Citat:
Ursprungligen postat av CGGH
På valhallagatan i Växjö finns det en gång ner i berget, stor så att en lastbil ska kuna köra in.......
Enorma kulvertar där inne. Nån som vill med ner
Jag var där borta i natt och kollade lite. Det borde inte vara några större problem att ta sig in där. Om man klättrade över grinden/klättrade runt så är det inga problem att ta sig ut sen. På hela vänstra sidan så stod det en massa takpannor och cykleställ, trots att kulverten är avvecklad...