Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-06, 15:33
Bannlyst
Redigt rent, hur stor dos?

Om man har redigt rent kokain hur stora linor tar man då som bevis?
Två knivspetsar på kanske en (0,03 gram, 30 milligram) styck runt 0,05 Gram eller lite mer tillsammans i varje borre tror jag är bra om man blir as-speedad på det.
Jag brukar sniffa från hörnet från ett kreditkort, det är liksom standard i Latinamerika, ingen sniffar linor då det blir för mycket, då kolan är för ren.

Hur små doser och as-speedad är er måttståck för bra kola?
Nu talar jag utomlands, för i Sverige, vilka doser tar man här?

Eller i Spanien, det är bra där säger de, en spansk polare som bor i Peru skickar till barcelona per post till sina vänner, de säger att det är bra grejer från han, men det är så klart bankat, inte Peruvian gold som vi själva snortar
Så i sverige eller europa vet de kanske inte vad rent kola innebär?

I Sverige är ett G bara 0.8 har jag hört, i Peru så är ett G 20 snortar, hur många snortar är det i Sverige, dvs dunder-kickar så man nästan kräks och ögonen snurrar i hålorna?

Givetvis så har jag köpt turistkola i början när jag inte hade kontakter, då sålde de 0.5 för 20 soles, dvs femti spänn, med de bankade inte så 0.5 eller vad det var varade en hel kväll ändå i Lima.
100:- för en femma rent får man om man känner folk, brukar bara ta med så lite så möjligt ut på kvällen, annars kommer man aldrig hem igen och fastnar hemma hos skådisar från deras TV och efterfest som vill visa sin gringopolare från Suecia och dela med sig av brudar och fest utan slut i stradvillan.
Det gillar inte tjejen och det blir bara tjafs med för mycket drugs på en gång
Senast redigerad av {I}{K}{E} 2009-11-06 kl. 15:48.
Citera
2009-11-06, 16:14
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Inte ens det gamla hederliga Mephet gör så att hela ens lägenhet luktar.

På den punkten kan jag tyvärr inte hålla med dig.

Jag fick flytta från min lägenhet för att den där mephlukten satt kvar i hela lägenheten. Hjälpte inte att vädra eller städa/skura hela stället heller. Så nog går det att få en redig lukt, men hur det är med kola har jag inte en aning om.
Citera
2009-11-06, 16:20
Bannlyst
Citat:
Förkylning blir inte direkt bättre av att ta CS, så att säga.
Kör jag ett ordentligt race länge så blir jag garanterat förkyld med feber ett bra tag efteråt.
Immunförsvaret blir nollställt och man blir öppen för virus och bakterier som vilka attackerar en totalt
Och att dosa under feber är ingen hit för pumpen eller huvudvärken.
Rent dödligt kan jag tänka mig, likt en hjärtsjuk med influensa.
Citera
2009-11-06, 17:36
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
På den punkten kan jag tyvärr inte hålla med dig.

Jag fick flytta från min lägenhet för att den där mephlukten satt kvar i hela lägenheten. Hjälpte inte att vädra eller städa/skura hela stället heller. Så nog går det att få en redig lukt, men hur det är med kola har jag inte en aning om.

Så du menar på fullt allvar att du fick byta lägenhet för att den stank så pass mycket av Meph? Vilket skämt.

Okej att vissa sorters Meph kan göra att hela ens vardagsrum luktar när man har lagt upp ett par ordentliga linor, men knappast när man har förpackat det.

Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Kör jag ett ordentligt race länge så blir jag garanterat förkyld med feber ett bra tag efteråt.
Immunförsvaret blir nollställt och man blir öppen för virus och bakterier som vilka attackerar en totalt
Och att dosa under feber är ingen hit för pumpen eller huvudvärken.
Rent dödligt kan jag tänka mig, likt en hjärtsjuk med influensa.

Japp, jag håller med. Ingen höjdare direkt. De gånger jag kört koks och MDMA när jag varit förkyld, så har jag ibland blivit bra sjuk dagarna efter.

Precis som du säger: Immunförsvaret blir nollställt.
Citera
2009-11-06, 20:33
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Så du menar på fullt allvar att du fick byta lägenhet för att den stank så pass mycket av Meph? Vilket skämt.

Okej att vissa sorters Meph kan göra att hela ens vardagsrum luktar när man har lagt upp ett par ordentliga linor, men knappast när man har förpackat det.

Yes, det är precis vad jag menar. Hade cirka 50 gram hemma och det var rätt så okej packat, men tydligen inte jättebra. Två förpackningar med två willys-kassar som de var inlindade i sedan inlagda i en box i ett skåp. Har tyvärr ingen bild på det då både knarket är slut och påsarna kastade, men jag önskade att jag kunde övertyga dig. Men det är väl som allt annat här, jag trollar?
Citera
2009-11-06, 22:52
Medlem
Subtronics avatar
Citat:
Yes, det är precis vad jag menar. Hade cirka 50 gram hemma och det var rätt så okej packat, men tydligen inte jättebra. Två förpackningar med två willys-kassar som de var inlindade i sedan inlagda i en box i ett skåp. Har tyvärr ingen bild på det då både knarket är slut och påsarna kastade, men jag önskade att jag kunde övertyga dig. Men det är väl som allt annat här, jag trollar?

Okej du trollar säkert inte... Men att behöva byta lägenhet? Det är inte speciellt troligt va.
Citera
2009-11-07, 01:59
Medlem
Calle.s avatar
Citat:

Nej, jag brukar inte använda mig av uttrycket "trolla". Faktum är att det nästan går mig på nerverna när jag läser det i var och varannan tråd.

Jag tycker bara inte din lilla historia låter trovärdig. En kompis till mig hade också runt 50g stinkade Meph hemma förut. Inte behövde han flytta för det.

Det kan inte vara som så att du gottade dig lite mycket ur påsen och fick permanent Mephodör i snoken? He, he.

Men, men... Allt är relativt.
Citera
2009-11-07, 19:27
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Nej, jag brukar inte använda mig av uttrycket "trolla". Faktum är att det nästan går mig på nerverna när jag läser det i var och varannan tråd.

Jag tycker bara inte din lilla historia låter trovärdig. En kompis till mig hade också runt 50g stinkade Meph hemma förut. Inte behövde han flytta för det.

Det kan inte vara som så att du gottade dig lite mycket ur påsen och fick permanent Mephodör i snoken? He, he.

Men, men... Allt är relativt.

Haha nej, tyvärr (!) så var det faktiskt inte så, men det kunde ju ha varit en trolig orsak för att vara ärlig. Kan ha varit för att det var fullt med folk uppe i min lägenhet också, och de både sköt och snortade och lät sakerna ligga framme (vilket jag inte stod ut med) så jag beslöt att flytta från lägenheten. Har dock varit där efteråt och känner fortfarande lukten tragiskt nog.

Over and out!
Citera
2009-11-07, 21:16
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaa
Kan man blanda kola med E. Nån som har testat??

Det kan man, men jag tycker det tar bort lite av E känslan. Inte lika mycket kärlek.
Citera
2009-11-18, 12:21
Medlem
Blaze-a-lots avatar
Bra skrivit. Men är verkligen kokain så beroende framkallande? Finns det någon annan drog man kan jämföra ?

(stavning)
Citera
2009-11-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze-a-lot
Bra skrivit. Men är verkligen kokain så beroende framkallande? Finns det någon annan drog man kan jämföra ?

(stavning)

Här är en ganska intressant jämförande bild (wikipedia)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Rational_scale_to_assess_the_harm_of_drugs_%28mean _physical_harm_and_mean_dependence%29.svg
Citera
2009-11-19, 06:22
Medlem
kokain + astma

Hej! Ett par (öh, hypotetiska...) frågor:
1. Är det farligt att vara astmatiker o snorta? Är det isf medicinen som kokainet kan krocka med eller är det för att man rent fysiskt är lite svag? Jag undrar eftersom man inte rekommenderas ta efedrin om man är astmatiker, och effe ger väl också en speedad effekt?
2. Ponera att man drar några linor på en fredagkväll och sen på lördag morgon går och får svininfluensavaccinet... tror ni det är en farlig blanding? Kan nåt gå snett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in