2014-02-12, 12:28
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plz
Ta detta med lite måtta då jag inte vet om siffrorna stämmer, men det som säljs kring marbellas krogar tex har jag hört att standarden ligger på 60-70% ungefär och kostar 50-60€ och det är i alla fall i mina ögon riktigt jävla bra och inte hittat samma kvalitet i andra orter/länder men inte varit ner i sydamerika eller så.

Endast en gång har jag i sverige fått något typ lika bra, annars är det bara skit på gissningsvis 10-30% (du kan googla fram % siffror iaf på det som beslagtas av polis och har för mig snittet var barnsligt lågt) och till dubbla priset som sagt. Ska tilläggas att jag knappast försökt hitta bra grejer här heller då jag endå tycker priset är för sjukt för att det ska va värt.

Min erfarenhet iaf, gör vad du vill med den.

Må väl!

Blir ju sjukt sugen hur som helst. Låter ju helt otroligt bra.
Citera
2014-02-12, 17:23
Medlem
ferrariturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Blir ju sjukt sugen hur som helst. Låter ju helt otroligt bra.

Vet ej var ni bor, men här nere i skåne e de bra grejern
Citera
2014-02-12, 19:07
Medlem
http://www.skl.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/SKL/SKL_rapport_2011_2.pdf
Bara jag som är förvånad över smutsighetsgraden(pun intended) på tjacket?

Snitt 25% på laddet i Sverige, får väl inte ses som annat än katastrof med tanke på priset. Köper aldrig själv inom gränsen men blivit bjuden ett flertal gånger, då har det nästan alltid varit bra dock iom. att det är vana brukare med stadiga kranar. Utomlands räcker det att man åker över till öarna eller lite söder över i europa så är det mycket bättre kvalité om man vet var man ska leta dvs. Gatulangare har kass kvalité världen över, såklart relativt i Sydamerika då.

Stockholm och Skåne hade bäst kvalité, föga förvånande. Norrland hade väldigt högt snitt men med bara 4 beslag går det ju inte att dra några slutsatser, antagligen har det varit folk på resande fot ifrån söder över i Sverige eller Norge som helt enkelt tagit med sig upp. Desto större mängd beslagtagen, desto bättre kvalité, inte heller speciellt förvånande.

Roligaste är de två beslagen på 100 respektive 200gram som innehöll 1%(!) respektive 3% kokain, haha. Vem blev blåst?
Senast redigerad av knarkhuligan 2014-02-12 kl. 19:13.
Citera
2014-02-12, 19:38
Medlem
Kul att du orkade leta fram dendär!

Hade fan för mig att det var ännu lägre så det får mig nästan att tro att iaf mina gamla kranar där nere hade ännu bättre grejer för det är fan inte ens samma drog som det jag tagit i sverige (förutom en gång), vi snackar en helt annan värld

Siffrorna jag drog till med var bara nåt jag hade i minnet att jag läst på nätet.
Citera
2014-02-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plz
Kul att du orkade leta fram dendär!

Hade fan för mig att det var ännu lägre så det får mig nästan att tro att iaf mina gamla kranar där nere hade ännu bättre grejer för det är fan inte ens samma drog som det jag tagit i sverige (förutom en gång), vi snackar en helt annan värld

Siffrorna jag drog till med var bara nåt jag hade i minnet att jag läst på nätet.
Du hade rätt dock. Det vanligaste beslagen är mellan 10-30% renlighet. 25 är ju bara medel.

Här är statistik från 2006 EU länder, Belgien och Nederländerna har snitt på 50%. Frankrike (B) var ruskigt högt snitt, 60% på 1700 samples. Storbritaniens är också helt klart godkänt, 2500 prov och 35% snitt.
http://www.emcdda.europa.eu/stats08/ppptab7a

Luxemburg och Nederländerna hade beslag på 100%(!) och 99, inte fy skam. Krävs duktiga tillverkare att få det så rent redan ifrån början.
Citera
2014-02-19, 19:53
Medlem
Gingers avatar
Kokain är en sådan värdelös drog... Dyr och så varar den max en timme...

Nej, inte min drog alls...

Min fråga: Hur skall crack se ut? Vad skall det lukta när man röker det?
Citera
2014-02-20, 08:25
Medlem
Tycker colat bara blivit sämre å sämre i Sverige. Har dragit ladd i över 15 år. Håller med att det är en dyr jävla värdelös drog i Sverige iaf. Men lite sugen är ju man på att dra till cola landen
Citera
2014-02-22, 12:59
Medlem
Boblovebudss avatar
Om man är full när man drar en lina och då blir nykter, blir man sedan full igen när kola effekten avtar?
Citera
2014-02-24, 08:37
Medlem
Jag har 0 erfarenhet när det kommer till kokain och urinprover då kokain aldrig har varit något jag missbrukat.

Låt säga att jag har 1 gram crack/fribas som jag röker på ett dygn, hur länge kommer jag ha kokain i mitt urin?
(För både sticka och analys)
Senast redigerad av Lee Sterling 2014-02-24 kl. 08:44.
Citera
2014-02-24, 09:56
Medlem
Jag tog (vad jag tror det var) kokain i helgen. Killen som bjöd på det sa att det var kokain och han var 100% säker på det. Det såg ut som en kritvit sockerbit som han skrapade på sedan radade upp 2 rätt små linor. Jag tog de två och kände direkt att jag blev pigg och glad. Dock så varade det bara 10-15 minuter, max. Kunde detta har varit dåligt fultjack? Eller bara extremt utblandat? Kan tillägga att jag var full och lite hög på cb.

//besviken första gångare
Citera
2014-02-24, 11:54
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashp0st
Jag tog (vad jag tror det var) kokain i helgen. Killen som bjöd på det sa att det var kokain och han var 100% säker på det. Det såg ut som en kritvit sockerbit som han skrapade på sedan radade upp 2 rätt små linor. Jag tog de två och kände direkt att jag blev pigg och glad. Dock så varade det bara 10-15 minuter, max. Kunde detta har varit dåligt fultjack? Eller bara extremt utblandat? Kan tillägga att jag var full och lite hög på cb.

//besviken första gångare
Fultjack va de garanterat inte, däremot kunde de varit vanligt svenskt gatuladd... de är inte bättre än så tyvärr.
10-15 min låter lite kort tid men du kanske tog för lite eller så va de helt enkelt skitkasst (som laddet brukar vara i sverige)
Citera
2014-02-24, 15:10
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Jag har 0 erfarenhet när det kommer till kokain och urinprover då kokain aldrig har varit något jag missbrukat.

Låt säga att jag har 1 gram crack/fribas som jag röker på ett dygn, hur länge kommer jag ha kokain i mitt urin?
(För både sticka och analys)
2-3 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in