gärna under lite värme också så all kokainbas som finns i, en mindre procent men signifikant, omvandlas till kokaincitrat utöver kokain-hcl - så att allting tas upp i näsan pga kravet om vattenlöslighet. Kokainbase löser sig inte i vatten, de saknar hydroxi-grupper nödvändiga för att vara i basform. I fribasform är det en lipid molekyl precis som fetter är, och löser sig inte i vatten. Tumregeln är att alla salter är lättlösliga i vatten. Och genom syra + bas = salt så kan man lätt räkna ut hur man ska göra. Så lite citronsyra och vatten i en sked under katalysatorn värme från lågan så. Jag insåg nu att jag inte borde skriva om mina kunskaper om just sånt här öppet på internet. Ghettoromantiker kan se det och få för sig något idiotiskt, vore inte första gången.
I alla fall - det kostar 1000kr per gram här lokalt på området för 40% renhet ungefär. Alla säger att det är dunderladd och visst fan blir man påtänd av en lina på 100mg i näsan, men jag ger då hellre 600 extra och får mer än det dubbla istället. Jag får rent kokain när jag vill ha det., det är från south americas djunglar ocuttat hela vägen och är då typ 80% rent, men jag får kristallerna genom att göra lite enkla kemiska reaktioner så att jag får ett 95%igt rent kokainsalt i slutändan. Och då hamnar det på 1600kr allt som allt.
Ska inte skriva något om hur man tillverkar substanser, separerar orenheter med olika metoder då det är cement och shit med. Men först omvandlar jag den lilla basen som finns i kokain-hcl'et (80% kola, 60% hcl typ) till ett salt - så att allting är vattenlösligt, men inte acetonlösligt samtidigt som mycket annat är det. Sedan gör jag en sista rening med vatten och avslutar med en till acetontvätt, och om det inte är 95% kristallint salt ännu så tar jag liite vatten plockar bort de sista orenheterna genom att med pipett isolera vattenlösningen ifrån fällningen av orenheter som ligger på botten. Då har jag en liten lösning med rent kokain som jag låtar låter avdunsta en stund, och sedan lägger jag in det i frysen och låter det kristalliseras. Det blir inga shards haha, men det blir ett glittrande kristall-pulver som har starkast prägel av alla droger som finns.
Det är lite annorlunda för mig eftersom att jag var självmordsbenägen i många år för allt vände sig mot mig när jag var mindre, och min terapi var att få ut min smärta genom att köra all in för stålar.. finansiera kolan - Free B.G, Tjockisen.. ah ni andra... Ni som hajjar vad jag menar hajjar vad jag menar.
Jag är har naturvetensklig grundutbildning på gymnasiet medicin och hälsa, där man läser galet mycket matematik, kemi, biologi och fysik som primära ämnen. Det var något jag brann för så folk rekryterade mig tidigt, vi hade alla redan då skelett i garderoben (brinner fortfarande för det där. Jag gör forskning som kan leda till att jag spoilar min identitet om säg 15-30 år när experimentellt data har verifierats med min teoretiska. Då får jag nobelpris, 100%, om jag blir färdig först. Det gäller den 100 åriga gåtan att förena kvantmekaniken med klassisk fysik som i relativitetsteori och sånt. Jag har kommit långt fram och jag kommer lösa det. Jag fann första spåret längs min resa mot att förena dem för många år sen och vägen tar aldrig slut. No dead ends, bara mer frågor. Och nu kan jag äntligen söka experimentella bevis för de dolda partiklarna Ni kommer få veta vem jag är tids nog, jag kommer antagligen få nobelpriset för detta. Einstein tänkte inte fel, men han var precis som Newton - han kom inte med den fullständiga fullklaringen som Einstein sedan utvecklade till den vi har idag om krökningar av rumtid orsakat av E/c^2 = m där m är energi i form av massa enligt E=mc^2. Han får matematiken korrekt såklart, men precis som med Newton så missade han mycket. Jag har nu vandrat närmre och närmre svaret om kvantgravitation i sååå många år.. Sen jag var barn har jag tänkt om hur världen fungerar hela tiden. Och det går bara framåt och framåt i mitt arbete hela tiden, det kommer att vara sant med 99% säkerhet som minst... Jag behöver bara tid nu.
Om nån annan lanserar i grund och botten samma grej innan jag och jag har bevis från vänner och dokument att jag verkligen gjoret detta oberoende av någon, så delas nobelpriset mellan oss. Det enda jag behöver nu är att dra till observatoriet vid sydpolen, hyra utrustningen en månad i taget, varannan eller var tredje månad. Jag ska ge förklaringar mörk materia, mörk energi, och gravitation fullständigt och det kommer förändra fysikens bana... Det kommer öppna upp en ny värld av fysik precis som Einstein gjorde. Jag måste mäta energiavvikelser ute i kosmos i hela det elektromagnetiska spektrumet.
Ni får klanka på mig hur mycket ni vill. Men om ni är seriösa så kan vi prata fysik via PM. Jag är mästare i den klassiska, kan all växelverkan utantill och alla elementarpartiklarna och deras olika egenskaper de kan ha inom standardmodellen. Jag är expert. Så om nån annan där ute gillar sånt med så kan vi prata. Annars ska jag bara ta skiten jag kommer få för det här inlägget nu.
Jag är inte påtänd nu förresten. Jag skriver mycket eftersom att jag skrev vad jag ger för rent kokain här i landet och varför - och då kom fysikalisk matematik på tal. Ni som inte tror mig får gärna inte tro på mig. Men om ni vet vad ni talar om så kan vi PMa varandra, men jag kommer inte avslöja känslig info om mitt arbete. Det är en 15 miljoners kronors idé plus evig ära. Jag är är nära på att knäcka det nu, men jag behöver experimentella bevis som jag hämtat själv. Kosmologin stödjer allt jag säger till 100%, kvantmekaniken och relativitetsteorin likaså - men jag behöver de direkta bevisen. Jag behöver inte ens en partikelaccelerator för att mäta partiklarnas exakta egenskaper, jag tror inte det iaf. Det finns andra sätt att göra det på. Men sen slutligen när jag har en sån jävla teori så måste The Large Hadron Collider köra maxenergi med vissa specifika elementarpartiklar för att bevisa deras existens direkt. Men jag vet hur jag ska göra, och jag vet att jag är på exakt rätt spår nu.
Och jag lovar att LHC på CERN kommer att göra mitt experiment free of cost när jag presenterat min matematik, data från observationer. För dessa skall finnas, och det kommer leda vidare till ytterligare saker som riktiga bevis för supersymmetri inom kvantfysiken. Det är jätte jätte stort det jag kommit på. Kommer inte säga vad jag ska göra exakt såklart. Men jag vill göra detta nu istället för att leva ett miserabelt liv som jag gjorde förut.
Förlåt för jag gick off topic, men kan jag ta mig ur så kan vem som helst. När det var som värst med affärerna var jag inte glad en enda sekund en enda dag ett enda år. Och jag föddes med en IQ som är väl över den för att kvalificieras för mensas organisation, och jag är fortfarande relativt ung så jag ska skita i allt sånt nu och fokusera på detta- det jag verkligen vill göra nu i livet istället för sälja droger, röra mig i kretsar där mord och våld förekommer ofta. Jag började bara med det för jag rökte weed när jag var liten och alla trodde det var heroin, så jag blev utfryst även av min familj - så det enda som fanns kvar var iskalla G's som välkomnade mig med öppna armar så det är fan inte så jävla konstigt att det blev som det blev.
Alla kan om ni vill.
Kära inte ner er i ghettoromantik (er kids som läser främst, det är en återvändsgränd). Ta hand om er. Sök er livsgnista, och sätt glöd på din själ så att du skiner upp som en sol igen. En fallen ängel kan resa sig igen.
Hoppas ni förstod kontextet, speciellt det i spoilern. Om inte, synd, för det var är fan en tankeställare. Jag skriver inte mer här ikväll