Citat:
Ursprungligen postat av
Trumpeter
Jävlar vilken monolog. Så mycket envägskommunikation har det väl inte varit tidigare.
Nej, men nu är det ju en stor stjärna som varit med i ett program där Måns Herngren visade kuken i vinjetten till
Ramberg ser mest uttråkad eller skeptisk ut, Özz ser beundrande ut, Wolffen ler elakt och Harriet Andersson sitter med papilliotter och morgonrock. Vilket gäng!