2017-04-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScalyWriter
Så du är inne på att det finns en koppling mellan Trumps eviga och meningslösa tjattrande och den här islamistens terrordåd? .
Ja timingen talar för det och han spred ju rappakalja som SD gladeligen ljugit om Sverige för sina egna syften.
Citera
2017-04-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobaf3tt
Vadfan citerar du?
Din rappakalja.
Citera
2017-04-09, 21:49
Medlem
Jag tror det finns de som vill möta ont med gott, mera generös invandring. Men
jag är inte så säker kanske SD får flera väljare. Jag tror det kommer bli kaotiskt
valet 2018
Citera
2017-04-09, 21:50
Medlem
Jag väntar fortfarande på att det här ska dyka upp i medier:

"Det verkar som att han gått ner sig efter avvisningsbeslut. Vilka trauman väntade honom i Uzbekistan. Vad har han gått igenom? Det hade inte hänt om vi öppnat gränserna mer och våra hjärtan och inte utvisat människor.
#ingenärillegal
Sossarna ska ställas till svars och migrationsverket som utvisar människor #ingenärillegal #vistårinteut

Rymdkramar "

Uppenbarligen så finns det mycket politiskt och rättssäkert att ta upp. Tex hur han kan vara skriven på en adress, hämta post ibland utan att den som lämnar posten på något sätt är rättshaverist. LIkaså att man kan leva och ha samhällets skydd med sjukvård skola mm när man är här illegalt utan att någon rapporterar dem. Rättshaverister det också kan jag tycka.

Aja säga vad man vill om Löfven. Han känner vart det blåser och följer folkets vilja i mångt och mycket. Nu tror jag dagarna snart är räknade för illegala som stannar.
Citera
2017-04-09, 21:51
Medlem
Nu börjar det likna 1992:
https://www.youtube.com/watch?v=fUrYYKGxolk

Vi skall släta över detta !

Hittade ett bättre inlägg:

https://www.youtube.com/watch?v=0SmKcdg5pQM
Senast redigerad av Jonny84 2017-04-09 kl. 22:00.
Citera
2017-04-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Jag tror det finns de som vill möta ont med gott, mera generös invandring. Men
jag är inte så säker kanske SD får flera väljare. Jag tror det kommer bli kaotiskt
valet 2018
Ja valet kommer gå vilt till med flera nya partier på gång. Varav ett troligen kommer halvera SD...
Citera
2017-04-09, 21:54
Medlem
FruStormuftis avatar
Gissar på att de redan missnöjda blir än mer missnöjda, så hur just den gruppen (som jag själv tillhör) agerar kommer att avgöra vilken effekt den här väntade attacken hade. Kanske blir effekten minimal och ej mätbar. Kanske rusar SD som svar.
Min förhoppning är att det ska ske en nykterhetsrevolution och att ett nytt, modernt och anpassat parti ska uppstå.
Ett parti som främjar oss stackars jävla samhällsbärare och inte utnyttjar oss till att föda varken parasiter såsom andra länders slöa och inkapabla familjer eller utrotningsmaskiner i form av personer födda i anda länder. Infödda kan man inte göra något åt på så sätt.

Det finns lösningar för det parti som är intresserade av att skydda Sverige och oss invånare.
Men riksdag och regering säger NEJ till dessa åtgärder. Känns som om en överstatlig myndighet behövs, enbart pga Sveriges totala ovilja att skydda och bevara både liv och system.
Så Sverige blev det första land som medvetet, pga egen slapphet och idioti bland väljare och valda, körde en demokrati i botten.

Kolla in hur den här folkvalde sossen dissar ett enkelt och synnerligen aktuellt förslag på åtgärd:

http://www.expressen.se/nyheter/polischefens-terrorkrav-nobbas-av-regeringen/

kräks
Citera
2017-04-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Det finns lösningar för det parti som är intresserade av att skydda Sverige och oss invånare.
Om någon verkligen vill jävlas med oss så går det inte att stoppa. Det bästa är om Sverige kontinuerligt är en förebild när det gäller demokrati och mänskliga rättigheter. DET är det enda som kan få lugnet att råda.
Citera
2017-04-09, 22:03
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ja landsförrädarna i SD och dess svans har helt klart ställt till det för oss.

Håller med. Men att det blivit så sjuk överdrivenhet och övervikt i antiSD är enbart dessas fel.
Så det är deras fel, att alla isis vi föder upp här. Det är de som borde betala för alla islamister, deras förbannade lokaler osv.
En egen del av skatten som går till religiösa aktiviteter och som man kan välja bort måste utvecklas.
Vi borde inte tvingas föda våra mördare och våldtäktsmän, som nu.
Mänskliga rättigheter måste gälla även för svenskar i Sverige. Och så är det inte just nu.
Vi diskrimineras, vi censureras bort och klassas som rasister om vi uppger en så naturlig sak som någons förmodade ursprung.
Förtrycket av svenskar är totalt och på micronivå.

Inte mitt land längre.
Senast redigerad av FruStormufti 2017-04-09 kl. 22:09.
Citera
2017-04-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Förtrycket av svenskar är totalt och på micronivå.

Inte mitt land längre.
Grattis! Du har vunnit veckans offerkofta.
Citera
2017-04-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Om någon verkligen vill jävlas med oss så går det inte att stoppa. Det bästa är om Sverige kontinuerligt är en förebild när det gäller demokrati och mänskliga rättigheter. DET är det enda som kan få lugnet att råda.
Visst, men först försäkra sig om att MENA folket som inte ska vara här körs ut. Här kommer hårdhandskarna att råda och ännu mer effektivt blir det efter att SD blivit största parti 2018.
Citera
2017-04-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Sätta ner foten är att att sätta en svenska flagga på sin FB-profil, så du kan vara lugn, allt kommer vara som förr.
Är inte ens med i FB. Föredrar att leva i verkligheten. Har inget behov att visa upp mig. Föredrar att verka i det tysta. Jag sätter ner foten mer än du någonsin anar. Den som lever får se....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in