• 1
  • 2
2017-04-21, 16:46
Medlem
När jag och min kille har sex så skrattar han. Först tog jag det personligt men inte längre då han skrattar för att han tycker det är skönt. Nästan allt jag gör tycker han är skönt och det är ju det som är meningen men när han skrattar istället för att stöna så blir det som ett störningsmoment. Vad ska jag göra? Ska jag säga det till han?
Citera
2017-04-21, 16:53
Medlem
Försök vänja dig. Om det verkligen inte funkar kan du ju fundera på att ta upp det, men hur hade du reagerat om han tyckte att du stönade fult eller gjorde fula miner när du njuter. Hade det inte blivit svårare att njuta i framtiden?
Citera
2017-04-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Försök vänja dig. Om det verkligen inte funkar kan du ju fundera på att ta upp det, men hur hade du reagerat om han tyckte att du stönade fult eller gjorde fula miner när du njuter. Hade det inte blivit svårare att njuta i framtiden?

Men skratta och stöna är inte samma sak. Fattar inte hur han lyckas få fram ett skratt Om jag skulle skrattat under sex skulle jag inte vara fokuserad eller njuta. Men men får väll leva med det
Citera
2017-04-21, 17:00
Medlem
Skratta som i flabba/garva/HAHAHA? Det är inte så att han bara ler mot dig och flinar i tro att det är något sött som visar att han uppskattar dig??

Om det inte är så att han hångarvar dig i ansiktet eller viker sig på mitten som en pajas tror jag snarare att det handlar om att du har nån föreställning om att sex måste va erotiskt stönande porrfilmsljud o att du har kollat för många gånger på fifty shades.
Citera
2017-04-21, 17:01
Medlem
snivlems avatar
det går över...han är bara lite "överkänslig" ännu skulle jag tro. blir som att det kittlas.

jag kunde inte låta bli att gapskratt och sprattla som fan i början när min dåvarande sög av mig...men det går fort över o blir hanterbart
Citera
2017-04-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
det går över...han är bara lite "överkänslig" ännu skulle jag tro. blir som att det kittlas.

jag kunde inte låta bli att gapskratt och sprattla som fan i början när min dåvarande sög av mig...men det går fort över o blir hanterbart

Hoppas på det bästa i framtiden
Citera
2017-04-21, 17:24
Medlem
beardbraids avatar
1.Peka på hans könsorgan och gapflabba tills det lagt sig. 2. Säg: "sådär känns det för mig". 3. Profit
Citera
2017-04-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
1.Peka på hans könsorgan och gapflabba tills det lagt sig. 2. Säg: "sådär känns det för mig". 3. Profit
haha nej Roligaste du
Citera
2017-04-21, 17:26
Medlem
Bluebeast72s avatar
Avtändande, omoget o nervöst beteende..släng ut pojkvaskern o skaffa en man som vet att njuta, kåtstöna o egga utan att det hela blr skit.
Citera
2017-04-21, 17:27
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Din pojkvän är väl osäker och vågar inte släppa kontrollen och njuta (läs: stöna), hans reaktion blir att skratta. Vad kan du göra? Snacka med honom och säg att du inte bryr dig om eventuella stön, att du gillar honom oavsett och att kan känna sig helt säker i din närvaro.
Citera
2017-04-21, 17:32
Medlem
Är han en såndär nervösskrattare? En sån som lätt blir nervös och bara lyckas skratta i nervösa situationer för han inte vet hur han ska bete sig riktigt?
Men på riktigt, kommunicerar ni inte i erat förhållande? Du behöver ju inte fråga vafan han håller på med medans ni har sex kanske, men stör du dig på det så bör du ju ta upp det med honom.
Citera
2017-04-21, 17:33
Medlem
sommarlovs avatar
Sex är ljud och lukter.
Kolla på den klassiska filmen Fäbojäntan, en av skådisarna skriker när han kommer!

Vi är alla olika...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in