2013-09-10, 03:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Hur pass många timmar är det lönt att köra kola innan det bara är slöseri på produkt? Tänkte köra på ett event i vinter som varar cirka 8 timmar nämligen.

Kommer även drickas lite före och under eventet då jag tycker man ska va lite småfull när man kör.

Mvh

Vad är det för event ? Brukar själv vara på speciella olika event, hardstyle/hardcore stilen..Mycket bra ställe att dra sina första linor ladd/mdma på i övrigt.

Men säg att festen är 22-06.. Då börjar du med att ta en drink softa lite chilla runt lyssna på musiken 15min så du hinner smälta in i systemet. Där efter börjar du din väg ca 20,45, kör en lina senast var 20e minut. Då är det helt enkelt stopp vid 03.00, såvida du inte har mycket ladd att slösa. Men hur som haver så är allt där efter inte slöseri du kommer känna av det, men räkna med tunga käkspäningar där efter utan tvekan, samt mycket svårt att somna, då kroppen efter 4-5h blir så pass speedad att man inte klarar av det.

Så jag tex när jag går på sådana här svenska fester, då är dem 22.00-03.00.

Börjar alltid som tidigast 23.00 då och kör oftast till 02.30. Och då har jag fått ut en bra resa.

På Q-Base förra året i Tyskland, var ju festen från dagen ända till morgonen..Körde cola första timmarna fram till 02.00 där efter blev man så paff även fast vi hade karate kul och en dunder fest..Kroppen orkade helt enkelt inte med mera det roliga förssvinner helt enkelt.

Så ta alltid minst 1drink innan. Men bäst är väl ta 2 drinkar och ta en lina där efter direkt beställ en ny drink och smutta runt med..Allt där efter kommer du ju förmodligen bara inte vilja dricka alls utan bara gå små dricka och oftast köper man knappt någon dricka alls efter man väl kommit in i ruset.
Citera
2013-09-10, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Har nu tillgång till en jävla massa ladd som sägs vara 70 %-igt. Känns emellertid som det är jävligt utbankat. Körde en gubbe ikväll (utspritt på fyra timmar cirka) och kände tamejfan inte alls mycket förutom en liten självförtroendeboost och ökad aggression. Träningsvärk försvann även samtidigt som känseln i näsan och gommen försvann.

Tror inte jag snortade fel. Snortade långsamt och det sved rejält ibland. Är det normalt att man känner såpass lite på ladd som sägs vara såpass rent eller har jag blivit riktigt jävla blåst? Tilläggas bör även att detta var min första gång och den spenderades hemma hos mig just för säkerhetens skull. Nattklubbspremiär med kokain kommer senare.

Intressant..Säger som så här, var det verkligen 70% (vilket troligen det inte var, då alla ska kasta stora ord som säljarna vet själva är fake, ladd i Sverige är och förblir under 45% så enkelt är det, om man inte har en vän som tagit in varan då kan man ha turen att få slippa få den utbankade biten han gör)

Hur som helst var det 70% äkta vara, då hade du som rockie känt av en STOR effekt på 1g ala ca 4h.
Så troligen var kokainet 25-27%igt eller så var det bara så att laddet var för hårt utbankat.

Är man nybörjare så räcker 30% för att man ska känna av en okej effekt, 35% för att ge en BRA effekt.

Men så är frågan..går du eller har du intagit andra mediciner/droger under senaste 2dagarna innan kokain festen ? För jag som tex kör subutex då, när jag kör ladd som är 47-49% rent får jag dra minst 2ggr så stor lina än vanligt pga att effekten uteblir.
Citera
2013-09-10, 13:35
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seectuseempra
Vad är det för event ? Brukar själv vara på speciella olika event, hardstyle/hardcore stilen..Mycket bra ställe att dra sina första linor ladd/mdma på i övrigt.

Men säg att festen är 22-06.. Då börjar du med att ta en drink softa lite chilla runt lyssna på musiken 15min så du hinner smälta in i systemet. Där efter börjar du din väg ca 20,45, kör en lina senast var 20e minut. Då är det helt enkelt stopp vid 03.00, såvida du inte har mycket ladd att slösa. Men hur som haver så är allt där efter inte slöseri du kommer känna av det, men räkna med tunga käkspäningar där efter utan tvekan, samt mycket svårt att somna, då kroppen efter 4-5h blir så pass speedad att man inte klarar av det.

Så jag tex när jag går på sådana här svenska fester, då är dem 22.00-03.00.

Börjar alltid som tidigast 23.00 då och kör oftast till 02.30. Och då har jag fått ut en bra resa.

På Q-Base förra året i Tyskland, var ju festen från dagen ända till morgonen..Körde cola första timmarna fram till 02.00 där efter blev man så paff även fast vi hade karate kul och en dunder fest..Kroppen orkade helt enkelt inte med mera det roliga förssvinner helt enkelt.

Så ta alltid minst 1drink innan. Men bäst är väl ta 2 drinkar och ta en lina där efter direkt beställ en ny drink och smutta runt med..Allt där efter kommer du ju förmodligen bara inte vilja dricka alls utan bara gå små dricka och oftast köper man knappt någon dricka alls efter man väl kommit in i ruset.
Qlimax är eventet. Har kört kola innan men aldrig en hel natt. (Qlimax e från 23-07) tror jag nöjer mig med drickan dom första timmarna för att sedan köra på kolat tills eventet är över.
Citera
2013-09-10, 16:48
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seectuseempra
Intressant..Säger som så här, var det verkligen 70% (vilket troligen det inte var, då alla ska kasta stora ord som säljarna vet själva är fake, ladd i Sverige är och förblir under 45% så enkelt är det, om man inte har en vän som tagit in varan då kan man ha turen att få slippa få den utbankade biten han gör)

Hur som helst var det 70% äkta vara, då hade du som rockie känt av en STOR effekt på 1g ala ca 4h.
Så troligen var kokainet 25-27%igt eller så var det bara så att laddet var för hårt utbankat.

Är man nybörjare så räcker 30% för att man ska känna av en okej effekt, 35% för att ge en BRA effekt.

Men så är frågan..går du eller har du intagit andra mediciner/droger under senaste 2dagarna innan kokain festen ? För jag som tex kör subutex då, när jag kör ladd som är 47-49% rent får jag dra minst 2ggr så stor lina än vanligt pga att effekten uteblir.
Jag är helt ren. Körde MDMA för runt två veckor sedan och har käkat 5-htp efter det, men det borde ju inte ha någon betydelse. Tydligen är kokainet importerat från en norsk säljare på silkroad som i beskrivningen skriver att kokainet är drygt 70 % rent. Misstänker att det är utbankat men förstår då inte hur han kan ha så bra omdömen. Skumt!

Vet inte vad det har för betydelse, men märkte nu även att jag fortfarande inte har någon vidare känsel i överläppen.
Citera
2013-09-11, 21:40
Medlem
Hej o hej igen, ja undrar över hur det är o köra på 2 helger i rad. Har man byggt upp tolerans alt gjort av med allt dopamin under förgående helg? eller har man full effekt en veckar efter ?
Citera
2013-09-12, 00:26
Medlem
ploppcapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Jag är helt ren. Körde MDMA för runt två veckor sedan och har käkat 5-htp efter det, men det borde ju inte ha någon betydelse. Tydligen är kokainet importerat från en norsk säljare på silkroad som i beskrivningen skriver att kokainet är drygt 70 % rent. Misstänker att det är utbankat men förstår då inte hur han kan ha så bra omdömen. Skumt!

Vet inte vad det har för betydelse, men märkte nu även att jag fortfarande inte har någon vidare känsel i överläppen.

5-hpt dödar rätt mycket av kokainet . Total slöseri vänta 3 dagar mellan 5-hpt och kola till nästa gång.
Citera
2013-09-12, 19:25
Medlem
Har någon nått bra tips på hur man bemöter tom- och rastlösheten man möter när man kommer hem från krogen?

Brukar alltid ligga vaken och se tv eller dyligt, sjukt svårt att sova.

Har tillgång till gräs, lergigan, citodon och lustgas. Vad är bäst för att komma ner?

Kom gärna med tips.

Mvh
Citera
2013-09-12, 21:31
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ban-Arne
Har någon nått bra tips på hur man bemöter tom- och rastlösheten man möter när man kommer hem från krogen?

Brukar alltid ligga vaken och se tv eller dyligt, sjukt svårt att sova.

Har tillgång till gräs, lergigan, citodon och lustgas. Vad är bäst för att komma ner?

Kom gärna med tips.

Mvh
En tjej
Citera
2013-09-14, 22:22
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Någon som har testat en rövpanna på ladd? Beskriv gärna effekten!
Citera
2013-09-18, 19:35
Bannlyst
Visst är det nästan lika farligt att injicera detta som att injicera heroin?
Citera
2013-09-18, 21:03
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleckpenna
Visst är det nästan lika farligt att injicera detta som att injicera heroin?
Inte i ren direkt dödlighet. Mycket lättare att överdosera opiater, som heroin, och få en dödlig utgång.
Citera
2013-09-18, 21:05
Bannlyst
Okej men hur mycket måste man skjuta för att det ska börja innebära livsfara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in