Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-19, 19:07
Medlem
hoppidoppis avatar
Första gången på ladd spenderades hemma framför datorn med datorspel.

Fan vad mäktigt det var
Satt och spelade Heroes of Newerth med några vänner hela natten med endast 0,25g kokain.
Det räckte hela natten och till 2 linor på morgonen därpå.

Fast då var det Peruanskt rent kokain och inte 95% dextro eller bakpulver.

Det är dyrt att göra så, men det är inte slöseri enligt mig för man kan ha extremt roligt om man bara har saker att sysselsätta sig med.
Citera
2013-07-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fyyfaan123
Hej

Har kommit över lite kola och är nyfiken över ruset. Har tidigare testat cannabis, cubensis och E.

Kommer vara ensam i helgen och undrar om man uppskattar kokainruset ensam i sitt hem?

Har för vana att testa droger hemma i trygg miljö första gången och undrar om jag kommer njuta av det eller bara tycka att det är tråkigt och sisådär?

Bör jag dricka alkohol till detta?

Kan för övrigt säga att jag trivs med mig själv

Mvh

om du ska nu ska ta kola ensam, vilket jag inte hade gjort, så ja då hade jag druckit.

HF
Citera
2013-07-20, 16:13
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveArmada
om du ska nu ska ta kola ensam, vilket jag inte hade gjort, så ja då hade jag druckit.

HF

Alkohol är viktigt för att framhävas kolans trevlig effekter. Självklart är det bra kokain så kommer du känna av det kraftigt endå. men tillsammans med alkohol så blir denna drogen helt superb enligt mig.

Jag hade inte heller tagit något själv då det är sjukt tråkigt att bara sitta tyst ett kola rus. Du ska vara bland människor i ett så socialt sammanhang som du kan tänka dig sånt tycker jag åtminstone is the shit
Citera
2013-07-22, 02:10
Medlem
adzzs avatar
Åstadkommer kokain både fysiskt och psykiskt beroende? Finns det någon källa som antyder på det enda eller andra?
Citera
2013-07-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Åstadkommer kokain både fysiskt och psykiskt beroende? Finns det någon källa som antyder på det enda eller andra?

Om jag får använda mig själv som källa, är det inte fysiskt men däremot väldigt psykiskt beroendeframkallande. Vill-ha-mer-känslan är nästan lika hög som på MDMA. Om jag råkar ha lite över efter en kväll, åker det ner inom en ganska snar framtid.
Citera
2013-07-23, 00:05
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:

Alltså det är ju så jävla dyrt så man köper det verkligen inte ofta så folk här uppe i norden brukar inte bli torsk på kola. Vi har gott om torskar på amfetamin däremot för det är billigare och med bra kontakter så är det även orört av gatuledet direkt ifrån kocken. För 300 spänn grammet typ istället för 1000kr för en cocktailpåse av bakpulver, dextro, råttgift, pungsvett med spår av kokain...

Inte många tycker det är värt.
Kvalitét som är lätt att bli torsk på dock - man kan inte sluta dra förräns det är slut - kostar jättemycket pengar per gram så även där ser man nästan ingen som bor här i Sverige som torskar. De finns såklart men majoriteten torskar på tjack
Citera
2013-07-23, 11:50
Medlem
kungl1gts avatar
Ladd + mdma, lika neutoxiskt som tjack + mdma?
Citera
2013-07-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Ladd + mdma, lika neutoxiskt som tjack + mdma?
Snarare tvärt om skulle jag tro, då de tar ut varandras effekter.
Citera
2013-07-23, 12:15
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Snarare tvärt om skulle jag tro, då de tar ut varandras effekter.

Tack för snabbt svar!
Citera
2013-07-24, 07:30
Medlem
GlennGBGs avatar
Har en tanke på att krydda en gubbe ladd med en 0.1 tjack, bägge av hyfsad kvalitet. Mest för att ge ruset lite mer skjuts o förlänga tiden mellan påfyllning. För egen del då alltså. Bra/anus?
Citera
2013-07-24, 09:38
Medlem
Messiahs avatar
Citat:

Det råder delade meningar om detta. jag personligen har bara upplevt psykiskt beroende förutom svettningar men de har varit när den gått ut ur kroppen bara.

men vissa säger sig ha fått fysiska besvär men jag är tveksam att det har med avtändning att göra eller liknande utan snarare skador sen missbruket i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Har en tanke på att krydda en gubbe ladd med en 0.1 tjack, bägge av hyfsad kvalitet. Mest för att ge ruset lite mer skjuts o förlänga tiden mellan påfyllning. För egen del då alltså. Bra/anus?

Jag älskar verkligen att krydda mitt kokain med tjack. men de är när jag en gång i tiden injecterade mina droger. Fick skjutsen av kokset och det intensiva ruset. men sedan en svag doft av amfetamin i bakrunden som håller en vid liv när kokset gått ut. får inte koks cravings och bara vill ha mer och mer när jag har amfetamin ihop med det. men utan så slår jag i mig 5g på en kväll utan problem oavsett kvalité jag bankar och bankar och bankar
Senast redigerad av Messiah 2013-07-24 kl. 09:49.
Citera
2013-07-24, 09:44
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Jag älskar verkligen att krydda mitt kokain med tjack. men de är när jag en gång i tiden injecterade mina droger. Fick skjutsen av kokset och det intensiva ruset. men sedan en svag doft av amfetamin i bakrunden som håller en vid liv när kokset gått ut. får inte koks cravings och bara vill ha mer och mer när jag har amfetamin ihop med det. men utan så slår jag i mig 5g på en kväll utan problem oavsett kvalité jag bankar och bankar och bankar

Låter som en bra idé alltså, så jag ska ge det ett försök. Thanks!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in