Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Med tanke på årets deltagande så önskar jag att de tar in Thorsson Flink nästa år då han bokstavligt talat andas teater och har hjälpt så många skådespelare under alla dessa år.
Sen att han inte kan hantera sitt liv utanför teatern gör honom bara intressantare.
Jag har efterfrågat Thorsten Flinck i många år, och håller med dig i allt, utom kanske stavningen av hans namn
Just nu är han ganska skötsam tror jag, han var åtminstone i TV4:s Nyhetsmorgon häromveckan och såg pigg och frisk ut, även om han var lika excentrisk som alltid. Och även en nedgången Flinck är alltid bättre och mer underhållande än de flesta skådisar och kändisar vi har i vårt land, sätt honom framför en kamera och han leverar
alltid, undantagslöst. Hoppas någon på SVT läser denna tråd, för jag lovar och svär att se varenda sekund av hela säsongen om Flinck kommer med