[quote=flanders|60493128]
Citat:
Det vi VET är att risken är oerhört stor för terrorbrott om vi tar in 100 000 tals muslimer utan asylskäl. Att NÅGON av dessa kommer att börja begå terrorbrott är extremt sannolikt.
så det vet vi?
Hur många muslimska terrordåd har vi haft i Sverige, Muslimer som är boende i Sverige som dödar svenskar. Jag ger dig en ärligt chans. Säg de senaste 600 åren.
Nämn ett terrordåd från en muslim som fått uppehållstillstånd och som begått terrordåd.
Sen frågar du dig hur många mord som svenska nazister gjort låt oss säga de senaste 59 åren.
Hur många sprängdåd?
Sen frågar du dig. Överdriver jag rädslan från muslimer?
Citat:
Om vi släpper in 100 000 tals människor som är dömda för mord i utlandet är risken givetvis oerhört hög att de börjar mörda i vårt land.
Absolut. Men har du bevis på att de barn och gamla har dödat?
Hur många av de som dödat utomlands har begått terrordåd i Sverige. Låt oss säga de senaste 1000 åren?
Citat:
Visst, det är.omöjligt att aäga exakt vilken av dessa individer som begår brott men det kringår inte att flera av dem sannolikt kommer göra det.
Duktigt du är. Ge mig en länk hur många terrordå de begått i Sverige.
Sen sätter du dig ner och funderar. När blev jag hjärntvättad.
Citat:
Hur "klarar vi välfärden" genom att ta in indivder som bidrar med mycket mindre skattepengar än de konsumerar? Hur får du ihop detta?
De inte bara konsumerar de är med och producerar också.
Många konsumenter och producenter.
På 50-talet var det inte många restauranger eller kafeer i vårt land. Inte många it-firmor och inte många företag. Idag har sverige fått in 115.000 nya företag som ägs och drivs av invandrare.
du menar att de bara konsumenterar på bidrag?
idiot.
Citat:
Hatar du försäkringsbolag? De sätter ju sina tariffer till stor del.baserat på grupptillhöeighet som ålder, kön etc. Varför är det OK för dem?
Åh... du kommer med ett klokt jämförelse.
Bra. Jag gillar det.
Ett försäkringsbolag skiter fullständigt i hudfärg utan fokuserar på ålder (ungdom, medelålders eller gammal), Hur länge du ägt din bil, bostad, båt, pryl.
De skiter i hudfärg, religion, vem du knullar, vad du äter, hur du ser ut.
Ditt exempel stinker.
Du kan ta ett annat exempel.
Ett fotbollslag kan bestå av många olika spelare, från olika länder, hudfärger, bakgrunder.
Du dömer inte en grym fotbollsspelare och sätter honom på bänken för att hans farsa deltog i finska vinterkriget och det vet ju vad som hände där....
Man dömer inte individer utifrån bakgrund utan efter prestation.
Därför kan ett fotbollslag bestå av svenskar, muslimer, svarta, gula, bögar, kristna, bögar.
Varför fungerar det där och inte i vårt samhälle?
Jo, för att i vårt samhälle finns det människor som är rasister och hotar dessa människor och de som försvarar indidien får äta bajs till frukost av er djävla vidriga rasister.
släpp sargen och kom in i matchen.
Din ideologi är dödsdömd och du kommer dö bitter.
Det kommer aldrig ske att du kommer få bort 1,5 miljoner individer ut ur vårt land.