Kanske han skrattar åt dig medans han har en annan tjej?
Det vore ju hemskt .. ligga med dig och skratta åt dig.. herregud .. jag fattar inte hur du pallar!
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen00
När jag och min kille har sex så skrattar han. Först tog jag det personligt men inte längre då han skrattar för att han tycker det är skönt. Nästan allt jag gör tycker han är skönt och det är ju det som är meningen men när han skrattar istället för att stöna så blir det som ett störningsmoment. Vad ska jag göra? Ska jag säga det till han?
Lmao vet en gång när jag och en KK hade sex och vi hade rökt på som satan innan vi började knulla, Och sen från ingenstans mitt i själva akten så började hon fnissa lite som sen blev till skratt så då började jag själv hög som ett hus asgarva också och kuken slakna direkt
Hade en period när jag skrattade hejdlöst när jag kommit.. Tror det berodde på att jag under en längre tid inte kunnat komma, o när spänningarna släppte så blev det så...
...
Nästan allt jag gör tycker han är skönt och det är ju det som är meningen men när han skrattar istället för att stöna så blir det som ett störningsmoment.
...
Ok. Alltså;
Din man där.
Han är må hända inte, ja... "en av Guds lite 'enklare' barn"... eller hur man säger, om man måste linda in i bomull?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!