2009-01-05, 02:44
Bannlyst
Gardell verkar bli sur så fort han inte är bäst. kan ju inte spela fiol. Men herre gud! Det är ju bara på skoj!
Citera
2009-01-05, 02:55
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Gardell verkar bli sur så fort han inte är bäst. kan ju inte spela fiol. Men herre gud! Det är ju bara på skoj!
Tror Gardell har någon diagnos. Seriöst alltså. Känner igen hans beteende ganska väl (ja, jag har sett/hört honom utanför "stjärnorna").

Men det gör ju honom inte tråkigare
Citera
2009-01-05, 04:00
Bannlyst
(Jag tycker han är en superrolig ståuppkomiker och så.)
Citera
2009-01-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror Gardell har någon diagnos. Seriöst alltså. Känner igen hans beteende ganska väl (ja, jag har sett/hört honom utanför "stjärnorna").

Men det gör ju honom inte tråkigare

Han har ju DAMP
Citera
2009-01-05, 11:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Och de som blivit tillfrågade enligt en kvällstidning är efterlängtade; Kjell Bergkvist och "varför får inte jag köra sten - när tommy kör berg"?
Varför inte (mina förslag): Kim Larsen (Dan), M. Persbrandt, Micke Nykvist, U.Lundell, Bodil Malmsten eller Lena Olin...
Anette Kullenberg skulle definitivt skapa rubriker och denna "galna" kvinna är intelligentare och har mer livserfarenhet än vad någon kan tro. Vågar de ta med henne?

Tommy Berggren vill jag ha dit. Den bilden jag har fått av honom från TV-medverkan och dokumentärfilmen Muraren är att han är en underhållande snubbe och fantastisk berättare. Vi får inte gå för långt ned i åldern, jag tycker att Gardell är i det yngsta laget. Det ska vara kändisar som har varit med i ett tag och har något att berätta om. Persbrandt och Nykvist är för unga. Ingar Hirdwall tycker jag också är en kandidat. Det behöver väl inte vara en kändis från underhållningsbranschen utan kan väl vara någon fd. politiker eller idrottsstjärna. Björn Borg hade varit intressant.
Senast redigerad av mishima 2009-01-05 kl. 11:36.
Citera
2009-01-05, 12:13
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Och de som blivit tillfrågade enligt en kvällstidning är efterlängtade; Kjell Bergkvist och "varför får inte jag köra sten - när tommy kör berg"?
Varför inte (mina förslag): Kim Larsen (Dan), M. Persbrandt, Micke Nykvist, U.Lundell, Bodil Malmsten eller Lena Olin...
Anette Kullenberg skulle definitivt skapa rubriker och denna "galna" kvinna är intelligentare och har mer livserfarenhet än vad någon kan tro. Vågar de ta med henne?

Åhh Anette Kullenberg vore idealisk på slottet

Sen fattar jag inte hur Gardell kan klaga på Schejas aktivitet och samtidigt lovorda Loffes golftävling? Var det inte Gardell som sköt bort golfbollarna bara för att det var roligarenär det var golfdags?

Dellert är underbar med sina kommentarer men Schollin är rädd att ingen ska tycka om henne, hon vill vara alla tillags...MESTANT!
Citera
2009-01-05, 12:35
Medlem
gugglianos avatar
gardell visar väl bara sin bögsida. inte konstigt att en riksfjolla får såna där utbrott, han var ju mer feminin än nånsin när han satt ensam med scheja och talade om hur besviken och ledsen han var osv. och sättet på vilket han gjorde klart att han inte bevärdigade sig med att komma ihåg vilken tid dom bestämt, min gissning är att han visste det mycket väl, och bara vile visa, på ett omoget sätt, att "han inte brydde sig". sen när han kom ner var han ju lika egotrippad som vanligt, och "titta på mig, jag är bög". hade väl suttit och smuttat på rödvin på rummet den lilla fikusen. han verkade vin-uppspelt sådär som vinkärringar blir efter några glas
Citera
2009-01-05, 12:37
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker

M
I
L
F

mäh, man såg ju genom byxorna att hon hade värsta maxitrosorna på sig, MILF my ass.
Citera
2009-01-05, 12:50
Medlem
maggiethecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Åhh Anette Kullenberg vore idealisk på slottet

Väldigt spännande och skrämmande tanke. Tänk om hon hade varit med i denna omgång. Jag tror inte att Gardell och hon skulle få plats i samma rum.

Tommy Berggren var ett bra förslag. Det finns inte många som är mer arroganta än han... Han kan väl castas mot någon yngre kvinna som han kan trakassera.
Citera
2009-01-05, 14:50
Medlem
timpanis avatar
  • Staffan Scheja var som ung väldigt lik en ung Magnus Uggla.

• Varför fick Scheja massage under stråklektionen?

Citat:
Kjerstin Dellert har ingen förståelse för Jonas beteende:
– Evabritt bröt ihop fullständigt när hon fick se hur Gardell bar sig åt. Han var nedlåtande mot henne. Vi försökte lugna henne jag och Staffan, men hon storgrät och åkte hem.
Gratte själv säger att hon har lämnat händelsen bakom sig.
– Jag kommer knappast ihåg, men det är säkert som Kjerstin säger. Det är inte det roligaste jag har gjort i mitt liv, säger hon.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4114882.ab

Borde man inte minnas en sån sak om det hände för bara ett halvår sen? Eller är Evabritt dement?
Citera
2009-01-05, 15:18
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
mäh, man såg ju genom byxorna att hon hade värsta maxitrosorna på sig, MILF my ass.
Just det! Du erkänner att du kollade...
Citera
2009-01-05, 15:47
Moderator
Dr Kings avatar
Årets säsong får verkligen ses som en mellansäsong med alltför slätstrukna deltagare. Till nästa säsong vill jag se följande deltagare på slottet:

Björn Borg
Jan Guiluo
Max von Sydow
Victoria Silvstedt
Regina Lund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in