Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Det är väl mest en känsla men ändå lite konkreta saker. Han har exempelvis beklagat sig till nån annan tjej om att han vill ta livet av en person och eventuellt sig själv i samband med det så att han får ro för att han ogillar personen så mycket.(kommer inte ihåg exakt vad som stod i chatten men i grova drag(finns i FUP)) samt att jag tycker att Tovas besök på gården just den dagen känns väldigt märkligt, med det menar jag att jag inte tror att det var meningen att hon skulle dit först och sen vidare till festen utan jag tror att Tovas plan var att åka direkt till festen men att billy lockade dit henne på något sätt. Killen som hämtade tova på ICA sa att de(billy och tova) inte direkt visade några känslor medans han väntade på att åka på cruising och tova ställde en fråga(vad hon och billy ska göra?) som jag tolkar som att hon inte visste att de andra skulle iväg på cruising och att hon och billy blir kvar själva.
Just så tänker jag också.
Det är något underligt över hans lugn i häktet. Som jag skrev tidigare idag:
”Men även att den sjukliga fixeringen vid Tova, den rent av ångestladdade separationsångesten numera har givit vika.
Hon kan aldrig mer lämna honom.”