2007-05-27, 11:08
Medlem
Swe-Boys avatar
Slakteri

Citat:
Ursprungligen postat av k4r4t3k4n4k4s
Någon och en gång till

Bara en sak Jan, finns det någon speciell anledning till att du inte tar foto horizontellt?
Citera
2007-05-27, 11:36
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
En liten ledtråd var det ligger kunde va trevligt.
Ptja, det hade kanske varit fint men hur stora industriområden finns det i Växjö? orkar man inte leta igenom dem får man nog sluta hänga på forum och stärka konditionen istället..
Citera
2007-05-27, 12:56
Medlem
Swe-Boys avatar
Citat:
Ptja, det hade kanske varit fint men hur stora industriområden finns det i Växjö? orkar man inte leta igenom dem får man nog sluta hänga på forum och stärka konditionen istället..

Bara för du inte vill hjälpa behöver du inte vilseleda..

Stället ligger i Alvesta!
Citera
2007-05-27, 13:24
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe-Boy
Bara för du inte vill hjälpa behöver du inte vilseleda..

Stället ligger i Alvesta!
Öh, nä. Inte det vi pratar om. Fast om du försöker använda uteslutningsmetoden kanske du lyckas till slut.
Citera
2007-05-27, 20:29
Medlem
LågOchLångsams avatar
Självklart vet jag att slakteriet ligger i Alvesta, men jag ska nog hitta till stälet vi pratar om.

Är det ingen som har varit inne i DC:n utanför Alvesta eller i tunnlen där omformatvagnarna ska stå?
Citera
2007-05-27, 20:57
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Självklart vet jag att slakteriet ligger i Alvesta, men jag ska nog hitta till stälet vi pratar om.

Är det ingen som har varit inne i DC:n utanför Alvesta eller i tunnlen där omformatvagnarna ska stå?
DCn är numera sömnforskningslabb. Omformarstationen är aktiv.
Citera
2007-05-27, 21:16
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
DCn är numera sömnforskningslabb. Omformarstationen är aktiv.

Okej, sist jag hörde ngt om DC:n så var den under avveckling. Men sjävla omformarstationen ligger inne på spårområdet men själva tunnlen som vagnarna ska stå i vid händelse av ofred vill jag kolla närmare på. Dock så lär den vara väldigt låst.
Citera
2007-05-31, 22:09
Medlem
Jag som elektriker råkar ut för många ställen där vi ska riva gammalt skräp, har bland annat varit i gamla järnvägsfabriken (innan BBB och X-huset alltså) och Malmquist (där Haraldnyborg å den skiten ligger nu) och lugnets sjukhus (där det är bostäder nu).. tyvärr har jag ju inte kameran med mig på jobbet!

MEN .. nu ska jag ut på en kik på ett ställe här i stan, MED kameran, innan det blir bostäder! =)

å ni .. det är larm och sånt på det så det är ingen mening att försöka om man inte kan koden!
Citera
2007-05-31, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jofawe
å ni .. det är larm och sånt på det så det är ingen mening att försöka om man inte kan koden!

Kan man intallera ett larm så kan det "avinstalleras"...
Citera
2007-05-31, 22:23
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jofawe
Jag som elektriker råkar ut för många ställen där vi ska riva gammalt skräp, har bland annat varit i gamla järnvägsfabriken (innan BBB och X-huset alltså) och Malmquist (där Haraldnyborg å den skiten ligger nu) och lugnets sjukhus (där det är bostäder nu).. tyvärr har jag ju inte kameran med mig på jobbet!

MEN .. nu ska jag ut på en kik på ett ställe här i stan, MED kameran, innan det blir bostäder! =)

Från och med imorgon så skall kameran alltid infinna sig i din bil (som jag förmodar att du har då du är elektiker.) så att du kan ta bilder
Citera
2007-05-31, 22:53
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Så här många inlägg senare drar åtminstone jag slutsatsen att Växjö inte verkar vara någon stad i UE-sammanhang. Kolla Alvesta istället. Där och i orterna runtom finns hur mycket skräpt somhelst.
Citera
2007-05-31, 22:56
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
Så här många inlägg senare drar åtminstone jag slutsatsen att Växjö inte verkar vara någon stad i UE-sammanhang. Kolla Alvesta istället. Där och i orterna runtom finns hur mycket skräpt somhelst.

Att inte Växjö är någon världsmetropol i UE sammanhang är ju allmänt kännt.

Alvesta är en trevlig stad, det ska finnas ett stort fd sädförråd som tillhörde FM utmed södra stambanan i trakterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in