Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-04-01, 14:10
Medlem
Drugsmart100s avatar
Hur vanligt är det att ens tänder domnar bort av koks har dragit nån Lina nu och känner hur mina framtänder i överkäken har domnat bort helt, känns tvär skumt är det vanlig bieffekt eller är det nått sketchy,
Citera
2025-04-05, 20:37
Medlem
Drugsmart100s avatar
Hur vet man fall man fick koks eller snabba skor?
Citera
2025-04-05, 20:39
Medlem
Drugsmart100s avatar
Är lite halvt förkyld med så känner inte lukt så bra annars skulle det vara lättare att utesluta ena eller andra
Citera
2025-04-06, 20:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsmart100
Citat:
Är lite halvt förkyld med så känner inte lukt så bra annars skulle det vara lättare att utesluta ena eller andra
Smaken. Hur pass länge det dröjer innan du kan sova.
Citera
2025-04-08, 18:40
Medlem
Jag tycker vi borde prata lite om kvaliteten samt skadereducering.. Har upplevt senaste tiden att kvaliteten har gått kraftigt utför… Problemet är ju att skadorna ökar ju därefter.. Frågan är ju hur man går till bukt med dessa problem.. Att sluta nyttja är ju en lösning men för de som vill bruka.. Vet att andra länder har ju lab o testcenter.. Hur går tankarna hos folket?
Citera
2025-04-10, 16:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Kan man ta indural 20 mg om man dragit ladd eller det farligt?
Inderal går att ta för att få ner pulsen. Men det kommer göra att du ej får effekt om du vill ta mer ladd senare.

Vissa varnar för "unopposed alpha stimulation". Teorin är något i stil med att om man enbart blockerar beta receptorer i hjärtat men låter alfa receptorer vara fria, så kan det bli för mycket alfa stimulering, ocoh leda till farligt hög puls. Det finns inga rapporterade fall där detta actually har hänt, men inom teorin så KAN det hända. Vissa sjukvårdsinrättningar i vissa länder har bytt från benzo till just betablockerare för "First hand medication" för just kokainförgiftning
Citera
2025-04-22, 20:55
Medlem
Hur upplever ni lite party ladd ni som dagligen äter Elvanse dagligen.

Jag frågar för tycker ibland inte jag känner knappt nått av laddet, kan Elvansen jämna ut så man inte känner några pikar?
För det är framförallt tillfällen då jag vet Elvanse inte har gått ut jag märkt detta.
Eller är det man får tag i idag så mycket sämre än för några år sen att inget ger riktig kick längre?
Citera
2025-04-27, 05:36
Medlem
distanss avatar
Citat:
Hur vanligt är det att ens tänder domnar bort av koks har dragit nån Lina nu och känner hur mina framtänder i överkäken har domnat bort helt, känns tvär skumt är det vanlig bieffekt eller är det nått sketchy,

Kola är lokalbedövande och näsan är inte så långt från framtänderna. Ät inte kotlettrad med ben typ eftersom du kan råka tugga dig i läppen etc.
Citera
2025-05-05, 18:54
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:

Som någon annan nämnt. Har du minsta möjlighet att sova efter en kväll med lite pulver. Så är det nog kola du dragit i dig (eller piss dåliga skor).

Däremot om du ligger och vrider dig i sängen fram tills nästkommande dags lunchtid. Så är det nog amfetamin.

Samt att kola bedövar ansiktet på en helt annan nivå. När jag drog bra ladd förr så kändes det som att tandläkaren hade satt bedövnings sprutor i hela ansiktet.
Citera
2025-05-05, 22:18
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Jag tycker vi borde prata lite om kvaliteten samt skadereducering.. Har upplevt senaste tiden att kvaliteten har gått kraftigt utför… Problemet är ju att skadorna ökar ju därefter.. Frågan är ju hur man går till bukt med dessa problem.. Att sluta nyttja är ju en lösning men för de som vill bruka.. Vet att andra länder har ju lab o testcenter.. Hur går tankarna hos folket?

Vad menar du för skador?
Citera
2025-05-06, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85

Har du en standardkran som vet vad den håller på med så ska du inte behöva oroa dig, enda du ska ifrågasätta är varför du får pissladd. Reklamera skiten.

För den som är girig så går det väl och banka med vad som helst. Alvedon, dextro, pannkakspulver, cement eller vafan som helst och bespruta det med en skvätt bensin för doftens skull. Kreatin glittrar fint som ladd, lika så krossat glas.

Enda labbtestet du kan få här är när du torskar och påsen åker in till labb och du blir dömd och bötfälld efter /mg.

Men för svar på din fråga, ge fan i och köp från kranar du vet är skit, om du bara har en så säg att du vill ha bra jävla ladd som tjongar till i hjärnbalken så ögonen åker bakåt, och kan betala mer, då brukar Mehmet alltid ha en påse till.

- alltid 800 för en gubbe -
Citera
2025-05-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandingo3000
Har du en standardkran som vet vad den håller på med så ska du inte behöva oroa dig, enda du ska ifrågasätta är varför du får pissladd. Reklamera skiten.

För den som är girig så går det väl och banka med vad som helst. Alvedon, dextro, pannkakspulver, cement eller vafan som helst och bespruta det med en skvätt bensin för doftens skull. Kreatin glittrar fint som ladd, lika så krossat glas.

Enda labbtestet du kan få här är när du torskar och påsen åker in till labb och du blir dömd och bötfälld efter /mg.

Men för svar på din fråga, ge fan i och köp från kranar du vet är skit, om du bara har en så säg att du vill ha bra jävla ladd som tjongar till i hjärnbalken så ögonen åker bakåt, och kan betala mer, då brukar Mehmet alltid ha en påse till.

- alltid 800 för en gubbe -

Jag har bara stött på skit på senaste tiden.. Påstås ju att marknaden är översvämmad med det fina men inte så ja har kunnat komma åt de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in