Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Hur blir det om man tar E, och sen
efter några timmar drar man kola under några timmar? Typ under nergången på E? Kommer man tillbaka till euforin? Blir det öht någon lycka alls?
Mina vänner ska kanske skatta sig lyckliga då, jag får väl testa själv efter den 27 mars då kanske..

For en person som fortfarande har kvar MDMA magin sa ar det totalt vardelos men for en person som trycker knappar for att bli bang(tex jag) sa tycker jag det ar sjyst. Man blir helt bang men man far inte den dar MDMA karleken.
Tycker det ar sjyst att dubbeldroppa sen dra i sig en fet lina.
Men det ar inte att rekommendera da det sliter pa hjarnan MYCKET mer an bara piller.
Jag har aldrig testat MDMA pulver och koks utan bara E och koks, kan tanka mig att det paverkar effekten.
Tycker det var en bra ide med den har guiden aven fast den innehaller en del felaktigheter.
Ett gram kokain racker till MINST 15 linor for en nyborjare.
Racker inte en 1/15 sa har du blivit blast.
Gult/gulaktigt kokain ar alltid bankat aven fast det gula kokain du fick var bra.
Jag har sjalv tagit kokain med gulaktig sken/glimmer som har varit dunder men i regel ar det mindre bra.
Det gula brukar tyda pa att det ar bankat med nagot Amfetamin liknande eller att har blivit gjort till stenar efter det varit i pulverform.
Var det gula du fick hart som fan och svart att fa till pulver?
Dessutom ljuger din kran nar han sager procenthalten.
Det finns inget satt man kan mata procenthalten om man inte har riktig labb utrustning.
Enklaste sattet att mata kvaliten ar att dela ett gram till 20 linor och snorta i dig den.
Du ska kanna lugn,klarhet,pratsam,kat och oppenhet.
Kanner du inte dig sa utan mer tjackeffekter sa har du blivit blast.
Kommer med lite tillag senare om jag far tid, maste roka en feting nu.
Mvh Rizla