2020-01-09, 22:57
  #2293
Medlem
Barbara Anns avatar
PW (liksom hennes familj) är en underhållare och har varit smart nog genom sin långa karriär och gett blanka fan i att yttra sig politiskt. Hon har inte alienerat någon.

Ibland är det bara skönt att få bli underhållen utan att få en massa politiskt dravel upphört i nyllet. Alldeles för få artister inser detta. Jag tror nog det finns mer innanför hennes pannben än vad hon vill ge sken av.

Citat:
Ursprungligen postat av Tvirtynt
Det är inte på spotify som du hittar det mesta av hennes karriär.
Precis så.

Julia... Gäsp. Stereotypen av tråkig, bortskämd människa. Hon griper efter halmstrån för att verka intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Julia talade och betedde sig som om hon vore någon Hollywoodstjärna med 70 års karriär bakom sig. Snudd på storhetsvansinne
Hear, hear!

Hur många år tror du hon har drömt och övat framför spegeln inför hennes stora dag på "Stjärnorna på slottet"?
Citera
2020-01-11, 20:10
  #2294
Moderator
Dr Kings avatar
Möns Möllers egen karriär är alltså så innehållslös att han tvingas fylla ut den med snack om polaren som slog igenom i gymnasiet.

Om man håller på med stand up är ju ett grundläggande krav att man är rolig. Tyvärr är Måns totalt talanglös på detta område och hans rutiner skulle inte ens hålla på roliga timmen i lågstadiet.
Citera
2020-01-11, 20:30
  #2295
Medlem
EAflumes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Pernilla Wahlgren försöker hävda att hon har en ”släng av dyslexi” bara för att hon ibland har svårt att stava. Nej du Pernilla sanningen är nog mycket enklare än så. Du är bara korkad helt enkelt.

Hahaha, exakt min tanke!
Citera
2020-01-11, 20:34
  #2296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Möns Möllers egen karriär är alltså så innehållslös att han tvingas fylla ut den med snack om polaren som slog igenom i gymnasiet.

Om man håller på med stand up är ju ett grundläggande krav att man är rolig. Tyvärr är Måns totalt talanglös på detta område och hans rutiner skulle inte ens hålla på roliga timmen i lågstadiet.

Jaha, du upplevde det så?
Jag tyckte istället att programmet om Måns var bättre än jag förväntat mig. Alla gånger. Jag hann inte bli uttråkad, som när det var Julias kväll. Samt så fann jag hans beskrivning av sonen som gripande och tycker att han är bra som försöker se det friska i ungen. Dessutom fick ju han och de medverkande ungarna Julia att trotsa sin cykelfobi. Så fast jag aldrig imponerats av Måns innan, så tyckte jag att det var givande att titta på hans kväll. Det var bra.
Citera
2020-01-11, 20:46
  #2297
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jaha, du upplevde det så?
Jag tyckte istället att programmet om Måns var bättre än jag förväntat mig. Alla gånger. Jag hann inte bli uttråkad, som när det var Julias kväll. Samt så fann jag hans beskrivning av sonen som gripande och tycker att han är bra som försöker se det friska i ungen. Dessutom fick ju han och de medverkande ungarna Julia att trotsa sin cykelfobi. Så fast jag aldrig imponerats av Måns innan, så tyckte jag att det var givande att titta på hans kväll. Det var bra.

Håller med! Detta avsnitt är bäst hittills.
Mycket gripande om sonen...
Citera
2020-01-11, 20:59
  #2298
Medlem
FarbrorAgges avatar
Helt värdelöst. Svensk TV-underhållning en lördagskväll.
MM snackar 45 min av 60 om sin autistiske son. Grattis Sverige!
Citera
2020-01-11, 21:33
  #2299
Medlem
Absolut sämsta säsongen!
Citera
2020-01-13, 19:46
  #2300
Medlem
Ni ska få se nu på lördag när det är Björn Kjellmans dag hur hans SD-hat kommer att presenteras i små diskreta doser så att det bara precis går obemärkt förbi den sovande massan. Fy fan.
Citera
2020-01-13, 21:26
  #2301
Medlem
RZLAs avatar
Jag har sett de tre första avsnitten nu. Sammanfattningsvis har det faktiskt varit lite bättre än jag trodde att det skulle vara när jag såg vilka artister som ska vara med. Jag måste understryka att mina förväntningar var extremt låga när jag såg vilka som deltar i år.

Första dagen med Dragan, eller vad han heter, var väl underhållande. Kriminalitet är ju alltid spännande, men hans begåvning som skådespelare verkar minst sagt skral. Verkar mest spela sig själv i sina roller.

Julia kände jag inte igen. Tråkig tjej och tråkig dag med henne.

Att Måns skulle prata om sin autistiske son var väntat. Kanske inte att han skulle göra det så mycket bara. Eller, det var nog också väntat.
Citera
2020-01-18, 17:07
  #2302
Medlem
RZLAs avatar
Nu har jag sett Björn Kjellmans dag också. Ganska tråkigt. De paddlade kanot och Björn satt sedan och pladdrade om sin karriär och en massa filmroller som han har gjort. Ointressant. SD nämndes aldrig, däremot kom det fram att han har ett "flyktingbarn" boende hemma hos sig. Hoppas att Pernilla Wahlgrens dag blir roligare, men jag känner mig lite tveksam till det...
Citera
2020-01-18, 17:28
  #2303
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Nu har jag sett Björn Kjellmans dag också. Ganska tråkigt. De paddlade kanot och Björn satt sedan och pladdrade om sin karriär och en massa filmroller som han har gjort. Ointressant. SD nämndes aldrig, däremot kom det fram att han har ett "flyktingbarn" boende hemma hos sig. Hoppas att Pernilla Wahlgrens dag blir roligare, men jag känner mig lite tveksam till det...
2017 startade han med sin fru, Kajsa, ett upprop som han tillsammans med 30 andra kändisar höjde sina röster mot att personer som kommer till Sverige som barn och har fyllt 18 år, riskerar att utvisas på grund av att deras asylansökningar tar för lång tid att behandla.

– Vi är personligt berörda av det här. Vi har en kille som bor hos oss som är ensamkommande. Så det är klart att vi verkligen brinner för det här och är jävligt upprörda.
Citera
2020-01-18, 18:13
  #2304
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
2017 startade han med sin fru, Kajsa, ett upprop som han tillsammans med 30 andra kändisar höjde sina röster mot att personer som kommer till Sverige som barn och har fyllt 18 år, riskerar att utvisas på grund av att deras asylansökningar tar för lång tid att behandla.

– Vi är personligt berörda av det här. Vi har en kille som bor hos oss som är ensamkommande. Så det är klart att vi verkligen brinner för det här och är jävligt upprörda.

Jag kommer ihåg det där upproret men jag visste inte att det var Kjellman och hans fru som startade det. Där ser man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in