Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-08, 18:28
Medlem
Aldrig testat kola men ruset låter lite som tjackruset blandat med GHB ruset.
Får väl ta och testa snart
Citera
2010-08-05, 23:26
Medlem
En fundering av filosofisk karraktär: hur stor är risken att en snut, som stoppar dig/griper dig för något annat, märker att du har dragit kola? Om det alltså inte finns speciell misstanke om att du tagit droger och du inte har något på dig etc.
Beteendemässigt borde väll "kag är skitfull" hjälpa ganska långt men hur är det med ögonen?
Citera
2010-08-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallen
En fundering av filosofisk karraktär: hur stor är risken att en snut, som stoppar dig/griper dig för något annat, märker att du har dragit kola? Om det alltså inte finns speciell misstanke om att du tagit droger och du inte har något på dig etc.
Beteendemässigt borde väll "kag är skitfull" hjälpa ganska långt men hur är det med ögonen?

"Jag är skitfull" borde inte fungera speciellt bra då man oftast verkar vara väldigt normal.. man blir ju skärpt.. Ögonen är inget att oroa sig för!
Citera
2010-08-09, 00:24
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballin
"Jag är skitfull" borde inte fungera speciellt bra då man oftast verkar vara väldigt normal.. man blir ju skärpt.. Ögonen är inget att oroa sig för!

Om man inte blir som jag, och ser ut som en galen ål. Kan omöjligen stå stilla på bra koks.
Citera
2010-08-10, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Om man inte blir som jag, och ser ut som en galen ål. Kan omöjligen stå stilla på bra koks.

Jo.. det hänger ju iofs mycket på kvalitet samt hur mycket man drar i sig
Citera
2010-08-12, 13:03
Medlem
Joosas avatar
Aftonbladet skriver dagligen om hur jädrans mycket priserna sjuker på koks i sverige. Det finns kola som aldrig förr osv...

Min personliga uppfattning är att priset ligger stabilt på 1000/grammet 800 om man köper mycket.

Har för mig att det var i svenska dagbladet jag för ett tag sedan läste att snittgatupriset idag ligger på ca 400 - 500/grammet vilket iofs vore underbart med enligt mig osannolikt.

Vad är era erfarenheter??
Citera
2010-08-12, 13:14
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa
Aftonbladet skriver dagligen om hur jädrans mycket priserna sjuker på koks i sverige. Det finns kola som aldrig förr osv...

Min personliga uppfattning är att priset ligger stabilt på 1000/grammet 800 om man köper mycket.

Har för mig att det var i svenska dagbladet jag för ett tag sedan läste att snittgatupriset idag ligger på ca 400 - 500/grammet vilket iofs vore underbart med enligt mig osannolikt.

Mina erfarenheter ar 800kr g men vid 5g+ sa brukar ja fa det for 700kr g, dock sa har jag alltid handlat fran samma kran
Citera
2010-08-16, 15:55
Medlem
Varför är det inte vanligare med crack i sverige? kolan är ju överlag rätt dålig kvalité eller? Då borde det vara fördelaktigt att göra crack av sin kola.
Är det pga att kokain liksom är lyxigt och flashigt men crack ses som pundigt?
Citera
2010-08-16, 21:04
Medlem
You-got-claweds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Varför är det inte vanligare med crack i sverige? kolan är ju överlag rätt dålig kvalité eller? Då borde det vara fördelaktigt att göra crack av sin kola.

Stämmer. Crack är riktigt pundigt och inget som gemene "weekend warrior" vill beblanda sig med. Det är i alla fall vad jag tror. Lite som metamfetamin.
Citera
2010-08-16, 21:14
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa

Stämmer bra det där. 400-500 är riktigt skitsnack. Inte ens om man handlar hektovis blir det så billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Varför skulle det vara positivt att göra crack av kolan om den är dålig? Crack är trots allt kokain det också, som slår snabbare och hårdare eftersom det röks.

Att koka crack av dåligt (svagt) kokain är helt värdelöst.
Citera
2010-08-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n

Varför skulle det vara positivt att göra crack av kolan om den är dålig? Crack är trots allt kokain det också, som slår snabbare och hårdare eftersom det röks.

Att koka crack av dåligt (svagt) kokain är helt värdelöst.
Crack är ju en smutsig fribas till gatkolan och man borde öka renheten på kolan en hel del. Eller?
Citera
2010-08-19, 04:52
Medlem
Joosas avatar
Liten fråga till er mer erfarna...

Hur verkar egentligen kokainet, trodde det uteslutande handlar om dopaminförhöjningar.
Faktum är att det känns så oerhört serotoninförhöjande, är något så fruktansvärt kärleksfull som endast kan liknas med riktig xtc.!?

Pratar dock inte om ruset utan några timmar efteråt.

Kankse bara är jag förvisso, vore underbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in