Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-01-05, 23:53
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furio
Tack, Sloken!
Du hade också snygga pupiller på din senaste avatar, nu har du en lång näsa, Fröken Myrslok.

Fresten, skulle du kunna tömma din inbox, den är full, så man kan skicka PM?
*tömd*
Citera
2006-01-08, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Hur blir det om man tar E, och sen efter några timmar drar man kola under några timmar? Typ under nergången på E? Kommer man tillbaka till euforin? Blir det öht någon lycka alls?
Mina vänner ska kanske skatta sig lyckliga då, jag får väl testa själv efter den 27 mars då kanske..

For en person som fortfarande har kvar MDMA magin sa ar det totalt vardelos men for en person som trycker knappar for att bli bang(tex jag) sa tycker jag det ar sjyst. Man blir helt bang men man far inte den dar MDMA karleken.
Tycker det ar sjyst att dubbeldroppa sen dra i sig en fet lina.
Men det ar inte att rekommendera da det sliter pa hjarnan MYCKET mer an bara piller.
Jag har aldrig testat MDMA pulver och koks utan bara E och koks, kan tanka mig att det paverkar effekten.

Tycker det var en bra ide med den har guiden aven fast den innehaller en del felaktigheter.
Ett gram kokain racker till MINST 15 linor for en nyborjare.
Racker inte en 1/15 sa har du blivit blast.

Gult/gulaktigt kokain ar alltid bankat aven fast det gula kokain du fick var bra.
Jag har sjalv tagit kokain med gulaktig sken/glimmer som har varit dunder men i regel ar det mindre bra.
Det gula brukar tyda pa att det ar bankat med nagot Amfetamin liknande eller att har blivit gjort till stenar efter det varit i pulverform.
Var det gula du fick hart som fan och svart att fa till pulver?

Dessutom ljuger din kran nar han sager procenthalten.
Det finns inget satt man kan mata procenthalten om man inte har riktig labb utrustning.

Enklaste sattet att mata kvaliten ar att dela ett gram till 20 linor och snorta i dig den.
Du ska kanna lugn,klarhet,pratsam,kat och oppenhet.
Kanner du inte dig sa utan mer tjackeffekter sa har du blivit blast.

Kommer med lite tillag senare om jag far tid, maste roka en feting nu.

Mvh Rizla
Citera
2006-01-08, 18:02
Medlem
BrotherLouies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizla
Blåst och blåst, det skulle jag inte kalla det.. De flesta som testar kokain första gångerna har ingen superduper discoshit kran som langar 90% rent koks..
Eftersom det är en branch där det rör sig om mycket cash så är det ju inte oväntat om en nybörjare får ett gram som bara räcker till typ 10 linor. De har helt enkelt fått 1 gram av lite sämre. Sen med tiden så lär de känna folk som kan fixa bättre..
Men fortfarande så kan man inte kalla det att ha blivit blåst.
Citera
2006-01-08, 23:23
Medlem
Diamanten_s avatar
Hej!
Undrar hur man kan förvara kola? kan det ligga framme i en påse? eller ska det vara i kylskåpet? och hur länge kan man förvara det isf?

Tack o hej =)
Citera
2006-01-09, 17:55
Medlem
Jag vet inte hur det är för er, men en stor anledning till att kola är en utmärkt partydrog för mig är dess diskretion, bland annat att man inte ser ut att vara super-speedad och att man inte får stora pupiller.

Varken jag eller någon kompis till mig får märkbart vidgade pupiller.
Och om jag fått det så kan det inte handla om särskilt mycket alls.

Ja, vad jag vill komma till är att jag tycker att det med vidgade pupiller borde antingen tas bort eller skrivas något inom parantes innan, såsom risk för eller något åt det hållet.

[edit: stavfel]
Citera
2006-01-09, 18:01
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtrd
Jag vet inte hur det är för er, men en stor anledning till att kola är en utmärkt partydrog för mig är dess diskretion, bland annat att man ser inte ser ut att vara super-speedad och att man inte får stora pupiller.

Varken jag eller någon kompis till mig får märkbart vidgade pupiller.
Och om jag fått det så kan det inte handla om särskilt mycket alls.

Ja, vad jag vill komma till är att jag tycker att det med vidgade pupiller borde antingen tas bort eller skrivas något inom parantes innan, såsom risk för eller något åt det hållet.
Tack för ditt påpekande!
Du har rätt, vissa får inget av det som står bland symptomen vissa får allt, och vissa får något.
Varför jag valde att inte skriva någon inom parentes är för att majoriteten får vidgade pupiller, iallafall i den grad att snuten märker det när de lyser med en lampa i ögonen på dig. (Oftast)
Inte heller alla blir bleka i ansiktet, vissa blir inte ens speedade.
De fysiska symptom som står, står för att man kan få de och de är vanliga.
Jag får inte heller värst vidgande pupiller, definitivt inte som på E, eller syra.
Ska se om det går att editera lite i texten..
Tack för upplysningen iallafall.
Citera
2006-01-09, 18:37
Medlem
Citat:
For en person som fortfarande har kvar MDMA magin sa ar det totalt vardelos men for en person som trycker knappar for att bli bang(tex jag) sa tycker jag det ar sjyst. Man blir helt bang men man far inte den dar MDMA karleken.
Tycker det ar sjyst att dubbeldroppa sen dra i sig en fet lina.
Men det ar inte att rekommendera da det sliter pa hjarnan MYCKET mer an bara piller.
Jag har aldrig testat MDMA pulver och koks utan bara E och koks, kan tanka mig att det paverkar effekten.

Tycker det var en bra ide med den har guiden aven fast den innehaller en del felaktigheter.

Gult/gulaktigt kokain ar alltid bankat aven fast det gula kokain du fick var bra.
Jag har sjalv tagit kokain med gulaktig sken/glimmer som har varit dunder men i regel ar det mindre bra.
Det gula brukar tyda pa att det ar bankat med nagot Amfetamin liknande eller att har blivit gjort till stenar efter det varit i pulverform.
Var det gula du fick hart som fan och svart att fa till pulver?

Dessutom ljuger din kran nar han sager procenthalten.
Det finns inget satt man kan mata procenthalten om man inte har riktig labb utrustning.

Enklaste sattet att mata kvaliten ar att dela ett gram till 20 linor och snorta i dig den.
Du ska kanna lugn,klarhet,pratsam,kat och oppenhet.
Kanner du inte dig sa utan mer tjackeffekter sa har du blivit blast.

Kommer med lite tillag senare om jag far tid, maste roka en feting nu.

Mvh Rizla

Här har du fel Rizla Kokain går att testa iof inte exakt procenthalt men ändå.. Kolla här för mer info : http://www.eztest.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemi d=63
Citera
2006-01-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racid
Här har du fel Rizla Kokain går att testa iof inte exakt procenthalt men ändå.. Kolla här för mer info : http://www.eztest.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemi d=63
Jag ar medveten om Ez test white men det var ju procenthalten jag sa, eller hur?
Citera
2006-01-11, 23:25
Medlem
Tackar för denna fantastiska FAQ
Mkt intressant läsnig om denna underbara drog

Har bara en fråga: Hur förvarar man Cola under en längre tid???
Citera
2006-01-12, 11:29
Medlem
En fråga till som jag inte kunde hitta nått svar på.
"skador" som man kan få av kokain? Antar att frätningar på näsväggen inte är det ända...
Citera
2006-01-12, 18:26
Medlem
Citat:
Jag ar medveten om Ez test white men det var ju procenthalten jag sa, eller hur?

Det har du rätt i jag va nog lite trött sorry

Nu vet iallfall dom som läser om EZ WHITE..
Citera
2006-01-13, 09:04
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hmm, tja, jo. Fast jag motsätter mig att Ecstasy är en coctaildrog. Ecstasy är MDMA, punkt och slut. Är det nåt annat så är det inte ecstasy.

Vare sig du vill eller inte så ÄR Ecstasy en cocktail-drog.

Om du nu tycker att det är rätt eller fel är tyvärr inte så mycket någon kan göra åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in