2017-04-21, 18:54
Medlem
Det låter ju väldigt oseriöst. Om han inte skärper sig tycker att du ska dumpa honom.
Citera
2017-04-21, 19:04
Bannlyst
Kanske han skrattar åt dig medans han har en annan tjej?

Det vore ju hemskt .. ligga med dig och skratta åt dig.. herregud .. jag fattar inte hur du pallar!

Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen00
När jag och min kille har sex så skrattar han. Först tog jag det personligt men inte längre då han skrattar för att han tycker det är skönt. Nästan allt jag gör tycker han är skönt och det är ju det som är meningen men när han skrattar istället för att stöna så blir det som ett störningsmoment. Vad ska jag göra? Ska jag säga det till han?
Citera
2017-04-21, 19:12
Medlem
Thraxxs avatar
Lmao vet en gång när jag och en KK hade sex och vi hade rökt på som satan innan vi började knulla, Och sen från ingenstans mitt i själva akten så började hon fnissa lite som sen blev till skratt så då började jag själv hög som ett hus asgarva också och kuken slakna direkt

Nej skratt och knulla är ingen bra combo alltså
Citera
2017-04-21, 19:27
Medlem
Nedomanskys avatar
Hade en period när jag skrattade hejdlöst när jag kommit.. Tror det berodde på att jag under en längre tid inte kunnat komma, o när spänningarna släppte så blev det så...
Citera
2017-04-21, 21:40
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det låter ju väldigt oseriöst. Om han inte skärper sig tycker att du ska dumpa honom.

Du låter väldigt seriös, om du inte skärper dig tycker jag du flyttar över till familjeliv.

Låt honom skratta för i helvete, varför ska han ändra sig för din jävla skull TS?
Citera
2017-04-21, 22:12
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Försök sätta hans njutning främst så känns det lättare att acceptera.
Citera
2017-04-21, 22:18
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Han skrattar när vi har sex!
Ok.
Citat:
...
Nästan allt jag gör tycker han är skönt och det är ju det som är meningen men när han skrattar istället för att stöna så blir det som ett störningsmoment.
...
Ok. Alltså;
Din man där.

Han är må hända inte, ja... "en av Guds lite 'enklare' barn"... eller hur man säger, om man måste linda in i bomull?
Citera
2017-04-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Försök sätta hans njutning främst så känns det lättare att acceptera.
Vad menar du? Jag låter han komma varandra gång men jag har ta mig fan aldrig själv kommit med han,det är ju pågrund av att han skrattar
Citera
2017-04-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Ok.

Ok. Alltså;
Din man där.

Han är må hända inte, ja... "en av Guds lite 'enklare' barn"... eller hur man säger, om man måste linda in i bomull?

Fattar 00
Citera
2017-04-21, 22:46
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Fattar 00
Okay.

"Lindrig mental retardation", då?
[Sök på det där begreppet]
Citera
2017-04-22, 05:43
Bannlyst
Citat:
Fattar 00

Han undrar om du är ihop med en utvecklingsstörd. Brukar han prata om pannbiff o potatis? Brukar han fnittra när han tänker på pannbiff o potatis?
Citera
2017-04-22, 05:59
Medlem
dobbelinas avatar
Att skratta under extas skulle jag kunna köpa, men under akten, näää.
Har han komplett kromosom uppsättning?

Skulle ge en tusing för att få se ditt "Awkward face" när han garvar
Senast redigerad av dobbelina 2017-04-22 kl. 06:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in