Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-17, 17:48
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Över standard men inte dunder, lite bättre än sweroad

F*ck, då beställde jag fel. Tack för tipset.
Citera
2013-05-17, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Okej. Är det samma batch? Varför har det så konstig färg? Ska inte kokain vara vitt?

det *rena* på ca 80% som görs i latinamerika e lite gulaktigt...

men när det blandats ut som det gör här i sverige så blandas det med vitt, så mjo vitt blir det, lite gul/vitt var det från start
Citera
2013-05-18, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
F*ck, då beställde jag fel. Tack för tipset.
Körde det igår, eftersom jag testar vem som har bäst kvalitet innan jag tänker köra en ordentlig runda så blev det inte mycket. Jag och polare började med c.a 0.1 var = domnar bort lite i näsan och tandköttet, sedan tog vi c.a 0.2, då kände min polare sig lite skön/lycklig, dock för mig hände inte mycket förutom att hela ansiktet tappade känseln. Om jag måste upp i 0.3 för att känna något lär det bli dyrt, Lär testa Sweroads nästa gång.
Citera
2013-05-20, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulVitti
Körde det igår, eftersom jag testar vem som har bäst kvalitet innan jag tänker köra en ordentlig runda så blev det inte mycket. Jag och polare började med c.a 0.1 var = domnar bort lite i näsan och tandköttet, sedan tog vi c.a 0.2, då kände min polare sig lite skön/lycklig, dock för mig hände inte mycket förutom att hela ansiktet tappade känseln. Om jag måste upp i 0.3 för att känna något lär det bli dyrt, Lär testa Sweroads nästa gång.

guys, jag fattar inte... e det nåt ni beställer via nätet eller e det kranar irl ni pratar om?
Citera
2013-05-20, 07:45
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldengod
guys, jag fattar inte... e det nåt ni beställer via nätet eller e det kranar irl ni pratar om?
Det är säljare på nätet dem snackar om, ifrån Silkroad
Citera
2013-05-20, 18:17
Medlem
Hej!

Tänkte testa kola för första gången om typ 2 veckor, min kran i London säljer för 50 pund/g. Vi lär vara 3 som testar, ska vi dela upp grammet i 10 linor? Har, vad jag vet, inga hjärt- och kärlsjukdomar. Men har astma, har det någon betydelse?

Utav CS-droger har jag endast erfarenhet av MDMA. Har heller inte snortat tidigare, kan man öva på något?

Är det bara att köra och hoppas på det bästa?

Kanske ska tillägga att jag väger 65kg och är 1,76.
Citera
2013-05-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diefastplease
Hej!

Tänkte testa kola för första gången om typ 2 veckor, min kran i London säljer för 50 pund/g. Vi lär vara 3 som testar, ska vi dela upp grammet i 10 linor? Har, vad jag vet, inga hjärt- och kärlsjukdomar. Men har astma, har det någon betydelse?

Utav CS-droger har jag endast erfarenhet av MDMA. Har heller inte snortat tidigare, kan man öva på något?

Är det bara att köra och hoppas på det bästa?

Kanske ska tillägga att jag väger 65kg och är 1,76.
Är ingen Kola-expert men:
Kör allergitest först (minimal dos). Som många tidigare föreslagit och som du skriver, dela upp 1g i 10st linor (eller fler), och jobba er uppåt istället för att köra extrema linor. Jag antar nog kvaliteten lär vara en del bättre i London än här så håller tummarna ni får bättre upplevelse än vad jag fick Om astma har någon betydelse vet jag ej, dock inget jag läst något om.
Citera
2013-05-21, 10:05
Medlem
mrvisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldengod
det *rena* på ca 80% som görs i latinamerika e lite gulaktigt...

men när det blandats ut som det gör här i sverige så blandas det med vitt, så mjo vitt blir det, lite gul/vitt var det från start

Den gula missfärgningen betyder inte att det är 80% rent.

Hyfsat rent kokain ser ut så HÄR

Det skall vara vitt och inget annat. Det andra kan vara hygrinolja, överbliven Saltsyra eller annat skumt.
Citera
2013-05-21, 13:06
Medlem
Citat:
Är ingen Kola-expert men:
Kör allergitest först (minimal dos). Som många tidigare föreslagit och som du skriver, dela upp 1g i 10st linor (eller fler), och jobba er uppåt istället för att köra extrema linor. Jag antar nog kvaliteten lär vara en del bättre i London än här så håller tummarna ni får bättre upplevelse än vad jag fick Om astma har någon betydelse vet jag ej, dock inget jag läst något om.

Tack!

Ska jag alltså göra en 0.05 lina och efter att ha snortat den vänta i cirka 1h och se om något illa händer?

Okej men då borde det vara lugnt
Citera
2013-05-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diefastplease
Tack!

Ska jag alltså göra en 0.05 lina och efter att ha snortat den vänta i cirka 1h och se om något illa händer?

Okej men då borde det vara lugnt
Allergitest: det jag gjorde var minimaldos, slicka lite på fingret, samla på lite lite kola och gnugga mot tandköttet/eventuellt 0.03 i snoken. Om du svullnar upp lär du vara allergisk eller något :P

Sen: 0.05-0.08, känner ni inget efter 15-20min ta en lite större dos, c.a 0.1-0.13. Kola ska peaka efter 20min har jag för mig (dubbelkolla med FAQn). Ända negativa med denna "säkra" metod är ju att om det är dålig kvalitet så slösar du första dosen om du inte känner något :P Jag körde också med 2 andra, = 0.3333 var, första körde vi c.a 0.1, dock var kvaliteten så pass dålig så ända effekt vi fick var att huvudet tappade känseln och vi blev varma i kroppen. Vid påfyllning tänkte vi bara, nej fuck it, vi kör resten så c.a 0.23 var, effekt vi fick var samma fast mycket starkare och man blev lite sugen på och dansa typ... Antar om vi kört 0.333 från början hade vi garanterat fått bra effekt men häller vara på den säkra sidan imo
Citera
2013-05-24, 02:44
Medlem
Citat:
Allergitest: det jag gjorde var minimaldos, slicka lite på fingret, samla på lite lite kola och gnugga mot tandköttet/eventuellt 0.03 i snoken. Om du svullnar upp lär du vara allergisk eller något :P

Sen: 0.05-0.08, känner ni inget efter 15-20min ta en lite större dos, c.a 0.1-0.13. Kola ska peaka efter 20min har jag för mig (dubbelkolla med FAQn). Ända negativa med denna "säkra" metod är ju att om det är dålig kvalitet så slösar du första dosen om du inte känner något :P Jag körde också med 2 andra, = 0.3333 var, första körde vi c.a 0.1, dock var kvaliteten så pass dålig så ända effekt vi fick var att huvudet tappade känseln och vi blev varma i kroppen. Vid påfyllning tänkte vi bara, nej fuck it, vi kör resten så c.a 0.23 var, effekt vi fick var samma fast mycket starkare och man blev lite sugen på och dansa typ... Antar om vi kört 0.333 från början hade vi garanterat fått bra effekt men häller vara på den säkra sidan imo

Tack så mycket! Kör på ett litet test innan alltså! Hoppas det blir en bra kväll, vi kanske till och med införskaffar 1,5 så vi får en 0.5 var.
Citera
2013-05-24, 16:52
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Löningshelg och vårsol måste firas med lite ladd, tänkte börja dricka öl väldigt tidigt imorgon
pga [Insert valfri anledning] och har ett par gram helt okej kola
(med svenska mått, bra kvalitet från firma) hur många timmar bör en gubbe räcka
på en höft? klarar jag en heldag på bara en eller bör jag ta med några extra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in