2017-10-28, 11:32
Medlem
Nej, detta laddet kmr från ett annat ställe

Har varit i Mexico en gång och upplevde lite samma sak med laddet jag köpte där, höll i sig länge än svensk men man blev inte lika HIGH som jag trodde man skulle bli om det nu var väldigt rent.

Somsagt, EZ testet visade max på Renhet och då ska dettta vara det bästa EZ på marknaden enligt andra forum.
Citera
2017-11-05, 12:59
Medlem
Hmm ingen som hade svar på min förra fråga så här kommer en ny!

En idiot polare bankade en riktigt fin 10 kola med 4 gram floursocker. Blev helt oanvändbart, visst man får ett litet rund men är sjukt kladdigt och smakar nästn bara socker.

Vi testade acenton metoden att blanda ner det i aceton och sen filtrera. Detta har vi gjort 2 ggr och nu har vi ca 8g kvar.

Men lik förbannat så ser skiten ut som florsocker och man känner fortfarande smaken av det.

Finns det ngt annat sätt att få bort sockret från laddet?
Citera
2017-11-05, 22:59
Medlem
Varför somnar jag på kokain?

Jag har försökt googla lite men inte hittat något. Är det någon mer som somnar av kokainruset??
Har vid ett tiotal gånger testat amfetamin vilket jag blir väldigt uppåt av. Brukar dock alltid kunna sova efter att ruset avtagit. De gångerna jag testat kokain har jag somnat tio minuter efter att jag dragit linan (det har varit olika kokain från olika personer så beror inte på dåligt koks). Bör kanske tillägga att jag har lätt ADD.
Citera
2017-11-05, 23:15
Medlem
CannabisPillrets avatar
http://www.bluelight.org/vb/threads/599937-Girlfriend-falls-asleep-on-coke

Här är lite olika påståenden, dock inget riktigt svar.
Citera
2017-11-07, 21:32
Medlem
Vad är en bra nybörjar dos på kola?
Citera
2017-11-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Vad är en bra nybörjar dos på kola?

Hur långt är ett snöre är lite lika lätt att svara på tyvärr...

Beror ju helt på styrkan, testa dig fram brukar vara allas tips, riktigt dunder så borde känna något på 0.1 gram, men dåliga grejer kan du ju få dra i dig mer än 0.2 och uppåt och kanske aldrig ens få önskvärd effekt.

Ett hett tips: Förvänta dig inte för mycket eller något grymt "rus" eller sjuk kick, isåfall bör du byta drog.
Citera
2017-11-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Hur långt är ett snöre är lite lika lätt att svara på tyvärr...

Beror ju helt på styrkan, testa dig fram brukar vara allas tips, riktigt dunder så borde känna något på 0.1 gram, men dåliga grejer kan du ju få dra i dig mer än 0.2 och uppåt och kanske aldrig ens få önskvärd effekt.

Ett hett tips: Förvänta dig inte för mycket eller något grymt "rus" eller sjuk kick, isåfall bör du byta drog.

0.1 linor dunder är mer än väl, speciellt utan erfarenhet. Håller man sig till små linor räcker 1 gram en bra festkväll.
Citera
2017-11-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
0.1 linor dunder är mer än väl, speciellt utan erfarenhet. Håller man sig till små linor räcker 1 gram en bra festkväll.

Jo, men som jag skrev är det ju ungefär lika lätt som att svara på hur långt ett snöre är.

Jag förespråkar alltid att man ska testa sig fram, antar inte att personen i fråga har varit nere i Bolivia själv och importerat sina varor. Då borde 0.1 i mina ögon inte vara en konstig mängd att testa. Kan knappast gå fel, vill man gå ännu försiktigare fram börja med halva linan och ta mer om det inte blir tillräcklig effekt.
Citera
2017-11-11, 18:36
Medlem
Tropexs avatar
Var får man tag på ez-test som visar procentuell renhet, åtminstone inom ett spann? Drar kola För första gången som ska vara bra, känner kranen personligen Och vet att han är well connected och han har själv varit i Sydamerika Och testat, så att han kallar det Bra får väl anses bra.

Trodde jag skulle bli besviken Men har dragit ca 0.3 nu För 20 Min sen Och känns lite som en 0.1 av bra tjack fast utan stissigheten. Är det bra kola då?

Edit: Bedövande check, svider knappt i näsan check, små vita gipsstenar Som krossas Lätt som inte flyger iväg.

Edit2: Kommentera Gärna priset Jag fick ge, 1000 spenn.
Senast redigerad av Tropex 2017-11-11 kl. 18:40.
Citera
2017-11-11, 18:58
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Konstig i magen efter kokain?

Jag har provat kola av varierande kvalité rätt många gånger, köper det ibland för att festa till det. Har genom åren köpt genom väldigt många olika kranar och provat kvalité som kolatorskar säger är allt från "det sämsta" till "den bästa kolan jag någonsin testat".

En gemensam nämnare för alla gånger jag tagit kokain oavsett kvalité är att jag blir extremt dålig i magen. Är jag ensam om detta?

Efter två linor blir jag gasig, efter några timmar och några linor till så måste jag skita och det är löst som tusan. Är detta normalt?

De (sällsynta) gånger jag tar kola så har jag oftast ätit både bra frukost, lunch och middag innan, och jag dricker ofta öl under kvällen medans ruset varar. (cirka 5-8 50cl starköl under en kväll).

Extremt jobbigt, känner sig som en jävla gasbomb :\

// Mvh BB

Haha! Medlem i 11 år och du har inte hört? Vad har kaffe, kola, amf, MDMA, diverse RC gemensamt? De är centralstimulanter. Och sådana gör en skitnödig: det räcker med att veta att knarket är på väg. Det spelar ingen roll om jag tagit min dagliga dos sub som borde göra mig för stoppad till imorgon bitti. För en timme sen, när jag drog första linan Fick det bli ett toabesök

Tarmarna och hjärnan utbyter omfattande info med varandra. I magen har vi serotoninreceptorer. Det är därför du får "fjärilar i magen" när du är kär. Eller resfeber.

Även dagen efter så, fy fan vad maginnehållet luktar. Eller så är bara luktsinnet förbättrat. Men det är ju en baggis I det hela.
Senast redigerad av Tropex 2017-11-11 kl. 19:03.
Citera
2017-11-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Var får man tag på ez-test som visar procentuell renhet, åtminstone inom ett spann? Drar kola För första gången som ska vara bra, känner kranen personligen Och vet att han är well connected och han har själv varit i Sydamerika Och testat, så att han kallar det Bra får väl anses bra.

Trodde jag skulle bli besviken Men har dragit ca 0.3 nu För 20 Min sen Och känns lite som en 0.1 av bra tjack fast utan stissigheten. Är det bra kola då?

Edit: Bedövande check, svider knappt i näsan check, små vita gipsstenar Som krossas Lätt som inte flyger iväg.

Det enda jag kan hjälpa till med är testet son fu kan beställa här https://www.eztest.com/product/ez-test-for-cocaine-purity-2. De skickar till Sverige och själva testet är lagligt. Kan dock ta typ 2-3 veckor att få det levererat.

Lycka till!
Citera
2017-11-11, 22:09
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex

Skulle säga att utifrån det du beskriver så verkar det vara mycket bra koks. Köper inte det där med stenar utan de ska vara som halvhårda flingor, då vet man att du hittat rätt.

Blir skitnödig bara av att tänka på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in