Citat:
Vad är det för event ? Brukar själv vara på speciella olika event, hardstyle/hardcore stilen..Mycket bra ställe att dra sina första linor ladd/mdma på i övrigt.
Men säg att festen är 22-06.. Då börjar du med att ta en drink softa lite chilla runt lyssna på musiken 15min så du hinner smälta in i systemet. Där efter börjar du din väg ca 20,45, kör en lina senast var 20e minut. Då är det helt enkelt stopp vid 03.00, såvida du inte har mycket ladd att slösa. Men hur som haver så är allt där efter inte slöseri du kommer känna av det, men räkna med tunga käkspäningar där efter utan tvekan, samt mycket svårt att somna, då kroppen efter 4-5h blir så pass speedad att man inte klarar av det.
Så jag tex när jag går på sådana här svenska fester, då är dem 22.00-03.00.
Börjar alltid som tidigast 23.00 då och kör oftast till 02.30. Och då har jag fått ut en bra resa.
På Q-Base förra året i Tyskland, var ju festen från dagen ända till morgonen..Körde cola första timmarna fram till 02.00 där efter blev man så paff även fast vi hade karate kul och en dunder fest..Kroppen orkade helt enkelt inte med mera det roliga förssvinner helt enkelt.
Så ta alltid minst 1drink innan. Men bäst är väl ta 2 drinkar och ta en lina där efter direkt beställ en ny drink och smutta runt med..Allt där efter kommer du ju förmodligen bara inte vilja dricka alls utan bara gå små dricka och oftast köper man knappt någon dricka alls efter man väl kommit in i ruset.