Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ett par frågor:
1) Får man ett armband vid inträde som gör att man kan komma och gå som man vill under öppettiderna, eller gäller inträdet bara en gång?
2) Om man handlar öl exempelvis, betalar man över disk eller registrerar de inköpen på något sätt och man betalar vid utträde?
3) Blir tjejerna mindre stressade tror du om man betalar 2000 för halvtimmen och specifikt anger att man vill ha de kvar tills tiden är ute?
4) Vad kan CIM och DATY tänkas ligga på i genomsnitt?
Jag förstår inte riktigt det där med 1600 för en halvtimme och 2000 för extra service. Vilken extra service avses?
1. Man kan komma och gå som man vill. Men man får betala 100 Kc varje gång man går in igen för att täcka kostnader för badrock o.dyl.
2. När man betalar inträdet får man en biljett som man kan lämna i baren i utbyte mot 1 öl. För fler öl betalar man över disk.
3. Ja, jag tror att de blir mindre stressade. Då ligger de kvar och ger dig extra massage.
För 1600 Kc får man alltså bara suck and fuck. För 2000 får man lite extra service, t.ex. massage och tjejen stannar längre. Men inte säkert att DFK (kyssar) ingår för den extra servicen.
4. Mycket svår fråga. Det var dålig "Ordnung" för extratjänster jämfört med tyska klubbar. Priserna för CIM, DATY och analt varierar troligen från tjej till tjej. CIM skulle jag tippa ligger mellan 25-50 Euro. DFK och DATY skulle kunna ingå hos en del tjejer om man tar en halvtimme för 2000 Kc (80 Euro). Hos andra tjejer får man kanske betala extra för det.
Ett problem på denna klubb är att man i regel betalar innan man går till rummet, Inte så kul att betala i förväg för en extratjänst och så visar det sig att ingenting funkar när man väl är inne i båset. Jag köpte nu inga extratjänster. Men det går kanske att betala i efterhand för de extra tjänsterna?
Förstår att du har en resa till Prag inplanerad....