2007-12-28, 12:46
Medlem
glyos avatar
Varför känns det som att SVT kollat på Surreal Life och fått iden till detta?
Citera
2007-12-28, 18:43
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
I mitt språkbruk är inte "kossa" synonymt med diva.

Inte i mitt heller men en diva är femininum så är också en kossa och av en uppenbar anledning tycker jag att Jan Malmsjö passar in på den beskrivningen trots att han är man.
Citera
2007-12-28, 19:10
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Jan Malmsjö

Jan Malmsjö är en underhållningstitan i sammanhanget, mycket gedigen artist, både som sångare och skådis. Vem minns inte honom i rollen som den elake prästen i Fanny & Alexander och hans underbara sång "Vår bästa tid är nu". Helgjuten mångsidig artist, jämför allt detta med B Eklandh, det enda hon pratar om är det misslyckade äktenskapet med Peter Sellers, samt sin biroll i en 33 år gammal bondfilm.
Citera
2007-12-28, 21:16
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Jan Malmsjö är en underhållningstitan i sammanhanget, mycket gedigen artist, både som sångare och skådis. Vem minns inte honom i rollen som den elake prästen i Fanny & Alexander och hans underbara sång "Vår bästa tid är nu". Helgjuten mångsidig artist, jämför allt detta med B Eklandh, det enda hon pratar om är det misslyckade äktenskapet med Peter Sellers, samt sin biroll i en 33 år gammal bondfilm.

Han kan ha uträttat vad fan han vill han är en kossa likförbannat. Därmed inte sagt att Britt Ekland inte är detsamma.
Citera
2007-12-29, 19:00
Medlem
cavedivers avatar
Dags att trissa upp stämningen så här en timme innan vi får se Malmsjö bryta sina revben i en "vild storm" där det knappt ser ut att gå gäss ens. Det kan inte vara så att han är gammal och grå och med dålig balans?
Citera
2007-12-29, 20:42
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Vad dåliga Aftonbajjet är, dom har kört på massor med artiklar om P.Stormares dirty talking och valde ut exemplet "Vill du känna på mitt åla-sksinn" vilket visade sig ju ha ett sammanhang & hans tonläge var synnerligen o-erotiskt

[img=http://img244.imageshack.us/img244/4715/674446297444777oa8.th.jpg]
Citera
2007-12-29, 20:49
Medlem
mishimas avatar
Trots att Härenstam ibland är lite töntig och tramsig är det inget snack om att det är han som får mina sympatier. Tycker han ger ett mycket sympatiskt intryck.
Citera
2007-12-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Trots att Härenstam ibland är lite töntig och tramsig är det inget snack om att det är han som får mina sympatier. Tycker han ger ett mycket sympatiskt intryck.
Är mycket benägen att hålla med. Han verkar vara en riktigt skön prick med sunda åsikter om olika situationer.
Citera
2007-12-29, 21:03
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Fan vilket bra program Stjärnorn a på slottet är!
Älskar såpor och det här är en högkvalitativ såpa. Gillar att Härenstam tillät sig att visa sig så sårbar när konversationen kom in på hans avlidna fru och inte minst han utomäktenskapliga dotter. Britt Ekland har jag fått en positiv bild av. Verkar vara en rak och rejäl kvinna.
Citera
2007-12-29, 21:05
Medlem
xnines avatar
Höjdpunkten idag var nog när Peter Stormare började möblera om i sitt rum.
Jag blir riktigt förvånad över hur Stormare är som person. Hade aldrig trott att han skulle vara såhär spirituell och lugn av sig.
Citera
2007-12-29, 21:07
Medlem
xxxandors avatar
I nästa program så får dom lära sig att supa och dra kniv på finskt vis..
Citera
2007-12-30, 02:28
Medlem
Pangbullens avatar
Japp, samt bada BASTU med den goooda Arja Saijonmaa...då kommer saker o ting she i den bastun...skulle jag milt förmoda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in