Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det är inget du gör hemma, och avdomningen kan bero på tandläkarbedövning lika gärna som kokain ofta blandas ut med. Och eftersom det var din första gång kan det lika gärna vart 9,2%

läste om något test som gav ungerfärligt svar om man har en bra våg, fast de testet kanske bara gällde tjack?
Citera
2010-05-03, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det är inget du gör hemma, och avdomningen kan bero på tandläkarbedövning lika gärna som kokain ofta blandas ut med. Och eftersom det var din första gång kan det lika gärna vart 9,2%

Hmm.. Så det finns inget "lätt" sätt att kolla?
Citera
2010-05-04, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
Hmm.. Så det finns inget "lätt" sätt att kolla?

drick lite och se hur du nyktrar till
Citera
2010-05-06, 21:24
Medlem
överstryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
En polare som i sin tur köpt nåt kilo i Danmark, påstod att det var 92% rent. Första gången jag testade det, och jag kände självklart tecken på att det vart kola. Blev även rätt så bedövad i käften. Men hur är det man kollar renligheten av kola? Är det något speciellt man behöver?

En polare köpte nåt kilo hums flums, det är fan inte blandgodis vi snackar om. Du har en polare som inhandlar knark för runt 450 000-700 000 kr och du kan inte fråga honom om vettiga metoder att kolla halten kokain?
Köper du så stora mängder är det dock inte otroligt att det ligger på runt 90%.
Citera
2010-05-09, 22:57
Medlem
Lethals avatar
Undrar, skulle ni tro att 1 g kan vara tillräckligt för en kväll för två personer? aldrig tagit ladd förut och har ju hört hur ofta man måste refilla men vill ju inte att det ska ta slut allt för snabbt!
Citera
2010-05-10, 01:26
Medlem
Lovenutss avatar
Hm, svårt att säga, beror på många faktorer.
Er kroppsvikt/tolerans, hur rent det är, hur länge ni tänkt festa, etc.

Jag hade nog gissat att det börjar närma sig gränsen till för lite för 2 pers, men det kan räcka för en kul kväll om faktorerna talar i eran fördel.

Kan ju för övrigt tillägga att den kolan jag lyckades hitta i Lima, Peru MYCKET väl hade räckt till! Tog det sista i påsen i en ganska grov lina 09.30 på morgonen innan jag lämnade hotellet med taxin till flygplatsen (vem fan slänger resten liksom). Med facit i hand så kunde man ju varit smartare- Det var en smått läskig upplevelse att bli centrum för uppmärksamheten för den Peruanska flygplatspolisen och deras hund.. Fick massa frågor och allt bagage genomletat, blev kroppsröntgad i en stor maskin (ingen full body search som tur är).
Det syntes nog lång väg vad jag hållit på med. Iförd vitt linne och byxor i ett snyggt camouflagemönster och solbrillor staplade jag in till incheckningen. Hade ingen känsel i hela ansiktet, kunde inte andas med näsan. Inte helt omöjligt att hela näsan var vit haha.. Kändes som jag var på mars. Men men, jag hade ju inget på mig så de kunde ju inte göra något. Antar att det är ok att FLYGA stenhög bara man inte transporterar något (utanför blodomloppet). Jag var helt säker på att hunden skulle svimma av att lukta på mig
Citera
2010-05-10, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lovenuts
Hm, svårt att säga, beror på många faktorer.
Er kroppsvikt/tolerans, hur rent det är, hur länge ni tänkt festa, etc.

Jag hade nog gissat att det börjar närma sig gränsen till för lite för 2 pers, men det kan räcka för en kul kväll om faktorerna talar i eran fördel.

Kan ju för övrigt tillägga att den kolan jag lyckades hitta i Lima, Peru MYCKET väl hade räckt till! Tog det sista i påsen i en ganska grov lina 09.30 på morgonen innan jag lämnade hotellet med taxin till flygplatsen (vem fan slänger resten liksom). Med facit i hand så kunde man ju varit smartare- Det var en smått läskig upplevelse att bli centrum för uppmärksamheten för den Peruanska flygplatspolisen och deras hund.. Fick massa frågor och allt bagage genomletat, blev kroppsröntgad i en stor maskin (ingen full body search som tur är).
Det syntes nog lång väg vad jag hållit på med. Iförd vitt linne och byxor i ett snyggt camouflagemönster och solbrillor staplade jag in till incheckningen. Hade ingen känsel i hela ansiktet, kunde inte andas med näsan. Inte helt omöjligt att hela näsan var vit haha.. Kändes som jag var på mars. Men men, jag hade ju inget på mig så de kunde ju inte göra något. Antar att det är ok att FLYGA stenhög bara man inte transporterar något (utanför blodomloppet). Jag var helt säker på att hunden skulle svimma av att lukta på mig

Haha, din berättelse fick mig att le stort Mja 1g vet jag inte riktigt om det räcker en hel kväll (19.00-4.00?), 1.5g-2g är vad jag kommer testa med min polare nästa gång iallafall.
Citera
2010-05-10, 16:06
Medlem
Lethals avatar
Min vän är rätt ovan och brukar räcka med några linor(När det gäller Mephedrone och Tjack) för personen på en kväll. min kompis antar jag kanske väger runt 70-80 nånting och jag lite under 90.
Jag brukar däremot kunna bruka kunna köra mera på en kväll, tror vi kommer ungefär festa så länge, möjligtvis nån timme mindre.

Antar det kanske är lika bra och köpa 1 g var!
Citera
2010-05-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lethal
Min vän är rätt ovan och brukar räcka med några linor(När det gäller Mephedrone och Tjack) för personen på en kväll. min kompis antar jag kanske väger runt 70-80 nånting och jag lite under 90.
Jag brukar däremot kunna bruka kunna köra mera på en kväll, tror vi kommer ungefär festa så länge, möjligtvis nån timme mindre.

Antar det kanske är lika bra och köpa 1 g var!

Jag brukar dra i mig ett gram direkt, köp 2-3 gram så har du kul hela kvällen.
Citera
2010-05-11, 17:42
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
Jag brukar dra i mig ett gram direkt, köp 2-3 gram så har du kul hela kvällen.

Helvete vilket dåligt kola du uppenbarligen får tag i. Det kan inte vara många procents renhet där i!
Citera
2010-05-11, 17:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Helvete vilket dåligt kola du uppenbarligen får tag i. Det kan inte vara många procents renhet där i!

Eller hur? Inte ens genomsnittskolan är väl så dålig i Sverige?
Citera
2010-05-11, 19:40
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Eller hur? Inte ens genomsnittskolan är väl så dålig i Sverige?

Jag har inte dragit några enorma mängder kola i Sverige, men det som har färdats upp i min näsa, det har det absolut inte behövts 2-3 g av för att få en tillfredsställande kväll.
Senast redigerad av Calle. 2010-05-11 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in