2011-01-15, 20:46
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostwind
Väldigt bra hitills,men det är väl ändå Brunnbergs dag vi har väntat på

Självfallet, inte är det Marie Göranssons dag vi väntat på

Brunnbergs dag blev som väntat den mest underhållande. Kul aktiviteter, sköna skrönor, riktigt bra dag helt enkelt.
Citera
2011-01-15, 20:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Vad är Italiaförbundet?

Tahliaförbundet

Det var ett alternativ eller en konkurrent till Teaterförbundet.
Citera
2011-01-15, 21:01
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Tyckte det såg trickfilmat ut när Dan blåste kassaskåpet, men inser att så icke var fallet, hade varit roligare om dom skjutit lerduvor med Detective Gren's knallpulverpistol, "Jag skjuter, jag skjuter igen!"

Här kommer det fram saker, "Ondskan" var mycket riktigt
inte baserat på Jan Guillous eget liv, fanskapet har ju stulit Uffes autentiska liv (tror vi nu iaff )

Ulf till sin morsa http://www.youtube.com/watch?v=GMZtlFbzDEQ
Citera
2011-01-15, 21:12
Medlem
Trumpeters avatar
Strålande program idag. Verkar även som om det blir kul nästa vecka med Marie G. Frågan är dock om det är hennes förtjänst?
Citera
2011-01-15, 21:24
Medlem
Hajars avatar
Dagens avsnitt var det bästa hittills. Precis som tidigare säsonger har det blivit bättre och bättre för varje avsnitt som gått. Antar att de beror på att de lär känna varandra bättre, blir då mer avslappnade och öppna mot varandra.
Citera
2011-01-22, 20:21
Medlem
Trumpeters avatar
Trodde på bättre avsnitt idag. Går lite på tomgång. Brunnbergs dag är överlägsen denna säsong.
Citera
2011-01-22, 21:02
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Trodde på bättre avsnitt idag. Går lite på tomgång. Brunnbergs dag är överlägsen denna säsong.

Instämmer!

Fast med facit i hand var Brunnbergs angrepp i media mot "Så mycket bättre" löjlig. Hans eget program var helt ok SPS-standard, inte i klass med Ahlstedt men lika kul/intressant som Stormares dag. Resten av dagarna var "Så mycket sämre"..
Citera
2011-01-22, 22:46
Medlem
Moff .. es avatar
Är det bara jag som ser likheten med Marie Göranzon och Marie Picasso?

Bilder från när MG var ung är precis som en kopia av MP idag. Eller tvärt om.
Citera
2011-01-23, 00:29
Medlem
PaulMcCs avatar
Marie Göranzon är het, trots sina år.
Snälla, dom tuttarna går inte av för hackor - Jag ger hela min lön för att få se Maries tuttar!. pls.....
Citera
2011-01-23, 02:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Skulle inte kalla den överlägsen.

Niklas dag var bra med.
Citera
2011-01-23, 11:02
Medlem
Soterns avatar
Marie Göranzon sa att hon var en dålig imitatör, men jag tyckte hon gjorde Lena Nyman klockren.
Citera
2011-01-23, 14:53
Medlem
Marie Göranzon har överraskat mig lite. Jag har alltid trott att hon var rätt så pretentiös, lite "bitchig och rätt så tråkig. Så var hon ju inte alls. Hon var både trevlig och hade humor och självdistans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in