Citat:
Ursprungligen postat av
Inotrop
Är han en såndär nervösskrattare? En sån som lätt blir nervös och bara lyckas skratta i nervösa situationer för han inte vet hur han ska bete sig riktigt?
Men på riktigt, kommunicerar ni inte i erat förhållande? Du behöver ju inte fråga vafan han håller på med medans ni har sex kanske, men stör du dig på det så bör du ju ta upp det med honom.
Grejen är att det finns fler problem än sexet i vårt förhållande. Vi har inte varit ihop alls länge som du kanske märker. Men jag är hanns första, så jag är rädd för vad han kommer säga. Jag har alltid undvikit att säga saker som kan bli bättre när han hela tiden upprepar hur bra vi har de, både mig och alla i vår omgivning. Och efter varje gång vi har sex är han överlycklig och då känner jag att inte jag vill förstöra de.
Har aldrig varit osäker på att säga vad jag tycker och tänker i mina förra relationer. Men min nuvarande kille är väldigt blyg och det tog långt tid innan han ens våga röra mig så i början var det jag som gjorde allt och det är en utav anledningarna varför han gillar mig.