2014-06-09, 16:08
Medlem
Ska ju rent generellt vara lite småkass kvalitet på kokset här i Sverige.. Men dyrt är det.. Köp 4-CMC från nätet istället så får du 5 g. för 1000 spänn.. Och det är ett riktigt schyst rus. Betydligt mer prisvärt i min mening, om du nu inte lyckas få tag på koks av rent jävla exceptionell kvalitet.
Citera
2014-06-09, 16:10
Medlem
Termosins avatar
Finns ett FAQ om just detta.
(FB) En FAQ om Kokain

Kört kokain vid ett fåtal tillfällen under de senaste åren, kan inte påstå mig vara kunnig alls men dessa kvällar har varit bland de bästa i mitt liv och därför inte kört mer.

Beroende på din stad så kanske priset är lite högt men köper man oftare kan ju priset evt sjunka lite. Hört att man ska kunna testa genom att gnugga lite på tandköttet, ju er det domnar desto bättre grejer är det. Huruvida det är bullshit eller inte kan du nog hitta i länkade tråden.

Ha en så go fest!
Citera
2014-06-09, 16:21
Medlem
Det jag i huvudsak vill ha råd om är hur jag vet vad det är jag får? Vill ju inte ett pulver som innehåller 0-5% kokain..
Citera
2014-06-09, 16:35
Medlem
Det märker du på effekten.. Det är inget du lär se på pulvret, speciellt inte om du saknar erfarenhet.. Ta mitt råd och beställ 5 gram 4-CMC istället, så räcker det en helkväll till både dig och ett gäng av dina polare.. Kan garantera dig att risken att du blir missnöjd är minimal. Chansen att du får bra ladd är ytterst liten nämligen.
Citera
2014-06-09, 16:45
Medlem
MrPokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fogelholk
Det märker du på effekten.. Det är inget du lär se på pulvret, speciellt inte om du saknar erfarenhet.. Ta mitt råd och beställ 5 gram 4-CMC istället, så räcker det en helkväll till både dig och ett gäng av dina polare.. Kan garantera dig att risken att du blir missnöjd är minimal. Chansen att du får bra ladd är ytterst liten nämligen.

Du kanske borde lugna ner dig med 4-CMC:en såhär på måndagskvisten. Andra gången på 20 minuter du skriver och tipsar om det.

OnT.
Jag trodde att "domnar läppen av"-testet var mer eller mindre skottsäkert, när det kom till att avgöra om huruvida pulvret i fråga var kokain eller inte. Kan andra pulver ge samma avdomnande effekt?

Renlighet vet jag överhuvudtaget inte om hur man testar, men att döma på hur många som verkar bli blåsta av diverse höga procentsatser ("Ja, jag lovar! Detta är 87% reeeeeent, kommer direkt ur min röv från Colombia.") så måste det vara svårt.
Senast redigerad av MrPoker 2014-06-09 kl. 16:48. Anledning: Skrev till lite.
Citera
2014-06-09, 17:35
Bannlyst
Var beredd på att bli besviken. Vilken stad bor du I?

Men rekommenderas att du super till dig en massa innan du tar kokset.
Senast redigerad av boonting 2014-06-09 kl. 17:38.
Citera
2014-06-09, 18:21
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Var beredd på att bli besviken. Vilken stad bor du I?

Men rekommenderas att du super till dig en massa innan du tar kokset.

Det sliter väl dock skapligt på hjärtat? Samt att kokainruset "tar bort" fyllan?
Citera
2014-06-09, 18:24
Medlem
Citat:
Jag trodde att "domnar läppen av"-testet var mer eller mindre skottsäkert, när det kom till att avgöra om huruvida pulvret i fråga var kokain eller inte. Kan andra pulver ge samma avdomnande effekt?

Tandläkarbedövning, till exempel. Kokain är ju ofta bankat med just det.

TS - helt ärligt så förstår jag inte varför du är så angelägen om kvaliteten på kolan som din polare erbjudit att fixa. Du verkar ju inte ha så många andra alternativ, plus att du inte betalar överpris. Och du har bara en (1) enstaka erfarenhet i bagaget. Kvaliteten på kolan i Sverige är generellt dålig, så är det bara. Betyder inte att du inte kan ha en hyfsat kul kväll ändå, eftersom du inte har något att jämföra med. Hade du bott i Colombia i ett år hade det varit en annan femma. Du får väl testa och gå på effekt och se helt enkelt. Om det inte är nåt att ha, testa en annan kran nästa gång.
Citera
2014-06-09, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Det sliter väl dock skapligt på hjärtat? Samt att kokainruset "tar bort" fyllan?
Jag har bara hört det från en kokainanvändande vän om att kokset slår på hårdare under fyllan.
Citera
2014-06-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker
OnT.
Lidocaine är ett exempel på en sådan substans som kokain väldigt jävla ofta bankas med, till och med i större partier har det påträffats vid flertalet analyser. Med större partier menar jag +1kg. Lidocaine är ett lokalbedövningsmedel likt kokain, så att gnugga skiten mot tandköttet lär inte fungera som indikator om inte 90% av skiten är rent dextropur (druvsocker).
Citera
2014-06-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker
Du kanske borde lugna ner dig med 4-CMC:en såhär på måndagskvisten. Andra gången på 20 minuter du skriver och tipsar om det.

OnT.

Renlighet vet jag överhuvudtaget inte om hur man testar, men att döma på hur många som verkar bli blåsta av diverse höga procentsatser ("Ja, jag lovar! Detta är 87% reeeeeent, kommer direkt ur min röv från Colombia.") så måste det vara svårt.

Det finns en rad olika substanser som bankas med kokain för att det ska ge den avdomnade känslan.

Kolla på syntakain - som marknadsförs som ett lagligt alternativ till kokain - vilket var en kombination av flera substanser vilka alla gav domningar i tandköttet. Det är således inte alls ett säkert kort för att kontrollera att det är bra kvalité på det man köper.

Det enda som skulle kunna klassificeras som ett säkert kort är genom att bära med sig snabbtester för kokain där du duttar i en liten mängd pulver, skakar behållaren och väntar på att det ska skifta färg. Detta är väl dock ingenting som gemene man går och bär på.
Citera
2014-06-09, 21:03
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Vill köra kokain, är helt grön!
Jag har köpt kokain för första gången i mitt liv

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto