Citat:
Ursprungligen postat av
BobLee
Saken var med den att jag vill att den här kvällen ska bli jävligt bra och skulle därför bli väldigt besviken om jag skulle få väldigt dålig kola (alltså att jag knappt känner någonting)..
Hur långt framöver är den här kvällen?
Jag köper numera endast från nätet på Agora/Silkroad via Tor från 2st försäljare som jag vet förser mig med 80+% eller den billiga varianten som ligger på absolut minst 60%. Priset för det billiga per gram ligger någonstans vid 750kr grammet, plus minus, och då är det i mitt fall en garanti att oavsett vad jag får hem så slår det det mesta laddet som finns i Sverige, och då med hästlängder.
Nu vet jag inte hur långt framöver du hade planerat den här kvällen, men om du inte är helt bakom flötet så kan du rätt enkelt lära dig hur man handlar över nätet istället. Tar du tag i det idag (den 11:e) så kan du ha kanonladd hemma hos dig den 17-18:e Juni, beroende på hur mycket du vill punga ut.
Det här med att du inte infann någon "woooow"-känsla över det du tog kan mycket väl vara att du fick just skitladd. Kan också vara så att du inte riktigt känner igen "ruset" man får av kokain.
Jag tror dock mer på att du har för stora förväntningar av drogen, samt att det är rätt individuellt när det kommer till de flesta drogerna - vi upplever samma sak helt olika. Jag skrev "rus" då det för mig inte riktigt är något rus. För mig så är tex ett cannabisrus starkare än ett kokainrus, för jag känner inte riktigt ett rus när jag tar kokain, trots att det är väldigt bra kola jag drar i mig. Tex ett ecstasy-rus som just börjar infinna sig, är ett myycket kraftigare rus än vad jag får efter en massa linor på bra ladd. Energin och bla självförtroendet man får utav ladd ska inte förväxlas med ett (riktigt) rus enligt mig.
Det är ett helt annat "rus" på 80+% än 60%, jag kom på mig själv när jag hade tagit det mer rena laddet, att det ruset nästan var "för rent" för mig. Troligtvis då de ynka %-ena ephedrine (eller vad det heter) som är aktiva i det mindre rena är något som faller mig i smaken. Det blir helt enkelt en lite större "push" i "ruset", som oavsett om det är mindre rent, uppskattas mer än det renare. Eller inte mer, snarare på ett annat sätt, ett sätt som jag föredrar helt enkelt. Jag sätter mina pengar på att det är mer koffein/ephedrine (stavning) på det mindre rena, som jag oftast föredrar över det über-rena som kostar skjortan.
Det är väl med ett testkit du kan avgöra någorlunda huruvida det är bra eller dåligt ladd du fått tag i, men en sak du kan göra är att gnugga lite i tandköttet och se hur lång tid det tar tills du börjar bli avdomnad där. Går det väldigt snabbt - från någon sekund upp till trettio sekunder, så är det definitivt bankat med xylocain eller något annat. Tandläkarbedövning. Nu har jag inte exakta siffror på hur lång tid bra ladd tar för bedövning att kicka in, trots att jag själv borde veta det vid det här laget, men här har du i alla fall någonting att gå på.
Jag har dragit i mig en hel del kokain, alldeles för mycket för att ens börja tänka på hur mycket pengar det har kostat mig, men så som med allt på nätet, ta det jag har skrivit med en nypa salt. Jag vet inte allt. Långt ifrån. Inte allt för långt, men relativt långt ifrån.