Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
14-06-10, 14:17
Medlem
Sår i näsan av kokain, läker det?

Har inte använt kokain överdriver mycket, men det kokainet jag använde denna gången så har jag fått sår i näsan. Jag har känt efter och det är två sår i båda näsborrarna, och de är i början av näsan på näsväggen, det känns som små finnar i princip, men dom är hårda så de går inte att riva bort dom om man säger så. Och själva såren är typ vit/beige färgade.

Kommer dessa att läka med tiden och finns det något man kan göra för att påskynda detta? Är det även detta som händer innan det eventuellt blir hål i väggen? Jag antar att det är lika bra att lägga av tills det läker om det nu gör det?

Har köpt en näs spray också som heter "MAR plus, nasal spray"
Citera
14-06-10, 14:34
Medlem
ja det läker säkerligen av sig själv, för att påskynda läkningsprocessen, well desto mer du petar dig i näsan desto längre tid tar det =)
Citera
14-06-10, 17:55
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Sår i näsan av kokain, läker det? infogad.

/Mod
Citera
14-06-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Var beredd på att bli besviken. Vilken stad bor du I?

Men rekommenderas att du super till dig en massa innan du tar kokset.
Jo det är det jag är rädd för.. Linköping
Citera
14-06-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilligaf
Tandläkarbedövning, till exempel. Kokain är ju ofta bankat med just det.

TS - helt ärligt så förstår jag inte varför du är så angelägen om kvaliteten på kolan som din polare erbjudit att fixa. Du verkar ju inte ha så många andra alternativ, plus att du inte betalar överpris. Och du har bara en (1) enstaka erfarenhet i bagaget. Kvaliteten på kolan i Sverige är generellt dålig, så är det bara. Betyder inte att du inte kan ha en hyfsat kul kväll ändå, eftersom du inte har något att jämföra med. Hade du bott i Colombia i ett år hade det varit en annan femma. Du får väl testa och gå på effekt och se helt enkelt. Om det inte är nåt att ha, testa en annan kran nästa gång.
Saken var med den att jag vill att den här kvällen ska bli jävligt bra och skulle därför bli väldigt besviken om jag skulle få väldigt dålig kola (alltså att jag knappt känner någonting)..
Citera
14-06-11, 00:47
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobLee
Saken var med den att jag vill att den här kvällen ska bli jävligt bra och skulle därför bli väldigt besviken om jag skulle få väldigt dålig kola (alltså att jag knappt känner någonting)..

Hur långt framöver är den här kvällen?

Jag köper numera endast från nätet på Agora/Silkroad via Tor från 2st försäljare som jag vet förser mig med 80+% eller den billiga varianten som ligger på absolut minst 60%. Priset för det billiga per gram ligger någonstans vid 750kr grammet, plus minus, och då är det i mitt fall en garanti att oavsett vad jag får hem så slår det det mesta laddet som finns i Sverige, och då med hästlängder.

Nu vet jag inte hur långt framöver du hade planerat den här kvällen, men om du inte är helt bakom flötet så kan du rätt enkelt lära dig hur man handlar över nätet istället. Tar du tag i det idag (den 11:e) så kan du ha kanonladd hemma hos dig den 17-18:e Juni, beroende på hur mycket du vill punga ut.

Det här med att du inte infann någon "woooow"-känsla över det du tog kan mycket väl vara att du fick just skitladd. Kan också vara så att du inte riktigt känner igen "ruset" man får av kokain.

Jag tror dock mer på att du har för stora förväntningar av drogen, samt att det är rätt individuellt när det kommer till de flesta drogerna - vi upplever samma sak helt olika. Jag skrev "rus" då det för mig inte riktigt är något rus. För mig så är tex ett cannabisrus starkare än ett kokainrus, för jag känner inte riktigt ett rus när jag tar kokain, trots att det är väldigt bra kola jag drar i mig. Tex ett ecstasy-rus som just börjar infinna sig, är ett myycket kraftigare rus än vad jag får efter en massa linor på bra ladd. Energin och bla självförtroendet man får utav ladd ska inte förväxlas med ett (riktigt) rus enligt mig.

Det är ett helt annat "rus" på 80+% än 60%, jag kom på mig själv när jag hade tagit det mer rena laddet, att det ruset nästan var "för rent" för mig. Troligtvis då de ynka %-ena ephedrine (eller vad det heter) som är aktiva i det mindre rena är något som faller mig i smaken. Det blir helt enkelt en lite större "push" i "ruset", som oavsett om det är mindre rent, uppskattas mer än det renare. Eller inte mer, snarare på ett annat sätt, ett sätt som jag föredrar helt enkelt. Jag sätter mina pengar på att det är mer koffein/ephedrine (stavning) på det mindre rena, som jag oftast föredrar över det über-rena som kostar skjortan.

Det är väl med ett testkit du kan avgöra någorlunda huruvida det är bra eller dåligt ladd du fått tag i, men en sak du kan göra är att gnugga lite i tandköttet och se hur lång tid det tar tills du börjar bli avdomnad där. Går det väldigt snabbt - från någon sekund upp till trettio sekunder, så är det definitivt bankat med xylocain eller något annat. Tandläkarbedövning. Nu har jag inte exakta siffror på hur lång tid bra ladd tar för bedövning att kicka in, trots att jag själv borde veta det vid det här laget, men här har du i alla fall någonting att gå på.

Jag har dragit i mig en hel del kokain, alldeles för mycket för att ens börja tänka på hur mycket pengar det har kostat mig, men så som med allt på nätet, ta det jag har skrivit med en nypa salt. Jag vet inte allt. Långt ifrån. Inte allt för långt, men relativt långt ifrån.

Senast redigerad av onekind 14-06-11 kl. 00:53.
Citera
14-07-03, 01:11
Medlem
trattfans avatar
Tja!
Testade koks för första gången förra veckan men fick ingen "effekt". Testade det tillsammans med några mer vana personer och de kände av och tyckte att det var bra stuff.

Jag var toktäppt i näsan och förkyld när jag gjorde det men känns väl som att det borde ge effekt ändå? Det enda som hände var att jag blev mindre täppt i näsan och att jag knappt kunde svälja då halsen blev avdomnad typ.

Vad kan jag ha gjort för fel
Citera
14-07-03, 02:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Tja!
Testade koks för första gången förra veckan men fick ingen "effekt". Testade det tillsammans med några mer vana personer och de kände av och tyckte att det var bra stuff.

Jag var toktäppt i näsan och förkyld när jag gjorde det men känns väl som att det borde ge effekt ändå? Det enda som hände var att jag blev mindre täppt i näsan och att jag knappt kunde svälja då halsen blev avdomnad typ.

Vad kan jag ha gjort för fel

Jag skulle gissa på att du sög in kolan för kung och fosterland och att den då for rakt ner i svalget och det föranledde nog även avdomningen i halsen.
Senast redigerad av Zoqiet 14-07-03 kl. 02:09.
Citera
14-07-05, 18:05
Medlem
CoopColas avatar
Hej! Kag har testat kokain som var små stenar, drack ingen alkohol och fick inget resultat..

Nu om ett par veckor kommer jag kanske få möjligheten att testa Bra kokain (ej i Sverige). Men jag dricker inte alkohol, är det ändå värt att kära? Hae tagit annan CS utan alkohol (meph, 3mmc o lite olika rc) med mycket gott resultat..

Så, för en som tar kola för andra gången, tror ni jag får en trevlig upplevelse? Det är minst 65 procent rent (detta är fakta som jag vet så inget prat om det tack).. vad tror ni? Ska ta med två goda vänner i härlig miljö.
Citera
14-07-05, 18:25
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hej! Kag har testat kokain som var små stenar, drack ingen alkohol och fick inget resultat..

Nu om ett par veckor kommer jag kanske få möjligheten att testa Bra kokain (ej i Sverige). Men jag dricker inte alkohol, är det ändå värt att kära? Hae tagit annan CS utan alkohol (meph, 3mmc o lite olika rc) med mycket gott resultat..

Så, för en som tar kola för andra gången, tror ni jag får en trevlig upplevelse? Det är minst 65 procent rent (detta är fakta som jag vet så inget prat om det tack).. vad tror ni? Ska ta med två goda vänner i härlig miljö.

Helst ska det ju tas med alkohol, men visst funkar det utan om det är minst 65%. Utan alkohol så brukar jag ta lite mer och lite oftare dock, men det går an hur som. Hur mycket har ni att röra på?

Trodde du att du skulle få en otrevlig upplevelse eller? Det du testade för första gången var nog rätt värdelöst om jag får påstå det, och att du inte kände så mycket berodde nog på att det var just din första gång. Så var det även för mig trots att jag fick tag i 70% rent vid första sniff. Kände inte jag heller någonting efter 2-3 linor, men trots detta fortsatte jag för att det var lite småhäftigt. Effekten för mig kom vid 4-5 linor, och då utan alkohol.

Glöm bara inte bort att det är inget "OH MY GOD"-effekt som uppstår. Det tar ett tag att karaktärisera "ruset" på kokain.

Men smaken är ju som baken och vi är alla olika.
Citera
14-07-05, 23:42
Medlem
CoopColas avatar
Ok tack för svar! Kommer ha ett gram minst. Mina vänner har mkt bättre koll än mig ang vilken takt man ska fylla på med etc.. Men tack för info ös på med mer tips om nån har!
Citera
14-07-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ok tack för svar! Kommer ha ett gram minst. Mina vänner har mkt bättre koll än mig ang vilken takt man ska fylla på med etc.. Men tack för info ös på med mer tips om nån har!

Kan även bekräfta att kokain är även guld utan alkohol när det är bra kvalitet som vid ditt tillfälle. Svenskt kola utan alkohol är dock segt, det är bara mys att dra lite linor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in