Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-05, 07:15
Medlem
tjenna grabbar ni verkar ha koll på kokain här så, jag o 2 polare ska ta koks för första gången nu i helgen på den lokala "bartömmningen" det är mkt folk och det är bara folk från orten 15 k inv ministad man fastnat in o alla känner alla, kommer folk märka på oss om vi drar en helkväll från kl18, tills runt 04,00 på natten det är exakt 10 timmar då kan man snorta 10 lines på dom det är ju jävligt bra koks så kokainet räcker ?????,? produkten är 3,5 g av SR kvalite av sukey som har ett ytterst bra kokain 83%-87% tydligen sorry om ja hänger ut namn

men till frågan kan ja o mina polare som är norge jobbare köra på så utan att bli fucked for life ? vi kommer oxså dricka alkohol och har immovane och xanor om de skulle kunnaboosta kvällen eller nått,
precis sänkt 4 immovane och 2 spliff nyligen sorry för noob frågan

PEACE
Senast redigerad av deciliter12345 2013-09-05 kl. 07:30.
Citera
2013-09-05, 09:15
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deciliter12345
tjenna grabbar ni verkar ha koll på kokain här så, jag o 2 polare ska ta koks för första gången nu i helgen på den lokala "bartömmningen" det är mkt folk och det är bara folk från orten 15 k inv ministad man fastnat in o alla känner alla, kommer folk märka på oss om vi drar en helkväll från kl18, tills runt 04,00 på natten det är exakt 10 timmar då kan man snorta 10 lines på dom det är ju jävligt bra koks så kokainet räcker ?????,? produkten är 3,5 g av SR kvalite av sukey som har ett ytterst bra kokain 83%-87% tydligen sorry om ja hänger ut namn

men till frågan kan ja o mina polare som är norge jobbare köra på så utan att bli fucked for life ? vi kommer oxså dricka alkohol och har immovane och xanor om de skulle kunnaboosta kvällen eller nått,
precis sänkt 4 immovane och 2 spliff nyligen sorry för noob frågan

PEACE

Spara imovanen och gräset tills kvällens slut. Skulle hellre käkat typ en/två stess under kvällen ifall ni blir för fjuttade. Men det kan vara kul att fucka ur med z analoger+alkohol och bra ladd som håller en på fötterna.

Men det kan sluta hur som helst.

Ha det kul och glöm inte med riktigt ladd behövs inga stora linor, jag körde bara med nycklar borta i syd Amerika och det räckte för att jag skulle tappa känslan i hela ansiktet och hoppade runt som ett cp

Laddet här i Sverige har jag varit tvungen att ta stora linor för att bara komma halvvägs.
Citera
2013-09-05, 09:25
Medlem
kan ja gå "Koksad" nere på pubben där vi dricker utan att folk märker eller blir man så koksad så alla märker ? kan ma betesig normlat så inte varenda person ja känner kommer på mig koksad
Citera
2013-09-05, 09:31
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
kan ja gå "Koksad" nere på pubben där vi dricker utan att folk märker eller blir man så koksad så alla märker ? kan ma betesig normlat så inte varenda person ja känner kommer på mig koksad

Du kommer verka nyktrast på krogen. Men vissa får käkspänningar så de ser ut som kameler och börjar tjöta sönder folk.

Men det är bara ladd så det borde vara lugnt
Citera
2013-09-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Du kommer verka nyktrast på krogen. Men vissa får käkspänningar så de ser ut som kameler och börjar tjöta sönder folk.

Men det är bara ladd så det borde vara lugnt

men vadå är det oveärt o supa bra sprit och kanske en spliff o xanan 1mg o 10 lines på på 6 timmar, tror ja kommer va kung nere på pubben, socialt är på mot social fobi oxså
Citera
2013-09-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Spara imovanen och gräset tills kvällens slut. Skulle hellre käkat typ en/två stess under kvällen ifall ni blir för fjuttade. Men det kan vara kul att fucka ur med z analoger+alkohol och bra ladd som håller en på fötterna.

Men det kan sluta hur som helst.

Ha det kul och glöm inte med riktigt ladd behövs inga stora linor, jag körde bara med nycklar borta i syd Amerika och det räckte för att jag skulle tappa känslan i hela ansiktet och hoppade runt som ett cp

Laddet här i Sverige har jag varit tvungen att ta stora linor för att bara komma halvvägs.

Men kan det inte vara bäst o bara dricka 8 staröl ett par drinkar och sen dela på kokainet tills det är slut 3,5mg av 83-87% labbtest köpt på SR från tyskland??
Eller kan det bli för mycket för 3 koks virgins, man vill ju va kung i baren
Citera
2013-09-06, 11:03
Medlem
Citat:
Men kan det inte vara bäst o bara dricka 8 staröl ett par drinkar och sen dela på kokainet tills det är slut 3,5mg av 83-87% labbtest köpt på SR från tyskland??
Eller kan det bli för mycket för 3 koks virgins, man vill ju va kung i baren
För mycket alkohol är bara bortkastade pengar. Kör på kanske fem starköl och ta det lugnt efter det. Gällande kokainet så kommer det ordna sig när ni väl börjar snorta, tro mig. Innan låter allt så krångligt men när du väl har dragit första linan så förstår du hur du ska hantera det resten av kvällen. Är det 3.5 g kommer det säkert bli över. Men är det mg så vet jag inte riktigt, då räcker det inte långt
Citera
2013-09-06, 11:47
Medlem
16.20s avatar
Citat:
tjenna grabbar ni verkar ha koll på kokain här..

Tycker som andra nämnde att du inte ska supa för hårt, du kommer inte bli särskilt full ändå. Rekommenderar att spara imovanen till natten när du ska sova för det drar ner en del av koksets uppåteffekt, detsamma gäller rökat fast det är såklart individuellt jag brukar röka lite ändå.

Om du tänker på att inte verka allt för speedad och försöker verka normal brukar inte folk märka om man inte själv har kört kola och vet hur man blir. Jag har kört koks massa gånger framför vänner och släktingar utan att dom märkt något
Citera
2013-09-09, 16:06
Medlem
robinkungs avatar
Har ett gram kokain i form av en hårt ihoppressad liten boll. Hur bör jag, steg för steg, gå till väga för att få kokainet snortbart?
Citera
2013-09-09, 17:51
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Har ett gram kokain i form av en hårt ihoppressad liten boll. Hur bör jag, steg för steg, gå till väga för att få kokainet snortbart?

Hacka till ett fint pulver.
Citera
2013-09-09, 19:23
Medlem
pajjpens avatar
Hur pass många timmar är det lönt att köra kola innan det bara är slöseri på produkt? Tänkte köra på ett event i vinter som varar cirka 8 timmar nämligen.

Kommer även drickas lite före och under eventet då jag tycker man ska va lite småfull när man kör.

Mvh
Citera
2013-09-09, 21:21
Medlem
robinkungs avatar
Har nu tillgång till en jävla massa ladd som sägs vara 70 %-igt. Känns emellertid som det är jävligt utbankat. Körde en gubbe ikväll (utspritt på fyra timmar cirka) och kände tamejfan inte alls mycket förutom en liten självförtroendeboost och ökad aggression. Träningsvärk försvann även samtidigt som känseln i näsan och gommen försvann.

Tror inte jag snortade fel. Snortade långsamt och det sved rejält ibland. Är det normalt att man känner såpass lite på ladd som sägs vara såpass rent eller har jag blivit riktigt jävla blåst? Tilläggas bör även att detta var min första gång och den spenderades hemma hos mig just för säkerhetens skull. Nattklubbspremiär med kokain kommer senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in