Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-22, 14:21
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
japp hon hade druckit.. en liter vin :P

Då var det mog det hon mådde illa av kan jag ju säga. 1 lite vin är ju en del om man säger så..
Citera
2006-12-23, 01:40
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN

Då var det mog det hon mådde illa av kan jag ju säga. 1 lite vin är ju en del om man säger så..

Ja, akta sig för alkoholen.....
Citera
2006-12-23, 16:42
Medlem
m96mafrs avatar
Kokain och nyår

Har hört rätt många som ska köra på kokain på nyår. Någon som ska göra det här och varför?
Citera
2006-12-23, 17:20
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Har hört rätt många som ska köra på kokain på nyår. Någon som ska göra det här och varför?
Ja, det är väl för att det är en relativt dyr drog och man vill lyxca till det lite på nyårsaftonen.
Folk handlar ju dyr Champagne då också som de inte gör i vanliga fall. Hummer likaså som inte heller är gratis.
Jag får själv se om jag kommer ta kola på nyår, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.
Men personligen skulle jag ta det bara för att det är just, nyår.
Citera
2006-12-23, 17:24
Medlem
m96mafrs avatar
Nyår

Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ja, det är väl för att det är en relativt dyr drog och man vill lyxca till det lite på nyårsaftonen.
Folk handlar ju dyr Champagne då också som de inte gör i vanliga fall. Hummer likaså som inte heller är gratis.
Jag får själv se om jag kommer ta kola på nyår, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.
Men personligen skulle jag ta det bara för att det är just, nyår.

Tror lyxmotiveringen motiverar dom flesta nyårskokainister. Se upp så kranen inte ser nyår som ett gyllene tillfälle att sälja dålig kvalitet. Kunderna måste ju få sina varor i tid.. Hög kvalitet kan kranen sälja efter årsskiftet, hehe
Citera
2006-12-23, 20:23
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:

Kokain tar man året om! Inte bara för nyår....men det är vär att snorungarna har lyckats spara csn pengar hela året och lyckas blåsa allt på en sopig kväll i sthlm....iaf om man går ut på krogen i sthlm.
Citera
2006-12-23, 20:31
Medlem
m96mafrs avatar
Lyx

Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Kokain tar man året om! Inte bara för nyår....men det är vär att snorungarna har lyckats spara csn pengar hela året och lyckas blåsa allt på en sopig kväll i sthlm....iaf om man går ut på krogen i sthlm.

Du går omkring i ett lyckorus jämt och ständigt hör jag. Vad betalar du på ett år för din lyxiga vana?
Citera
2006-12-23, 21:02
Medlem
Turkishs avatar
Tar kola varje gång jag går ut. När man väl börjat ta det, så är det så jävla tråkigt att dricka utan det. Varför bara vara kung på festen en gång om året, när man kan vara det varje gång?

Okej att det kostar en del pengar. Men jag tycker inte det är så jävla dyrt när jag tänker på vad jag får för det. Går inte ut så ofta, så en femma i månaden räcker gott och väl för mig. Och eftersom jag inte gillar alkohol något vidare så dricker jag inte så mycket på krogen. Så det blir väl lite en lite dyrare krogrunda än för en vanlig svensson, men icke så mycket dyrare.

Off topic; Fan vad The Knife är bra musik när man drar kola.
Citera
2006-12-24, 00:58
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Du går omkring i ett lyckorus jämt och ständigt hör jag. Vad betalar du på ett år för din lyxiga vana?

Haha, nej jag har tagit det lugnt på senaste åren, men förr i tiden så slog man ju till ett par gånger i veckan....

Det blev inte så dyrt, köper man mer så blir det billigare Till och med en arbetare skulle ha råd med den varianten.....
Citera
2006-12-30, 01:59
Medlem
Betongbarns avatar
Ska dra i mig några linor under kvällen tänkte jag, anledningen är helt enkelt att det är nyår, är mest för CB, svamp och dylikt i annat fall men nyår är nyår ...
Citera
2006-12-31, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Ska dra i mig några linor under kvällen tänkte jag, anledningen är helt enkelt att det är nyår, är mest för CB, svamp och dylikt i annat fall men nyår är nyår ...

oooooh yes varför inte tjuvsmaka lite på nyårskaramellerna...

imorrn blir det dock på riktigt

gott nytt år alla!!!
Citera
2007-01-03, 09:14
Medlem
likeithards avatar
nu när ND saluför Lidocaine hcl 99% så borde man förmodligen kunna vänta sej sämre kola skulle jag tro, right?

en påtaglig lokalbedövande effekt behövs ju som bekant när det gäller kola.. nu kan man köpa billig sådan & då givetvis banka ut kolan ännu mer..

bara en tanke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in