2014-12-29, 12:00
  #1501
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Bara jag som gillar Helena Bergström?
Jag blev imponerad av hennes energi och kraft, en underhållande dam.
Citera
2014-12-29, 15:46
  #1502
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Bara jag som gillar Helena Bergström?
Äh, jag har inte heller något emot henne. Verkar driven, glad och känslig. Känns som en person man vill möta i kassan på ica när man är där trött och jävlig efter en arbetsdag, en pigg sak med lite glimt i ögat.
Citera
2014-12-29, 18:07
  #1503
Medlem
Mikojans avatar
Ser rubriker i slaskmedia; den här omgången har lägsta tittarsiffrorna någonsin.

Och tacka f-n för det. Det garanterar såna som Helena Bergström, Özz Nujen och pojkförföraren Wolf för.

Förutom gamla Harriet Anderssons ekivoka äventyr kan man bara hoppas på att våldsmannen Örjan Ramberg berättar vilka han slagit på käften. Det kan bli en lång afton
Citera
2014-12-29, 18:47
  #1504
Medlem
quieenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Ser rubriker i slaskmedia; den här omgången har lägsta tittarsiffrorna någonsin.

Och tacka f-n för det. Det garanterar såna som Helena Bergström, Özz Nujen och pojkförföraren Wolf för.

Förutom gamla Harriet Anderssons ekivoka äventyr kan man bara hoppas på att våldsmannen Örjan Ramberg berättar vilka han slagit på käften. Det kan bli en lång afton

Anderssonskans äventyr är i mångt och mycket inte så ekivoka,dock kan jag berätta att hon har spelat in en EP en gång i tiden.

Titel: Pin up-up boy's!(Är ärligt talat inte såå hundra på titeln,men det är vad hon sjöng om).
Citera
2014-12-29, 19:07
  #1505
Medlem
Ondahamsterns avatar
Med tanke på årets deltagande så önskar jag att de tar in Thorsson Flink nästa år då han bokstavligt talat andas teater och har hjälpt så många skådespelare under alla dessa år.

Sen att han inte kan hantera sitt liv utanför teatern gör honom bara intressantare.
Citera
2014-12-29, 20:06
  #1506
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på årets deltagande så önskar jag att de tar in Thorsson Flink nästa år då han bokstavligt talat andas teater och har hjälpt så många skådespelare under alla dessa år.

Sen att han inte kan hantera sitt liv utanför teatern gör honom bara intressantare.
Jag tror inte att SVT vågar satsa på ett så osäkert kort. De måste vara säkra på att deltagarna levererar och är närvarande, det står ju trots allt en hel del på spel.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2014-12-29 kl. 20:44.
Citera
2014-12-29, 22:01
  #1507
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på årets deltagande så önskar jag att de tar in Thorsson Flink nästa år då han bokstavligt talat andas teater och har hjälpt så många skådespelare under alla dessa år.

Sen att han inte kan hantera sitt liv utanför teatern gör honom bara intressantare.

Finns ju hur många intressanta kombinationer som helst där aldrig såna som rasisten Nujen, gråterskan Bergström eller pojkjägaren Wolf skulle vara aktuella.

T ex Torsten Flinck, Thomas Wassberg, Kristina Lugn, Ulf Adelsohn och Victoria Silvstedt. Typ.
Citera
2014-12-29, 23:58
  #1508
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på årets deltagande så önskar jag att de tar in Thorsson Flink nästa år då han bokstavligt talat andas teater och har hjälpt så många skådespelare under alla dessa år.

Sen att han inte kan hantera sitt liv utanför teatern gör honom bara intressantare.

Jag har efterfrågat Thorsten Flinck i många år, och håller med dig i allt, utom kanske stavningen av hans namn
Just nu är han ganska skötsam tror jag, han var åtminstone i TV4:s Nyhetsmorgon häromveckan och såg pigg och frisk ut, även om han var lika excentrisk som alltid. Och även en nedgången Flinck är alltid bättre och mer underhållande än de flesta skådisar och kändisar vi har i vårt land, sätt honom framför en kamera och han leverar alltid, undantagslöst. Hoppas någon på SVT läser denna tråd, för jag lovar och svär att se varenda sekund av hela säsongen om Flinck kommer med
Citera
2014-12-30, 11:05
  #1509
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Ser rubriker i slaskmedia; den här omgången har lägsta tittarsiffrorna någonsin.

Och tacka f-n för det. Det garanterar såna som Helena Bergström, Özz Nujen och pojkförföraren Wolf för.

Förutom gamla Harriet Anderssons ekivoka äventyr kan man bara hoppas på att våldsmannen Örjan Ramberg berättar vilka han slagit på käften. Det kan bli en lång afton
Nja, lägsta premiärsiffrorna på tre år. Högre premiärsiffror är samtliga de sex första åren, så de vinklade det lite i kvällsblaskorna. Tredje högsta premiärsiffran av de nio säsongerna, så ingen direkt katastrof.

Likväl ingen säsong som intresserar mig, bara Harriet Andersson jag är genuint intresserad av. Får väl se hennes dag, möjligen också Rambergs. Om han har några skandaler att komma med.

Citera
2014-12-30, 18:17
  #1510
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Finns ju hur många intressanta kombinationer som helst där aldrig såna som rasisten Nujen, gråterskan Bergström eller pojkjägaren Wolf skulle vara aktuella.

T ex Torsten Flinck, Thomas Wassberg, Kristina Lugn, Ulf Adelsohn och Victoria Silvstedt. Typ.

Skulle vara kul att se om Herr Flinck kan blunda sig igenom ett helt program...?!

Kristina Lugn skulle inte få någonting sagt på bara en timme, möjligtvis skulle hon inleda en mening men inte slutföra den. Zzz...

Fast underhållande skulle det ju bli såklart, släng in Kleerup också så lovar jag att titta!
Citera
2014-12-30, 19:06
  #1511
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Det bästa med programmet - Ulf Wagner!

Han såg lite lullig ut

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Ett intressant gäng som det ska bli spännande att följa, det mest underhållande programmet i vinter. En slump att Helena Bergström och Rickard Wolff hamnade i samma program?


Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hur vet du det, känner du till hur valet av gäster går till?

Helena var först ut att bli uttagen/tacka ja till årets program. Därmed fick hon ganska stort utrymme att säga sitt, vad gäller vilka de ytterligare stjärnorna skulle vara.
Citera
2014-12-30, 21:46
  #1512
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

Helena var först ut att bli uttagen/tacka ja till årets program. Därmed fick hon ganska stort utrymme att säga sitt, vad gäller vilka de ytterligare stjärnorna skulle vara.
Hon skulle tagit Reine Brynolfsson istället om hon nu skulle haft med nån som hon jobbat/kände sen innan. Lysande skådis som verkar väldigt privat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in