[quote=flanders|60497040]
Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Uttalade terrordåd är 2. Och det är givetvis 2 för många. Sedan har invandringen på allvar heller inte pågått speciellt länge.
Hur många brott nazister har begått är totalt irrelevant. Om inte nazisterna är invandrade. Relativisering när det är som värst.
Du frånkommer aldrig det faktum att invandrare generellt betalar in mycket mindre skatt än de förbrukar resurser. För att en grupp ska bära sina.egna kostnader i Sverige krävs en sysselsättningsgrad om 75% med svensk medellön. Invandrare från mena länder är oerhört långt från att uppnå detta.
Du lyckas också att "missa" att nämna att Sverige är världsledande i att få fram IS-krigare. Vad de 100-tals som rest från Sverige för att kriga för IS ställt till med kan man bara drömma om. Men det är också collateral damage för dig verkar det som.
Jag har aldrig påstått att 1.5 miljoner människor ska slängas ut. Du hittar på strawmen till höger och vänster och slänger sedan idiotanklagelser runt dig. Pajas är vad du är.
Försäkringsbolag generaliserar grovt vilket de som med någon trovärdighet hävdar att individ ska gå före grupp bör avsky.
2 bara?
Där är nog jag extremare för i min tolkning av vårt sönderfallande välfärdssamhälle är varje islamrelaterat brott ett "terroristbrott"!
D.v.s härskarbrott som jag brukar kalla det när man ockuperat ett land , lite privat sådingadära!
Då börjar vi , men om man har lite för förkunskaper i vad det är för djur som sitter på våra kåkar nu för tiden underlättar det :
1. Stenkastning mot utryckningsfordon i "utsatta områden" (j-la ynklig beteckning på ett område när våra misslyckade politiker ordbajsar)
2.
Gängkriminalitet !

(brå borde visa den riktiga statistiken, mycket mörkas när man inte tar med andra och tredje generations importerade problem)
3.
Ungdomsgäng!

(se punkt 2. ang statistik , första stycket

)
4.
Våldtäkt av Riktiga svenskor i de flesta fall men även män drabbas med jämna mellanrum

(under WWII våldtog de allierade oavsett land tyskor till höger och vänster,tänk på det.)
5.
Vardagsbrott (se brå punkt 2 ang statistik återigen

.
Ska jag fortsätta? nä det borde räcka för en normal människa men vet ni?
Normala människor skrämmer skiten ur mig i det här landet nu för tiden!
No go zoner är uteslutande skapat av våra islamrunkande politiker ,inget annat!
(Glömde skriva i punkt 1. ang ordbajsande politiker "våra gemensamma utmaningar!", va fan,dra åt h-e jag vill inte vara med i den sjuka "gemenskapen")