Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Finns tidigare säsonger åtminstone utgivna på dvd? Verkar inte så? Upptäckte tjusningen med serien iom. denna senaste säsong, segt att man inte kan ta del av det tidigare...

Jag kan säga som så, som har följt Stjärnorna på slottet sedan begynnelsen, att denna säsong är den bästa och mest intellektuellt stimulerande hittills.
De tidigare säsongerna har förvisso vart intressanta de också men inte gett lika mycket som denna. Jag kan säga som så att du kan leva utan dem med gott samvete (i fall du inte hittar dem). Det vill säga om du inte njuter av att se Jonas Gardell bryta ihop inför Kerstin Dellert så (vilket han gjorde föregående säsong om jag ej missinner mig). Ett av de mest pinsammaste ögonblicken i TV-historien (för han då), enligt mig.