Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-31, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ufot
4 dagar sen jag drog lite kola i samband med väldigt mycket alkohol och just nu mår jag väl inte prima i psyket. Känner mig tung i huvudet och känner att omgivningen är lite vinglig samt får jag ibland kalla "vindar" över mig då jag lite kallsvettig detta går dock över direkt när jag typ rör mig lite. Jag är dock sjuk samtidigt men känner mig inte som vanligtvis gör när jag är sjuk.Tror jag fått tillbaka Panikångest som jag haft tidigare. Hur länge kan man må dåligt av kola innan det är allvarligt och man behöver söka hjälp? och isånnfall går man till en psykmottagning anmäler dom detta till polisen?
Kallas inbillning.
Citera
2009-02-01, 14:12
Medlem
Jo säkert tavi, dock skulle jag vilja veta om det där med polisen om man skulle träffa en psykiatiker, Anmäler dom till polisen/socialen?
Citera
2009-02-01, 14:51
Avstängd
jag tycker att kokain är grovt överskattat, och för högt pris för att det ska vara värt det.
Citera
2009-02-01, 15:24
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
jag tycker att kokain är grovt överskattat, och för högt pris för att det ska vara värt det.

Nej, koks är verkligen inte överskattat. Jag förstår om du tycker det om du bara dragit svenskt utbankat skitkola.
Åk till sydligare breddgrader och prova på deras utbud, du kommer garanterat att ändra din åsikt då. Det är även billigare och inga rövarpriser som i Sverige.
Citera
2009-02-01, 15:26
Medlem
ozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Jag har dragit mer än 2g bra koks på en kväll (hänt fler än en gång). Utspelade sig inte i Sverige, således inget skitkoks. Jag lever, som du ser.

så om vi ska förstå dig rätt så är kokain inhandlat utanför Sveriges gränser synonymt med bra koks? Sen kan du i stort sätt dra i dig hur mycket som helst, bara du inte gör det på samma gång. Ditt resonemang faller ju där, är ju som att säga "öööh, jag har dragit minst 300g koks detta decenium"
Citera
2009-02-01, 15:31
Avstängd
Citat:
Nej, koks är verkligen inte överskattat. Jag förstår om du tycker det om du bara dragit svenskt utbankat skitkola.
Åk till sydligare breddgrader och prova på deras utbud, du kommer garanterat att ändra din åsikt då. Det är även billigare och inga rövarpriser som i Sverige.

jag bodde i syd amerika 6 månader. jag är ganska säker på att det har varit bra ladd. därborta var det värt det för att det kostade runt 40kr/grammet. jag tycker ändå att små doser amfetamin är bättre. men det här är bara min åsikt(det skrev jag även i mitt förra inlägg)
Citera
2009-02-01, 16:47
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozc
så om vi ska förstå dig rätt så är kokain inhandlat utanför Sveriges gränser synonymt med bra koks? Sen kan du i stort sätt dra i dig hur mycket som helst, bara du inte gör det på samma gång. Ditt resonemang faller ju där, är ju som att säga "öööh, jag har dragit minst 300g koks detta decenium"

Nej, men det är långt ifrån lika ofta man får utbankat skit i sydligare länder, t ex. Spanien, jämfört med Sverige. Det bästa jag fått i Sverige var väl ungefär som medelmåttig kola i Spanien.
Givetvis, men nu var fallet angående en kväll/natt.

Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
jag bodde i syd amerika 6 månader. jag är ganska säker på att det har varit bra ladd. därborta var det värt det för att det kostade runt 40kr/grammet. jag tycker ändå att små doser amfetamin är bättre. men det här är bara min åsikt(det skrev jag även i mitt förra inlägg)

Ja, jag tror säkert det var finfnt kola. Jag kan dock inte uttala mig om det är bättre eller sämre än ett tjackrus, då jag inte provat tjack.
Har dock fått höra av alla nära och kära som kört en del tjack, att bra kola är trevligare.
Citera
2009-02-02, 10:54
Medlem
ozcs avatar
Citat:
Nej, men det är långt ifrån lika ofta man får utbankat skit i sydligare länder, t ex. Spanien, jämfört med Sverige. Det bästa jag fått i Sverige var väl ungefär som medelmåttig kola i Spanien.
Givetvis, men nu var fallet angående en kväll/natt.

visst har du rätt i det, men skriv det då. Så inte nooben-lars sätter sig på ett plan till Grönland och handlar stora mängder kola...
Citera
2009-03-08, 09:33
Medlem
chekiuss avatar
Upplever svarigheter att somna efter en natt, nagon som har nagra tips?
Citera
2009-03-08, 09:48
Medlem
skogsbärets avatar
Det är ingen här som försöker sig på att rena sitt koks? Iofs skulle det ju vara lite trist när man ser sin femma man köpt för 4000 krympa till en etta
Citera
2009-03-08, 10:49
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Upplever svarigheter att somna efter en natt, nagon som har nagra tips?

Benso är svaret, men jag brukar sluta dra i mig skiten två timmar eller så innan jag vet att det börjar bli sängdax, fungerar för mig iaf.
Citera
2009-03-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Benso är svaret, men jag brukar sluta dra i mig skiten två timmar eller så innan jag vet att det börjar bli sängdax, fungerar för mig iaf.
ja. har man haft ett race och kommer hem helt pajj så somnar man ju... om man nu inte skulle göra det så brukar ja ha imovane eller stilnoct hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in