Om man har redigt rent kokain hur stora linor tar man då som bevis?
Två knivspetsar på kanske en (0,03 gram, 30 milligram) styck runt 0,05 Gram eller lite mer tillsammans i varje borre tror jag är bra om man blir as-speedad på det.
Jag brukar sniffa från hörnet från ett kreditkort, det är liksom standard i Latinamerika, ingen sniffar linor då det blir för mycket, då kolan är för ren.
Hur små doser och as-speedad är er måttståck för bra kola?
Nu talar jag utomlands, för i Sverige, vilka doser tar man här?
Eller i Spanien, det är bra där säger de, en spansk polare som bor i Peru skickar till barcelona per post till sina vänner, de säger att det är bra grejer från han, men det är så klart bankat, inte Peruvian gold som vi själva snortar
Så i sverige eller europa vet de kanske inte vad rent kola innebär?
I Sverige är ett G bara 0.8 har jag hört, i Peru så är ett G 20 snortar, hur många snortar är det i Sverige, dvs dunder-kickar så man nästan kräks och ögonen snurrar i hålorna?
Givetvis så har jag köpt turistkola i början när jag inte hade kontakter, då sålde de 0.5 för 20 soles, dvs femti spänn, med de bankade inte så 0.5 eller vad det var varade en hel kväll ändå i Lima.
100:- för en femma rent får man om man känner folk, brukar bara ta med så lite så möjligt ut på kvällen, annars kommer man aldrig hem igen och fastnar hemma hos skådisar från deras TV och efterfest som vill visa sin gringopolare från Suecia och dela med sig av brudar och fest utan slut i stradvillan.
Det gillar inte tjejen och det blir bara tjafs med för mycket drugs på en gång