2007-07-25, 17:30
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CGGH
På valhallagatan i Växjö finns det en gång ner i berget, stor så att en lastbil ska kuna köra in.......

Enorma kulvertar där inne. Nån som vill med ner

Jag var där borta i natt och kollade lite. Det borde inte vara några större problem att ta sig in där. Om man klättrade över grinden/klättrade runt så är det inga problem att ta sig ut sen. På hela vänstra sidan så stod det en massa takpannor och cykleställ, trots att kulverten är avvecklad...
Citera
2007-07-25, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Jag var där borta i natt och kollade lite. Det borde inte vara några större problem att ta sig in där. Om man klättrade över grinden/klättrade runt så är det inga problem att ta sig ut sen. På hela vänstra sidan så stod det en massa takpannor och cykleställ, trots att kulverten är avvecklad...

intressant!
Citera
2007-07-25, 20:12
Medlem
LågOchLångsams avatar
Ytterst. Jag ska nog försöka ta mig ner dit nässta helg.
Citera
2007-07-25, 21:59
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Dörren/porten är dock låst.
Citera
2007-07-25, 22:41
Medlem
LågOchLångsams avatar
Hur låst? Så et är bara den biten från grindarna och sen en kort bit till osm man kan nå utan att göra ett regelrätt inbrott?
Citera
2007-08-06, 23:51
Medlem
banana_vices avatar
Staglaberget

Har hört från en källa på Securitas att ingången till Staglaberget ska finnas/ ha funnits i en rosa stuga mellan staglaberget och växjösjön.

Har aldrig kommit till att kolla det då jag bor 1.5 mil från stan, men om någon kan kolla det och ge en rapport?
Citera
2007-08-07, 06:53
Medlem
Det kan jag dementera.. Den rosa stugan har inget sånt innehåll..
Det är jag säker på
Citera
2007-08-07, 22:11
Medlem
banana_vices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jofawe
Det kan jag dementera.. Den rosa stugan har inget sånt innehåll..
Det är jag säker på

Bor du där eller?
Citera
2007-08-07, 22:19
Medlem
LågOchLångsams avatar
Staglabergets ingång var vid Ingelstadvägen och ingen annan stans.
Citera
2007-08-07, 22:21
Medlem
banana_vices avatar
Citat:
Staglabergets ingång var vid Ingelstadvägen och ingen annan stans.

Undra varför han sa det då, han verkade ganska säker på sin sak...
Citera
2007-08-07, 22:27
Medlem
LågOchLångsams avatar
Följdfrågn blir automatiskt, vad fan har securitas med det att göra? Militära skyddsobjekt bevakas av militär personal och ingen annan, punkt.
Antingen är han 1; en mytoman eller 2, förvirrad.
Citera
2007-08-07, 22:45
Medlem
banana_vices avatar
Citat:
Följdfrågn blir automatiskt, vad fan har securitas med det att göra? Militära skyddsobjekt bevakas av militär personal och ingen annan, punkt.
Antingen är han 1; en mytoman eller 2, förvirrad.

Jag antog att eftersom han visste något om det så kanske securitas hjälpte till med övervakning eller installation. Vad fan vet jag, i vilket fall skulle det ju ändå vara konfidentiellt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in