2010-01-24, 00:34
  #721
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnocentWar1
Nästa års Stjärnorna på slottet kommer nog att ha följande besättning:

Eva-Britt Strandberg, Eva Rydberg, Göran Stangertz, Brasse Brännström och Stellan Skarsgård.

Tror ni att jag prickat in något rätt?
Nej
Citera
2010-01-24, 01:14
  #722
Medlem
Qwillings avatar
Min lista på skönast på slottet:

1. Kjell Bergqvist. Ohotad!
2. Björn Ranelid. Ena sekunden stör jag mig något så enormt, sen andra sekunden farscineras jag av honom.
3. Tommy Körberg. Tillförde kanske inte så mycket, men glimmrade stundtals till
4. Meg Westerberg. Inget starkt år för damerna, Meg var skönast av dom två iallfall
5. Siw Malmqwist. Största besvikelsen, visst hon verkar ha självdistans och flumma mycket, men inget som gick igenom rutan
Citera
2010-01-24, 02:21
  #723
Avslutad
Finns tidigare säsonger åtminstone utgivna på dvd? Verkar inte så? Upptäckte tjusningen med serien iom. denna senaste säsong, segt att man inte kan ta del av det tidigare...
__________________
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2010-01-24 kl. 02:23.
Citera
2010-01-24, 09:35
  #724
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag hoppas tvärtom det fortsätter i denna stil. Konflikter och dålig stämning stjäl fokus från poängen med programmet - nämligen att djupdyka i olika kända personers liv.

Tycker att alla programmen innehållit lite nytt som man inte vetat om kändisarna tidigare. Gett en lite nya infallsvinklar. Möjligtvis undantaget då Körberg, som jag sett intervjuad tidigare.

Men - trevliga stämningen hoppas jag dom fortsätter med.

Djupdykningen i de kända personernas liv är ju den ena poängen med programmet men den andra är att se hur de interagerar med varandra och när det kommer till den biten så föredrar jag när det skär sig lite mellan dem framför att alla bara sitter och dunkar varandra i ryggen.

Sedan vet jag inte om jag känner att jag lärt mig något nytt om kändisarna som var med i den här säsongen heller. Skulle möjligtvis vara Björn Ranelid som visar upp en något mer sympatisk sida än man är van vid.

Dock trevlig tv ändå som sagt.
Citera
2010-01-24, 11:57
  #725
Medlem
Chilimans avatar
Dolph kommer nog vara med nästa år tror jag.
Citera
2010-01-24, 13:15
  #726
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Finns tidigare säsonger åtminstone utgivna på dvd? Verkar inte så? Upptäckte tjusningen med serien iom. denna senaste säsong, segt att man inte kan ta del av det tidigare...

Jag kan säga som så, som har följt Stjärnorna på slottet sedan begynnelsen, att denna säsong är den bästa och mest intellektuellt stimulerande hittills.

De tidigare säsongerna har förvisso vart intressanta de också men inte gett lika mycket som denna. Jag kan säga som så att du kan leva utan dem med gott samvete (i fall du inte hittar dem). Det vill säga om du inte njuter av att se Jonas Gardell bryta ihop inför Kerstin Dellert så (vilket han gjorde föregående säsong om jag ej missinner mig). Ett av de mest pinsammaste ögonblicken i TV-historien (för han då), enligt mig.
Citera
2010-01-24, 14:13
  #727
Medlem
InnocentWar1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nej

Vi får väl se.
Citera
2010-01-24, 14:23
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Jag kan säga som så, som har följt Stjärnorna på slottet sedan begynnelsen, att denna säsong är den bästa och mest intellektuellt stimulerande hittills.

De tidigare säsongerna har förvisso vart intressanta de också men inte gett lika mycket som denna. Jag kan säga som så att du kan leva utan dem med gott samvete (i fall du inte hittar dem). Det vill säga om du inte njuter av att se Jonas Gardell bryta ihop inför Kerstin Dellert så (vilket han gjorde föregående säsong om jag ej missinner mig). Ett av de mest pinsammaste ögonblicken i TV-historien (för han då), enligt mig.
Jag håller inte med där. Den andra säsongen med Peter Stormare är helt klart den bästa och slår den här säsongen med hästlängder.
Citera
2010-01-24, 14:29
  #729
Medlem
För övrigt skulle jag vilja se Max von Sydow i stjärnorna på slottet. Men han har ju inte varit i Sverige sedan 1997 tror jag och var inte ens på Bergmans begravning.
Citera
2010-01-24, 15:07
  #730
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
För övrigt skulle jag vilja se Max von Sydow i stjärnorna på slottet. Men han har ju inte varit i Sverige sedan 1997 tror jag och var inte ens på Bergmans begravning.

Det var en artikel om det i nyaste Filter, har du läst den?
Han verkar ju närmast blivit kidnappad av sin nya fru.
Eller har de gått med i nån sekt? Något konstigt är det med att han brytit med alla vänner och bekanta.
Citera
2010-01-24, 15:08
  #731
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Jag håller inte med där. Den andra säsongen med Peter Stormare är helt klart den bästa och slår den här säsongen med hästlängder.

Ja just det. Den säsongen hade jag inte tänkt på. Var väl där han var tvungen att avbryta inspelningen på grund av Ingemar Bergmans död?
Citera
2010-01-24, 15:14
  #732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Det var en artikel om det i nyaste Filter, har du läst den?
Han verkar ju närmast blivit kidnappad av sin nya fru.
Eller har de gått med i nån sekt? Något konstigt är det med att han brytit med alla vänner och bekanta.
Ja, det var så jag kom att tänka på honom. Ja man undrar ju varför han har brutit tvärt med alla bekanta i Sverige, som Liv Ullman som han stod väldigt nära. Det är väl ett önskemål från hans fru, som vill att han ska bryta helt med Sverige av någon skum anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in