2012-12-29, 19:24
Medlem
Coolcittes avatar
Ska försöka genomlida ett avsnitt. Gissar att det kommer bli sån där "tung men fin stämning", när Claes ska prata om sitt kokainmissbruk. Sedan kommer han berätta den där anekdoten om när han tog kokain på ungarnas dagis som alla har hört tusen gånger. Han kommer få tårar i ögonen och alla vid bordet kommer nicka och sucka lite förstående tills någon säger "faaan vad jobbigt, usch".

Spyr på svensk TV ibland.
Citera
2012-12-29, 19:50
Medlem
Trumpeters avatar
Får se om man klarar av Classe. Jobbig jävel.

Avsnitt 1 av 5. I dag är det Claes Malmbergs dag. Det blir fysiska utmaningar och Claes Malmberg berättar om ett väldigt speciellt kassettband. Varje stjärna hyllas under en dag och utmanar sina kollegor med olika uppdrag.
Citera
2012-12-29, 20:04
Moderator
Dr Kings avatar
Stjärnorna på slottet skulle vara mycket bättre om de fick med personer med en lång och framgångsrik karriär men med en stark integritet och som hållit på privatlivet genom karriären. Spännande att få höra mer om personer som man inte vet så mycket om.

Nu har de istället med sådana som Lill-Babs och Buddhist-Classe Malmberg som redan varit med i alla typer av TV-program man kan tänka sig och vikt ut sitt liv i media från den dag de debuterade.
Citera
2012-12-29, 20:15
Medlem
ZTs avatar
Snygg bakgrund (byggnad) som rör sig när dom mediterar!
Citera
2012-12-29, 20:19
Medlem
Trumpeters avatar
Fan vad plufsig han har gått och blivit Malmberg.
Citera
2012-12-29, 20:29
Moderator
Dr Kings avatar
Claes Malmberg kan han inte knäppa upp den sista knappen på skjortan också. Rekord i ovårdad klädsel i detta program från honom ikväll.
Citera
2012-12-29, 20:32
Medlem
knullklassons avatar
Känns lite uttjatat med fyllekärringen Lill-Babs i produktioner likt denna...
Citera
2012-12-29, 20:44
Medlem
Nu saknar jag Måndagsklubben
Citera
2012-12-29, 21:04
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Ska försöka genomlida ett avsnitt. Gissar att det kommer bli sån där "tung men fin stämning", när Claes ska prata om sitt kokainmissbruk. Sedan kommer han berätta den där anekdoten om när han tog kokain på ungarnas dagis som alla har hört tusen gånger. Han kommer få tårar i ögonen och alla vid bordet kommer nicka och sucka lite förstående tills någon säger "faaan vad jobbigt, usch".

Spyr på svensk TV ibland.

Hahaha, du prickade in allt!
Citera
2012-12-29, 21:26
Medlem
enfindams avatar
En oerhört levande person, Claes Malmberg, som Philip Zandén uttryckte det. Kan bara hålla med. Vad mycket han har hunnit med, måste ha en arbetskapacitet utan dess like. En bullrande och jovialisk person. Programmet från "Måndagsklubben" var ju oslagbart, en hämningslös humor utan dess like.
Senast redigerad av enfindam 2012-12-29 kl. 21:29.
Citera
2012-12-29, 21:32
Medlem
GreenYoshis avatar
Jag är verkligen ett yxskaft. Tog ett tag innan jag snappade upp vad fettan hintade till :-D Robert Gustavssons små kommentarer räddade ett annars långsamt program..
Citera
2012-12-29, 21:45
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenYoshi
Jag är verkligen ett yxskaft. Tog ett tag innan jag snappade upp vad fettan hintade till :-D Robert Gustavssons små kommentarer räddade ett annars långsamt program..
Måste ha missat något, vad symboliserade "fettan"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in