2021-09-20, 05:27
Medlem
En viktig del i denna utredningen var nämligen hans mobil som hade en hälsoapp/stegräknaren.

Svårt för honom att förklara hans aktivitet under natten. Enligt honom kanske han har dansat medan någon/några andra mördar Tova. Eller att någon annan har tagit hans mobil. En mobil som han senare på morgonen har med sig som vanligt...Ja ni hör ju!

Förhörsledarna måste verkligen fått sig ett och annat skrattanfall inombords.
Citera
2021-12-12, 16:33
Medlem
Suecokids avatar
Äcklet fyller 27 år idag! Hoppas han får rejält med kuk!
Citera
2022-01-02, 05:14
Medlem
Suecokids avatar
Tänkte på en grej, tydligen rökte Billy cannabis nästan dagligen, hur i helvete hade han råd med det? Gick också snack om att han gjorde eget knark, men det kostar ju att göra eget, men även att han pressade Tova till att köpa cannabis åt honom. Allt gick väl genom henne. Några egna pengar verkar han inte haft iallafall. Jag hoppas och tror att han faktiskt insett att han är den största nollan någonsin. Hälsa honom det!
Citera
2022-01-02, 09:25
Medlem
BaraBiffens avatar
Hur tror ni han firade jul och nyår?
Citera
2022-01-08, 14:45
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hur tror ni han firade jul och nyår?

https://nyheter24.se/nyheter/978424-...kumla-julafton

Man får ha besök av nära och kära om man vill, men frågan är om det spelar någon roll för den här lilla horungen? Jag skulle då fan inte ens tänka tanken, om jag vore morsa/farsa t.ex.

Nej fyfan, nu ska jag ta mig några whiskyglas och njuta av livet. Billy kan ju krama kudden och drömma om whisky iallafall, alltid något
Citera
2022-01-08, 15:42
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Jag är säker på att jag sett de ocensurerade bilderna på Tova, eller kan jag ha så jävla fel?
Citera
2022-01-08, 23:28
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Jag är säker på att jag sett de ocensurerade bilderna på Tova, eller kan jag ha så jävla fel?

Men vad är det du säger? Hur? Vart?

Inte för att jag egentligen vill se, men ska inte ljuga, haft en del bilder i huvudet om hur hon måste ha sett ut utefter beskrivningen om våldet hon utsattes för.
Citera
2022-01-08, 23:57
Medlem
Suecokids avatar
Fyfan, ångra nästan att jag började söka. Inte hittat Tova än, kanske kommer dit. Men bilder på Elin Krantz såg jag nyss...Fyfan!
Citera
2022-01-09, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger

Du har fel.
Citera
2022-03-10, 03:36
Medlem
Vet inte varför men är nyfiken på hur den här fårskallen klarar sig i ett fängelse, finns det någon som vet vad han gör bland dom andra fångarna? Blir han accepterad bland dom andra eller är han mobbad där inne?
Citera
2022-03-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vet inte varför men är nyfiken på hur den här fårskallen klarar sig i ett fängelse, finns det någon som vet vad han gör bland dom andra fångarna? Blir han accepterad bland dom andra eller är han mobbad där inne?

Förut satt han på Hall. Vet inte om han sitter kvar där eller inte. Men då satt han med andra kvinnomördare som t.ex Björn Olsen, Ivan Hammar och Michael Ågren. Så det är väl den enkla anledningen att han verkar klara sig. Han sitter med likasinnade.
Citera
2022-04-02, 05:16
Medlem
Suecokids avatar
https://www.google.com/amp/s/nyheter...om-i-fangelset

Lufthålspermission, vem i hela fridens namn kom på det?

Men men, han vill alltså:
1. Äta mat (Kanske frasses som sist?)
2. Diverse inköp (En hammare kanske?)
3. Fotografera sig (Räcker inte spegeln?)

Jag blir fan lack av att såna här kräk ens får se solen. Nu ska han ut på stan och shoppa???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in