2021-08-22, 15:49
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Ja, Ludde är min nya superhjälte!/utan att jag tycker om honom) Han dyker upp från ingenstans och begår brott åt en, tex slår ihjäl flickvänner!! Tror även Ludde mördade Kennedy, Palme och Anna Lindh. Min fråga är , utan att försöka smutskasta offren, hur mycket ansvar har omgivningen? Är allmänt känt att Billy misshandlade Tova långt innan mordet, ingenting hände... Föräldrarna visste om det, ingenting hände...
Tror att Ludde ligger bakom allt bara! Kom ihåg det hävda Ludde som superskurken i sammanhanget om du blir anklagad för brott. Bästa alibit
Citera
2021-08-23, 05:44
Medlem
Minns att han fick en chans i rättegången, att erkänna och berätta hur det hela gick till, i utbyte mot att möjligtvis få ett sänkt straff. Kan man ens göra så? Eller ville de bara locka in han i ett erkännande?
Citera
2021-08-23, 22:00
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Jag vet inte hur välmedveten dom var om detta. Men att hon fick stryk visste ju vännerna om när dom vittna i rätten. Men någon borde ju ingripit och satt ner foten! Men lill Billy var väl lite "strulig" bara i folks ögon. Ingen mördare nä nä .....
Fast detta är ju problemet, det finns föräldrar, det finns vänner och ändå åker lilla Tova och blir ihjälslagen. på ett sätt kan jag inte ens känna sympati för henne, hon är medveten om vad detta är för person och hon åker ändå dit, inte den första och heller inte den sista
Citera
2021-08-23, 22:02
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Minns att han fick en chans i rättegången, att erkänna och berätta hur det hela gick till, i utbyte mot att möjligtvis få ett sänkt straff. Kan man ens göra så? Eller ville de bara locka in han i ett erkännande?
Du kan erkänna och få sänkt straff, men det är inte som i USA där du kan vittna och slippa påföljd.
Citera
2021-08-23, 22:10
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Tror att Ludde ligger bakom allt bara! Kom ihåg det hävda Ludde som superskurken i sammanhanget om du blir anklagad för brott. Bästa alibit
JAg hoppas du förstår ironi, det verkar inte som att du gör det.att Tova mördades är väl självklart? Att Billy är mördaren är väl självklart? Sen är ju såklart problemet att Tova valde Billy, umgicks med honom, åkte hem till honom. Rättfärdigar jag mordet, nä, men hon hade nog kunnat göra nägra mer kloka val i sitt liv.
Citera
2021-08-23, 23:06
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Känns som att vi är ganska överens i frågan?
Citera
2021-08-23, 23:08
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Jag vet inte hur välmedveten dom var om detta. Men att hon fick stryk visste ju vännerna om när dom vittna i rätten. Men någon borde ju ingripit och satt ner foten! Men lill Billy var väl lite "strulig" bara i folks ögon. Ingen mördare nä nä .....
Håller helt med dig, han var lite strulig, tills det gick åt helvete. Men den lilla fittan har aldrig erkänt...
Citera
2021-08-23, 23:32
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Visst, men min fråga kvarstår tilll någon som kanske vet något, utan att försöka smutskasta offren, hur mycket ansvar har omgivningen?Var det allmänt känt att Billy misshandlade Tova långt innan mordet, ingenting hände... Föräldrarna visste om det, ingenting hände...
Citera
2021-08-24, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Håller helt med dig, han var lite strulig, tills det gick åt helvete. Men den lilla fittan har aldrig erkänt...

Han har erkänt i efterhand, fortfarande en liten jävla kackerlacka. Men erkänt har han
Citera
2021-08-24, 00:10
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedr
Han har erkänt i efterhand, fortfarande en liten jävla kackerlacka. Men erkänt har han
Fel av mig, det har han
Citera
2021-08-27, 17:15
Medlem
Suecokids avatar
Åker han på stryk ofta? Hur ser han ut idag?
Minns ju att han begick ett ringa narkotikabrott inne i fängelset, hur gick det med det? Det är fan höjden av en sopa.
Citera
2021-09-17, 05:06
Medlem
Suecokids avatar
Kan inte nån bara hälsa honom hur jävla skönt det är att röka en fet joint med vetskap om att han sitter inlåst på livstid och tjurar, utan att kunna bli hög
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in