2021-08-17, 06:25
Medlem
Hoppas han dör ja, fast samtidigt inte. Han ska lida, punkt slut!
Hellre äckligt långa dagar där kriminalvården retas med han 24/7, bli misshandlad systematiskt!

Det är som sagt en helt annan värld inne i finkan, den kan han gott få leva i och fundera på hur han ska orka med det hela livet.
Citera
2021-08-18, 19:00
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Narkotika på anstalterna är inte direkt billigt, på det åker fanskapet dit på det, jävla nöt

Lite nyfiken på vad exakt det var för skit han stoppa i sig? Röka lite hasch inne på rummet? Det låter orimligt, men man vet aldrig. Benzo? Tramadol? Nån som vet?
Han sitter väl med mängder av psykofarmka i kroppen. Att knark flödar på kåken är också överdrivet rykte. Men om det finns lär ju han betala extrema överpriser. Eftersom han är en grisig hora till råttpitt.
Citera
2021-08-18, 19:04
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Hoppas han dör ja, fast samtidigt inte. Han ska lida, punkt slut!
Hellre äckligt långa dagar där kriminalvården retas med han 24/7, bli misshandlad systematiskt!

Det är som sagt en helt annan värld inne i finkan, den kan han gott få leva i och fundera på hur han ska orka med det hela livet.
Tror inte tyvärr han bryr sig nämnvärt. Eftersom han är psykopat till max. Efter att sitta i ett häkte i månader så var han på gång ändå.Eftersom han aldrig suttit häktad innan . Hade det kunde knäcka honom. Men inte!
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2021-08-18 kl. 19:06.
Citera
2021-08-20, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Tror inte tyvärr han bryr sig nämnvärt. Eftersom han är psykopat till max. Efter att sitta i ett häkte i månader så var han på gång ändå.Eftersom han aldrig suttit häktad innan . Hade det kunde knäcka honom. Men inte!

Man undrar lite vad hans mål med livet är. Han borde bara ta livet av sig och be om förlåtelse till gud för sina synder och hoppas på en ny chans i en ny kropp. Om han nu kommer ut i framtiden, när portarna öppnas, vart i hela helvetet har han tänkt traska iväg nånstans?

En annan grej, när han sänkte ner Tova i vattnet, hade han bara tänkt ha henne där och sen var det bra så? Jag kan bara inte föreställa mig synen för dykarna, jag skulle nog svimmat!
Citera
2021-08-20, 07:58
Medlem
Citat:
Man undrar lite vad hans mål med livet är. Han borde bara ta livet av sig och be om förlåtelse till gud för sina synder och hoppas på en ny chans i en ny kropp. Om han nu kommer ut i framtiden, när portarna öppnas, vart i hela helvetet har han tänkt traska iväg nånstans?

En annan grej, när han sänkte ner Tova i vattnet, hade han bara tänkt ha henne där och sen var det bra så? Jag kan bara inte föreställa mig synen för dykarna, jag skulle nog svimmat!

Finns väll en anledning till att båten skulle fixas dagen efter och att det satt stroppar i skottkärran.
Citera
2021-08-20, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle07
Finns väll en anledning till att båten skulle fixas dagen efter och att det satt stroppar i skottkärran.

Han är inte bara en mördare, han är en efterbliven sådan.
Vad tror vi hänt om han hunnit föra iväg den på annat håll och inte hittats?

Tänker genast på Marinamannen, skapligt efterbliven han också. Åker dit på ett sms. Nåt liknande lär väl Billy åkt dit på förr eller senare ändå.
Citera
2021-08-20, 11:23
Medlem
Citat:

Tänker genast på Marinamannen, skapligt efterbliven han också. Åker dit på ett sms. Nåt liknande lär väl Billy åkt dit på förr eller senare ändå.

Jo troligtvis, men brukar ju vara svårt o döma utan kropp. Men fanns ju rätt mycket andra spår o bevis som han fallera på ändå men det behöver vi ju inte spekulera i.
Citera
2021-08-20, 15:16
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:

Han sänkte väl ute henne med någon skottkärra till hjälp. Hamnade typ 10 meter ut i vattnet. Dels efterblivenhelt dels droger. Killen är ju inte riktigt funtad erkände mordet senare men nekade till att misshandlat henne. Efter domen föll. Han lär ju kapat alla chanser till någon form av " normat liv". Så att ta repet vore kanske något
Citera
2021-08-20, 15:37
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:

Han trodde ju även att han kunde överlista tingsrätt och hovrätt. Genom att hävda att superskurken " Ludde" dök upp osv. Ordsallad han kom med i tingsrätten. Nog kan han prata iaf Men kan tänka mig han åkt på däng några gånger så pass uppmärksammat fallet var i media .
Citera
2021-08-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle07
Jo troligtvis, men brukar ju vara svårt o döma utan kropp. Men fanns ju rätt mycket andra spår o bevis som han fallera på ändå men det behöver vi ju inte spekulera i.

Bevisningen va maxad. På samma gång ger inte Billy direkt ett jättebra intryck i rättegången, av att verka oskyldig.

Citat:
Han sänkte väl ute henne med någon skottkärra till hjälp. Hamnade typ 10 meter ut i vattnet. Dels efterblivenhelt dels droger. Killen är ju inte riktigt funtad erkände mordet senare men nekade till att misshandlat henne. Efter domen föll. Han lär ju kapat alla chanser till någon form av " normat liv". Så att ta repet vore kanske något

Jag tror nog han förstod, innerst inne förstod han att det var hans sista dag ute i friheten. Sätta sig i polisbilen och veta om att man kommer va inlåst tills man är en gammal gubbe, om inte till döden.

Citat:
Han trodde ju även att han kunde överlista tingsrätt och hovrätt. Genom att hävda att superskurken " Ludde" dök upp osv. Ordsallad han kom med i tingsrätten. Nog kan han prata iaf Men kan tänka mig han åkt på däng några gånger så pass uppmärksammat fallet var i media .

Enligt han skulle ju denne Ludde klippa honom om han sa vem han var, då han isåfall skulle åka dit på knarkbrott också. Det lustiga i det hela är att Billy aldrig riktigt (vad jag kan minnas) pekar ut Ludde som gärningsmannen, han vill bara försöka sylta in så mycket folk han kan på den där gården. T.ex som att han ska ha hört folk ute på gården medan han ligger och spyr. Men att han hellre sitter inne 10 år än att berätta vem Ludde är, vilket indirekt är ett erkännande.
Citera
2021-08-21, 21:13
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ja, Ludde är min nya superhjälte!/utan att jag tycker om honom) Han dyker upp från ingenstans och begår brott åt en, tex slår ihjäl flickvänner!! Tror även Ludde mördade Kennedy, Palme och Anna Lindh. Min fråga är , utan att försöka smutskasta offren, hur mycket ansvar har omgivningen? Är allmänt känt att Billy misshandlade Tova långt innan mordet, ingenting hände... Föräldrarna visste om det, ingenting hände...
Senast redigerad av johkv637 2021-08-21 kl. 21:23.
Citera
2021-08-22, 15:43
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Ja, Ludde är min nya superhjälte!/utan att jag tycker om honom) Han dyker upp från ingenstans och begår brott åt en, tex slår ihjäl flickvänner!! Tror även Ludde mördade Kennedy, Palme och Anna Lindh. Min fråga är , utan att försöka smutskasta offren, hur mycket ansvar har omgivningen? Är allmänt känt att Billy misshandlade Tova långt innan mordet, ingenting hände... Föräldrarna visste om det, ingenting hände...
Jag vet inte hur välmedveten dom var om detta. Men att hon fick stryk visste ju vännerna om när dom vittna i rätten. Men någon borde ju ingripit och satt ner foten! Men lill Billy var väl lite "strulig" bara i folks ögon. Ingen mördare nä nä .....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in