Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-18, 17:42
Medlem
Diamanten_s avatar
Kan man spy av kokain? en vän till mig tog upp skrapet från det som blev kvar av en lina och stoppa i munnen. Efter ett tag så mådde hon illa o spydde lite, samma sak hände en kille den kvällen.. han spydde med.. fast han hade ju dragit några linor till skillnad mot henne som bara tog lite på fingertoppen. så kan man bli dålig?.
Citera
2006-12-18, 20:41
Medlem
Abunais avatar
Alltså, jag har blivit erbjuden kokain för 400 spänn grammet (inköp i sthlm) är det garanterat skit då eller är det värt att chansa och beställa 2 gram till nyår?
Citera
2006-12-18, 20:50
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
Kan man spy av kokain? en vän till mig tog upp skrapet från det som blev kvar av en lina och stoppa i munnen. Efter ett tag så mådde hon illa o spydde lite, samma sak hände en kille den kvällen.. han spydde med.. fast han hade ju dragit några linor till skillnad mot henne som bara tog lite på fingertoppen. så kan man bli dålig?.

Det har en bedovande effekt som skulle kunna forklara det samt det ar ett gift...
Citera
2006-12-18, 21:07
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abunai
Alltså, jag har blivit erbjuden kokain för 400 spänn grammet (inköp i sthlm) är det garanterat skit då eller är det värt att chansa och beställa 2 gram till nyår?
Är det en god vän, eller bara en kran vilken som helst?
Är det en kran vilken som helst, så är det inte kola överhuvudtaget, eller så är det 10 % kola och resten utblandat dextrosol.
Men är det en kran eller vän som du litar på, be att få prova, alt köp 1 gram o testa. 400 spänn är ju trots allt inte så mycket pengar.
Citera
2006-12-18, 21:09
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Det smakar ju inte så gott, beskt och kemiskt.
Sen bedövar det ju ofta hela munnen och halsen.
Jag har varit nära o spy då jag snortat E, alltså då det runnit ner i halsen så jag kännt av smaken.
Kanske ungefär var det som din vän råkade ut för.
Hon kände den vedervärdiga smaken och mådde illa av den.
Citera
2006-12-18, 21:48
Medlem
Abunais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Är det en god vän, eller bara en kran vilken som helst?
Är det en kran vilken som helst, så är det inte kola överhuvudtaget, eller så är det 10 % kola och resten utblandat dextrosol.
Men är det en kran eller vän som du litar på, be att få prova, alt köp 1 gram o testa. 400 spänn är ju trots allt inte så mycket pengar.

Alltså, inte direkt en kran, mer en vän som är den "största knarkaren" i min umgängeskrets. Jag nämnde att det skulle vara värt 800 spänn att köpa kola till nyår när han utbrast nått i stil med "Nä fan, jag kan få tag i det för fyrahundra spänn". Och det lät som han skulle ha själv också så...

Är själv oerfaren när det gäller kokain.
Citera
2006-12-18, 23:22
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Alltså, inte direkt en kran, mer en vän som är den "största knarkaren" i min umgängeskrets. Jag nämnde att det skulle vara värt 800 spänn att köpa kola till nyår när han utbrast nått i stil med "Nä fan, jag kan få tag i det för fyrahundra spänn". Och det lät som han skulle ha själv också så...

Men gör då så att du köper 1 gram och så testar du det.
Citera
2006-12-19, 00:47
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! GOTT jävla nytt kokain år
Citera
2006-12-20, 04:50
Medlem
Diamanten_s avatar
Citat:
Det smakar ju inte så gott, beskt och kemiskt.
Sen bedövar det ju ofta hela munnen och halsen.
Jag har varit nära o spy då jag snortat E, alltså då det runnit ner i halsen så jag kännt av smaken.
Kanske ungefär var det som din vän råkade ut för.
Hon kände den vedervärdiga smaken och mådde illa av den.

Nja.. jag frågade henne. Men hon klagade inget över smaken.. utan illamåendet var nåt som kom mycket senare :S
Citera
2006-12-20, 20:10
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Nja.. jag frågade henne. Men hon klagade inget över smaken.. utan illamåendet var nåt som kom mycket senare :S
Jaha.. Eller nähä, kan det ha varit att hon blandade med alkohol då?
Var hon mycket full?
Annars så vet jag faktiskt inte, jag har faktiskt aldrig hört om någon som mått illa av kola. Och speciellt inte om man bara tog så lite som hon gjorde.
Citera
2006-12-20, 23:12
Bannlyst
Ådå har man fixat sig fina gipsstenar
Citera
2006-12-21, 23:39
Medlem
Diamanten_s avatar
Citat:
Jaha.. Eller nähä, kan det ha varit att hon blandade med alkohol då?
Var hon mycket full?
Annars så vet jag faktiskt inte, jag har faktiskt aldrig hört om någon som mått illa av kola. Och speciellt inte om man bara tog så lite som hon gjorde.

japp hon hade druckit.. en liter vin :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in