2007-12-27, 01:24
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Fyra föredettingar och Stormare. Varför ställde Peter upp på detta spektakel? Han som verkar vara en sån cool snubbe.

Han är en cool snubbe och passar perfekt i programet, han skapar kontrast.
Citera
2007-12-27, 01:45
Medlem
xnines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Han är en cool snubbe och passar perfekt i programet, han skapar kontrast.
Han har dock inte varit särskilt framträdande än, hoppas det blir ändring på det. Britt kan f.ö. gå och dra något gammalt över sig.
Citera
2007-12-27, 07:28
Medlem
Verkar aldrig finnas någon sanningssägare tillhands i sådana där produktioner... Någon borde ha upplyst Britta Eklund om att hon bara är en i raden av lycksökande horor som spätt på Sveriges dåliga rykte i världen.
Citera
2007-12-27, 10:38
Medlem
Vilken "skata" hon verkar vara Britt Ekland, både utseende och personlighetsmässigt.
Citera
2007-12-27, 11:52
Medlem
Trumpeters avatar
Kan bara hålla med vad andra redan sagt, Britt verkar vara en riktigt otrevlig människa.
Citera
2007-12-27, 16:40
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavediver
Jag skrattade nästan ihjäl mig när jag såg Ekland's 7! louis vuitton-väskor med grejjer. Man skulle kunna tro att dom bor där ett år, men NEJ det är en vecka kära fd. Bond-brud.

Vad har den ensamstående 65-åringen sysslat med de senaste 35 åren? Har hon gjort nåt sen 1974 och Mannen med den gyllne pistolen ?? annat än att snylta på div. rockstjärnor. Dessutom Varför gifte hon sig med Peter Sellers om hon visste att han var manodepressiv??
Hur har hon tjänat ihop pengar till 7 Louis Vuitton-väskor samt anknäbb á la Linda Trosing???
Citera
2007-12-27, 21:51
Medlem
Continental Ops avatar
självupptagen kossa, gissa vem

det här är fö en bra lektion på SVT till alla unga killar som gått på milf-fenomenet och tror att det är lättare att ragga upp en medelålders och hålla henne nöjd

Fattar inte vad Stormare gör i det här sammanhanget med de där jävla människorna, ok Ingmar kan ha haft synpunkter på hans val av roller i amerika och det är ingen stor karaktärsskådespelare men han behöver inte hålla på med sån här skit, han kanske längtar hem eller nåt?
Citera
2007-12-27, 23:04
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
självupptagen kossa, gissa vem

Jan Malmsjö
Citera
2007-12-27, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Jan Malmsjö
Iochförsig stämmer det på honom med, men borde det inte vara tjur.
Citera
2007-12-27, 23:48
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Iochförsig stämmer det på honom med, men borde det inte vara tjur.

Nä, han är en diva = kossa.
Citera
2007-12-28, 06:44
Medlem
lancedances avatar
Jag anslutar mig till kören och sjunger med i refrängen om hur odräglig fröken Ekland verkar vara. Frasen "Väx upp, klipp dig och skaffa dig ett jobb" borde te sig ganska bra nu.

Dock all heder till den finska madamen
Citera
2007-12-28, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Nä, han är en diva = kossa.
I mitt språkbruk är inte "kossa" synonymt med diva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in